[E39] Jak sprawdzić rozrusznik na krótko....
- michal87sc
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
- Lokalizacja: Będzin
[E39] Jak sprawdzić rozrusznik na krótko....
Rozchodzi sie o to jak sprawdzić jakie kabelki podpiąć spiąć i jak to zrobić żeby sprawdzic czy rozrusznik wogole kręci??
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..."
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
hmmm ... czytałem Twoje oba posty o AKU i tego teraz to jedynie możesz zrobić w zwarciu , ale nie polecam o ile pamietam żeby ruszyć wirnik przykładasz + do krótszej śruby na nim a - do obudowy a żeby ruszyć elektromagnes + do dluzszej sruby a - do takiej blaszki na nim powinna odstawac jak wymieniłeś ten aku i co się dzieje ? rozrusznik Ci kreci ? Czy świeca się kontrolki a jego w ogolę nie słychać ?
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
- michal87sc
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
- Lokalizacja: Będzin
Rozrusznik raczej sprawny chyba trza wymienić regulator napięcia jutro to zrobie....
Beta poszła na popych od pierwszego malutki rozpęd bo w garażu podziemnym i mało miejsca stała prawie 5 dni więc poprawiło mi to nastrój co do stanu samego silnika.... a teraz odpala normalnie ale jutro dla spokoju wymienie ten regulator napięcia bo byłem nią teraz w auchan i znowu jakby słabiej zakręciła....
Beta poszła na popych od pierwszego malutki rozpęd bo w garażu podziemnym i mało miejsca stała prawie 5 dni więc poprawiło mi to nastrój co do stanu samego silnika.... a teraz odpala normalnie ale jutro dla spokoju wymienie ten regulator napięcia bo byłem nią teraz w auchan i znowu jakby słabiej zakręciła....
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..."
- Soki
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 503
- Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
To przez to masz słabe ładowanie w okolicy 13,70V 13,60V, trzeba będzie ogarnąć regulator napięcia ze szczotkami to jak ci mówiłem jest jedna cześć, którą sobie kupisz zapewne jutro. Następnie poprawić mocowanie klemy (masa) bo ledwo wisi przy aku.
Następnie wyczyścić wszystkie styki i połączenia. To najprostszy zabieg a zarazem praktycznie nie kosztowny a wiele może pomóc, i na przyszłość na pewno zaoszczędzi sporo nerwów.
Następnie wyczyścić wszystkie styki i połączenia. To najprostszy zabieg a zarazem praktycznie nie kosztowny a wiele może pomóc, i na przyszłość na pewno zaoszczędzi sporo nerwów.