Witam kilka dni temu nabylem wg mnie dosc zdrowa sztuke e36 coupe i zaczynam ja sprawdzac i poprawiac to co jednak nie dziala jak powinno ... dzis odkrylem ze z lewej str wisi jakies cos (chyba czujnik temp zew.) wygkada jak bolec ok 3cm z kostka i kablami jest to podpiete ale poprostu lezy za lampa na dole - zwisa w zderzak ... napewno jest na to jakies stosowne miejsce ale go nie znalazlem ... wiecie gdzie to powinno byc ?
Oraz 2 problem z ktorym walcze juz dzis 4h lampa przod ... poprzednik zamontowal ringi ladnie to wyglada ale odwalil mala kaszane jakies mostki z L na P str auta jakies poodpinane kable w samym kloszu juz ... zrobilem to wszsytko ale problem pozostal 1 zarowka mijania raz sie zalancza 100% ok a raz wogole wtedy wystarczy lekko puknac w klosz i swieci jak myslicie masa ? sama zarowka cos nie teges ? mial ktos taki przypadek ?
Oraz jeszcze jedno pytanie gdy kluczyka nie ma w stacyjce to moge otwierac szyby i dach radio natomiast nie gra ... czy to jest normalne czy nie ? zazwyczaj w autach szyby bez przekrecenia stacyjki nie dzialaja ale bmw mam 1 raz w zyciu i moze jest inaczej ...
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi oraz sugestie
[e36] Czujnik temp. zew. + lampa przod + szyby,dach
1. obstawiam....czujnik temp zewnetrznej zwykle w zderzaku albo za halogenem...w sumie im nizej przy ziemi tym lepiej dla odczytu...przypiac go zeby nie dyndalo i tyle
2. ogarnac kable itd a jezeli jest problem z zarowka to zerknac na kostke...pewnie dawo nie wyciagana zarowka wiec moze styki...jezeli masz smar miedziowy to odrobineczke na styki od zarowki i wpiac w kostke....jezeli to nie pomoze to trzeba bedzie sprawdzac kable
3. jedna opcja to dokladane szyby albo zauwazyles to po zgaszeniu auta....w bmw jest tak ze po zgaszeniu samochodu masz chwilke na podomykanie wszystkiego bez kluczyka......potem juz trzeba wsadzic kluczyk w stacyjke......sprawdz to
2. ogarnac kable itd a jezeli jest problem z zarowka to zerknac na kostke...pewnie dawo nie wyciagana zarowka wiec moze styki...jezeli masz smar miedziowy to odrobineczke na styki od zarowki i wpiac w kostke....jezeli to nie pomoze to trzeba bedzie sprawdzac kable
3. jedna opcja to dokladane szyby albo zauwazyles to po zgaszeniu auta....w bmw jest tak ze po zgaszeniu samochodu masz chwilke na podomykanie wszystkiego bez kluczyka......potem juz trzeba wsadzic kluczyk w stacyjke......sprawdz to
...tak znowu sie czepiam...
bleeeBeleX pisze:1. obstawiam....czujnik temp zewnetrznej zwykle w zderzaku albo za halogenem...w sumie im nizej przy ziemi tym lepiej dla odczytu...przypiac go zeby nie dyndalo i tyle
czujnik ma sie znajdowac we wlocie chlodzenia tarcz. Jest tam specjalna dziura na ten czujnik
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
Krzys pisze:bleeeBeleX pisze:1. obstawiam....czujnik temp zewnetrznej zwykle w zderzaku albo za halogenem...w sumie im nizej przy ziemi tym lepiej dla odczytu...przypiac go zeby nie dyndalo i tyle
czujnik ma sie znajdowac we wlocie chlodzenia tarcz. Jest tam specjalna dziura na ten czujnik
Dzieki ta odpowiedz mi najbardziej pasuje - teraz juz wiem czemu lata bo nie ma tego tunela