Strona 1 z 1
[E30] Na piątym biegu drży cały samochód
: 2010-07-27, 19:22
autor: Senoy
Tak ja w temacie dzieje sie to w okolicach 80km/h i wyzej a drżenie jest takie jakbym jechał po jakiejs tarce
na innych biegach tego nie zauwazyłem czego moze być to przyczyna ??
: 2010-07-27, 19:42
autor: Marcin
A sprzęgło było już kiedyś wymieniane?
Może już coś z dociskiem?
drży cały samochód
Drżenie; dosyć ogólne określenie.
Gdzie jest źródło tego?
Skrzynia?
silnik?
koła?
Mi cały samochód drży jak puszczę sobie jakąś ciśnieniówkę na fulla
: 2010-07-27, 23:55
autor: Sharki
A ja wiem co to bo mialem identyczny problem:
Wymień podporę wału, gumowy łącznik wału ze skrzynią i poduszki skrzyni... Panie jak ręką odjął!!
P.S jest jeszcze jedna opcja która zdarza się rzadko aczkolwiek... możesz mieć krzywy wał i to powoduje drgania ale to jedna na milion
: 2010-07-28, 14:46
autor: KoNiK
Sharki pisze:Wymień podporę wału, gumowy łącznik wału ze skrzynią i poduszki skrzyni... Panie jak ręką odjął!!
Jak to zdiagnozowałeś bo mi też budą trzepie a nie chce na daremno wymieniać tyle rzeczy
: 2010-07-29, 15:55
autor: Senoy
Marcin pisze:
Drżenie; dosyć ogólne określenie.
Gdzie jest źródło tego?
A wiec drzenie jest takie jak bym po tarce jechał
dochodzi z tylnej osi
tak mi sie wydaje
Sharki pisze:A ja wiem co to bo mialem identyczny problem:
Wymień podporę wału, gumowy łącznik wału ze skrzynią i poduszki skrzyni... Panie jak ręką odjął!!
P.S jest jeszcze jedna opcja która zdarza się rzadko aczkolwiek... możesz mieć krzywy wał i to powoduje drgania ale to jedna na milion
Jak to zdjagnozować bo tyle elementów do wymiany to sporawa kaska bedzie
A co do krzywego wału to na 95% odpada bo po swapie nie miałem tego problemu tylko po przejechani 500 km
: 2010-08-14, 13:33
autor: lechu77
możesz sprawdzić też opony ja tak miałem (miałem używki i dwa sezony były o.k. a pod koniec trzeciego zaczęło się przy ok.75 do ok.90km/h telepanie) pojechałem wyważyć bo najtaniej na początęk ale już sie podobno nie dało się wyważyć po wymianie na nówki problem zniknął powodzenia
: 2010-08-16, 09:53
autor: Admin
A moja rada jest najtańsza, weź pożycz od kogoś koła i zamien na chwile, bo złe wyważenie własnie się tym objawia ze przy okreslonych predkosciach zle wywazenie daje o sobie znac w postaci drgania, powyzej i ponizej danej prędkosci nic a nic
: 2010-08-16, 19:48
autor: GREG_V8
Czy to drżenie masz tylko na 5 biegu ??
: 2010-09-19, 12:32
autor: m3fist0
a drzy Ci tez lewarek od zmiany biegow na tym piatym biegu??
bo ja mialem dokladnie ten sam problem tylko ze na 2 biegu i na wyzszych obrotach, a potem na kazdymbiegu az wkoncu wylecial mi wal od skrzyni
i problemem yl przeglub elastyczny pomiedzy walem a skrzynia.
: 2010-09-26, 13:18
autor: mati22
ja mam miałem coś takiego że opony były już od wewnątrz dotarte i krzywy bieżnik wyząbkowany ....dziwnie buczały w koleinach przy 150 km takie turkotanie było i trzęsło,
a przy mniejszych prędkościach ok na przyszły sezon nowe pirelki muszę zakupić na pewno
: 2010-09-26, 20:21
autor: Aman
To ja mam podobny problem, tylko ze mi zaczyna trzepac buda jak przekraczam 140 km/h i te trgania wychodza z tylu auta i tez nie mam pojecia co to moze byc.
Napewno odpadaj opony bo mam dwa komplety alumkow i na obydwoch jest dokladnie to samo