[E46] Gdzie dorobić kluczyk do e46?
-
- Małopiszący
- Posty: 57
- Rejestracja: 2012-09-06, 07:55
- Lokalizacja: Bytom
[E46] Gdzie dorobić kluczyk do e46?
Pytanie jak w temacie. Oczywiście interesują mnie miejsca poza ASO. Chodzi o dorobienie i kodowanie . Pozdrawiam i z góry dzieki
BanditenMotorWagen
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-06-13, 09:01
- Lokalizacja: Rybnik / Wawelska
Da rade gdzieś to taniej zrobić bo byłem dzisiaj pytać i też mi zaśpiewali ponad 400 PLNów za kluczyk z pilotem. Do tego muszę podjechać z EWSem w ręce, więc wiadomo, uziemienie na dwa dni.
Ostatnio zmieniony 2013-02-10, 00:13 przez HerrW, łącznie zmieniany 1 raz.
E46 318i 143KM sedan N46B20
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-06-13, 09:01
- Lokalizacja: Rybnik / Wawelska
W zależności jaki klucz chcesz. Jeżeli chcesz tylko goły tzw. serwisowy którym tylko ręcznie otworzysz samochód tzw :HerrW pisze:Da rade gdzieś to taniej zrobić bo byłem dzisiaj pytać i też mi zaśpiewali ponad 400 PLNów za kluczyk z pilotem. Do tego muszę podjechać z EWSem w ręce, więc wiadomo, uziemienie na dwa dni.
http://allegro.pl/bmw-e46-e39-x3-x5-klu ... 78733.html
lub
http://allegro.pl/kluczyk-bmw-nowa-obud ... 18030.html
Do tego bym potrzebował dane z EWS lub z kluczyka żebym mógł zakodować nowy Transponder oraz klucz lub wkładkę zamka drzwi żebym dorobił grot w i gotowe – koszt takiego klucza w granicach 200 zł
Jeżeli chcesz całkiem oryginalny klucz taki jaki jest to masz dwa rozwiązania:
A)
1. Kupić obudowę kluczyka z grotem :
http://allegro.pl/obudowa-pilota-3p-klu ... 22910.html
2. Kupujesz używany kluczyk z BMW z elektronika
3. Dorabiasz transporter
4. Kodujesz , programujesz i gotowe.
Cena około 200 zł
B)
Kupujesz gotowy surowy klucz :
http://allegro.pl/pilot-433-mhz-kluczyk ... 24388.html
którego na gotowo Ci zrobię
Cena w granicach 400 zł
We wszystkich przypadkach mowie tutaj ze zczytuje dane z EWS lub z klucza , docinam grot , koduje , programuje , dodaje klucza itp
Za krótko się znamy wiec taniej nie zrobię – WIEDZA KOSZTUJE !
Dla jednego z naszego forum robiłem ostatnio po kosztach :
I proszę do mnie nie pisać czy dorabiam klucze do innych marek. Informuje ze nie dorabiam bo siedzę tylko w marce BMW i tylko do tego mam oprogramowanie
- sikorka15
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 229
- Rejestracja: 2012-09-17, 21:05
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ostatnio wlasnie slyszalem taki ala kawal.
Przyjezdza facet do mechanika i cos mu wali w silniku tak jakby zaraz sie mial rozleciec. Mechanik tak patrzy oglada wziol mlotek UDERZYŁ 2 razy i wszystko smiga jak ta lala. No to gosciu pyta sie ile sie nalezy. A ten 250 zlotych. On na to jak to 250 zloty za 2 razy walniecie mlotkiem. Nie nie kolego 20 zlotych za walniecie mlotkiem a 230 za to ze wiedzialem gdzie PRZYWALIĆ . Za wiedze trzeba placic
Nie klnij! Leci ost...
Przyjezdza facet do mechanika i cos mu wali w silniku tak jakby zaraz sie mial rozleciec. Mechanik tak patrzy oglada wziol mlotek UDERZYŁ 2 razy i wszystko smiga jak ta lala. No to gosciu pyta sie ile sie nalezy. A ten 250 zlotych. On na to jak to 250 zloty za 2 razy walniecie mlotkiem. Nie nie kolego 20 zlotych za walniecie mlotkiem a 230 za to ze wiedzialem gdzie PRZYWALIĆ . Za wiedze trzeba placic
Nie klnij! Leci ost...
Ostatnio zmieniony 2013-02-13, 11:30 przez sikorka15, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-06-13, 09:01
- Lokalizacja: Rybnik / Wawelska
Jak ktoś potrzebuje kluczyk do BMW to zapraszam.
Mniej więcej takie są koszta :
1. Kluczyk serwisowy E39 / E38 / E46 / X3 / X5 / Z3 – 240 zł
(cena zawiera: frezowanie grotu, programowanie transpondera)
2. Kluczyk zapasowy E39 / E38 / E46 / X3 / X5 / Z3 – 250 zł
(cena zawiera: frezowanie grotu, programowanie transpondera) - do wyboru dwa groty
3. Kluczyk z pilotem 433.92 MHz E39 / E38 / E46 / X3 / X5 / Z3 – 350 zł
(cena zawiera: frezowanie grotu, programowanie transpondera, zaprogramowanie) - do wyboru dwa groty
Jest możliwość przejścia z starego przedliftowego kluczyka na poliftowy taki jak na zdjeciu
Do wyżej wymienionych przypadków potrzebuje na stół EWS + kluczyk
Znajduje się on po lewej stronie nad kolumna kierownicza.
Wykonanie takiego zabiegu trwa około 30 – 40 minut.
Również mogę zakodować sam transponder bez kluczyka.
____________________________________________________
kontakt : 0-503-663-861
____________________________________________________
Na dniach przedstawię ofertę kluczyków do e60/e90/e87/e65
Mniej więcej takie są koszta :
1. Kluczyk serwisowy E39 / E38 / E46 / X3 / X5 / Z3 – 240 zł
(cena zawiera: frezowanie grotu, programowanie transpondera)
2. Kluczyk zapasowy E39 / E38 / E46 / X3 / X5 / Z3 – 250 zł
(cena zawiera: frezowanie grotu, programowanie transpondera) - do wyboru dwa groty
3. Kluczyk z pilotem 433.92 MHz E39 / E38 / E46 / X3 / X5 / Z3 – 350 zł
(cena zawiera: frezowanie grotu, programowanie transpondera, zaprogramowanie) - do wyboru dwa groty
Jest możliwość przejścia z starego przedliftowego kluczyka na poliftowy taki jak na zdjeciu
Do wyżej wymienionych przypadków potrzebuje na stół EWS + kluczyk
Znajduje się on po lewej stronie nad kolumna kierownicza.
Wykonanie takiego zabiegu trwa około 30 – 40 minut.
Również mogę zakodować sam transponder bez kluczyka.
____________________________________________________
kontakt : 0-503-663-861
____________________________________________________
Na dniach przedstawię ofertę kluczyków do e60/e90/e87/e65
Ostatnio zmieniony 2013-07-04, 21:14 przez aaddriannooo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-06-13, 09:01
- Lokalizacja: Rybnik / Wawelska