Strona 1 z 2
[E46] Turbo dziura
: 2010-05-19, 18:43
autor: grizzlie
Miał ktoś problem z "dziurą" do 2500 obrotów? Dodam, że wszystkie węże są ok, samo turbo też jest ok.
Silnik 2,0 diesel.
edycja: Admin
: 2010-05-19, 19:39
autor: Krzys
w czym te turbo? W samochodzie? Kolego popraw nazwe tematu i zawarty w nim tekst bo zamkne.
: 2010-05-19, 19:54
autor: grizzlie
No chyba nie w rowerze.. W profilu mam napisane czym jeżdżę. Silnik 2.0D
: 2010-05-19, 20:25
autor: Ariel
grizzlie pisze:No chyba nie w rowerze.. W profilu mam napisane czym jeżdżę. Silnik 2.0D
Kolego spokojnie
Naucz sie zakladac temat, a dopiero pozniej madrowac o rowerach, nie jestesmy jasnowidzami, zatem nie wiemy jaki masz silnik i czy wgl chodzi o auto z Twojego podpisu czy tez jakies inne
: 2010-05-19, 23:12
autor: Łatysz
Tutaj popieram całkowicie Ariela... Krzys grzecznie Cię zapytał a ma prawo zamknąć temat bo jest do tego regulamin. Pozdrawiam
: 2010-05-19, 23:36
autor: Krzys
grizzlie pisze:W profilu mam napisane czym jeżdżę.
jest napisane ze jezdzisz e46. Gama silnikow w e46 jest bardzo szeroka a do kazdego mozna wlozyc turbo.
Poprawilem twoj temat. Mam nadzieje ze na przyszlosc bedziesz juz wiedzial jak tytulowac tematy i jaka tresc zamieszczac. Jesli w temacie beda sie znajdowaly szczegoly to unikniesz zbednych pytan.
: 2010-05-20, 01:27
autor: pazura
w tych zakresach obrotów nie ma mowy o zadnej turbo dziurze.. EGR, przeplywka, elektrozawór sterujący doladowaniem / sterowanie egr (są tam takei małe filterki, ktore lubią się zapchac). pierw zawór recyrkulacji EGR odłącz
: 2010-05-20, 08:35
autor: BBS
wymień zawór EGR
: 2010-05-20, 13:28
autor: grizzlie
Ok sorry za te moje nerwy zaraz posprawdzam przepływkę i EGR - oby to było to..
Niestety (?) to nie to. I EGR i przepływka są ok. Po odłączeniu i jednego i drugiego auto dalej nie ma mocy. A takie pytanie: czy to prawda, że jeśli zamienię przepływkę z innego auta to trzeba będzie od nowa wgrywać program???
: 2010-05-20, 19:55
autor: Krzys
z tego co wiem to przeplywek jest wiele rodzajow. Musisz miec dokladnie taka sama jak miales wczesniej. Ten sam numer seryjny. Bynajmniej tak jest w benzynowych e36 i e30.
: 2010-05-20, 20:08
autor: grizzlie
Wyczytałem, że po wymianie przepływki trzeba zresetować kompa, żeby na nowo przyswoił sobie wszystkie właściwe parametry (inaczej będzie dawał takie same parametry jak przy uszkodzonej przepływce). Zastanawiam się tylko czy ryzykować wymianę czy zajechać do ASO i zobaczyć co pokaże komputer..
: 2010-05-20, 20:14
autor: Aman
grizzlie jest jeszcze taki maly filterek kolo silnika Odma on tez sie czesto zapycha i tez silnik nie chce ciagnac, najlepiej sprawdzic go w ten sposob, odpal auto i odkrec korek oleju i trzymaj go delikatnie i jak on bedzie "skakal" to znaczy ze filterek jest zapchany i do wymiany.
: 2010-05-20, 20:46
autor: grizzlie
Ale co ma "skakać"? Korek?
: 2010-05-20, 20:51
autor: Aman
No dokladnie jak ten korek bedzie podbijac do gory to znaczy ze Ten filtr jest do wymiany. A po ilus tys powinno sie wymienic caly filter z tym pojemnikiem tylko teraz nie powiem ci po ilu.
: 2010-05-20, 23:46
autor: pazura
ciekaw jestem jak EGR sprawdziles, jesli go tylko wypiales to lipa, bo moze jest zawieszony awor i caly czas puszcza spaliny, musisz go albo zatkac, albo wyczyscic. No i jak Aman wspomniał, odma, najlepiej wymien tak czy owak, bo co którąś wymiane oleju trzeba to zrobic. Pozdrawiam