[E36] M50B20, nierówna praca po odpaleniu - "tyka"

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
Wojtek
Małopiszący
Posty: 31
Rejestracja: 2008-11-02, 22:32
Lokalizacja: Lyski

[E36] M50B20, nierówna praca po odpaleniu - "tyka"

Post autor: Wojtek »

Witam! Mam problem z moim M50. Po włączeniu zapłonu przekaźnik pompy paliwa zaczyna tykać dość szybko w efekcie, pompa paliwa szaleje. Po odpaleniu silnik bardzo nierówno chodzi (najprawdopodobniej przez wariującą pompę zapowietrza się listwa wtryskowa). Po przegazowaniu na wysokie obroty problem znika, wszystko chodzi jak w zegarku. Po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu historia się powtarza.
Zauważyłem, że po dłuższej jeździe problem chwilowo znika, tzn. po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu przekaźnik nie wariuje.
Wymieniłem akumulator, który nie był już pierwszej nowości, bo myślałem że to wina zbyt małego napięcia z aku.
Po tym zabiegu objawy zostały. Zmieniło się tylko to, że wystarczy żeby silnik "pochodził" kilka minut i po ponownym włączeniu zapłonu problemu znów CHWILOWO nie ma. Wystarczy, że auto postoi wyłączone na jakieś 10-15 min i znów przekaźnik dostaje świra.
Dodam, że przekaźnik też został wymieniony na nowy.
Po podłączeniu do komputera brak jakichkolwiek błędów.
Ładowanie alternatora w normie.

Pomoże ktoś? Chętnie gdzieś podjadę po diagnozę.
E36 316i SWAP na M52B28 -> E39 525tds -> E39 528iA Touring
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413
Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK

Post autor: MIRAS »

nie wiem na pewno ale posprawdzaj masy możliwe ze gdzieś się poluzowała
ODPOWIEDZ