[E39] Prędkosciomierz zamula
[E39] Prędkosciomierz zamula
Jak sa niskie temperatury to mój prędkościomierz zamula.Jak wejdę w OBC to prędkość wzrasta i opada normalnie ale manualny już nie.Dopiero po jakimś czasie zaczyna odżywać.Jak się już "zagrzeja" to jest ok.Przy wyższych temperaturach otoczenia nie mam tego problemu.
Czujnik przy kole jest ok bo w OBC prędkość jak pisałem działa normalnie
Wtyczki podejrzewam że też ok no OBC tez by nie działało
Może byc to napęd samego manuala ? Da rade temu zaradzić ?
Czujnik przy kole jest ok bo w OBC prędkość jak pisałem działa normalnie
Wtyczki podejrzewam że też ok no OBC tez by nie działało
Może byc to napęd samego manuala ? Da rade temu zaradzić ?
[you] uważaj na przejeździe bo Mroziu jedzie
Ja obstawiam na mechanizm smar który jest na sprężynie poprostu się zestarzał i zgęstniał ja miałem tak że podczas jazdy prędkościomierz nie reagował nagle wystrzelił do np: 60km/h rozebrałem i na trzpień wskazówki prędkościomierza dałem dosłownie krople oleju i do dziś dnia bez kłopotu
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Też myslalem że to w okolicach napęduGERMAN pisze:Ja obstawiam na mechanizm smar który jest na sprężynie poprostu się zestarzał i zgęstniał ja miałem tak że podczas jazdy prędkościomierz nie reagował nagle wystrzelił do np: 60km/h rozebrałem i na trzpień wskazówki prędkościomierza dałem dosłownie krople oleju i do dziś dnia bez kłopotu
Ciężko jest dostęp aby się do tego dostać?
Jaki olej tam dałeś?
Teraz było około 10 stopni na dworze i działo wszystko to raczej nie bedzie nic ocieraćGłodek pisze:Być możę sam silniczek jest uszkodzony ,lub rozwinęła się sprężynka która jest po między silniczkiem a wskazówką ,albo sama wskazówka przyciera o tarcze zegarów
[you] uważaj na przejeździe bo Mroziu jedzie
Dziś zabrałem się za licznik,jakoś wcześniej nie było sposobności
Co mnie nerwów zeżarło aby to rozebrać.
z obudową przednią sobie poradziłem,jak już tarcze były na wierzchu nie mogłem tego wyciągnąć z tylnej obudowy,masakra.Mam małe obc więc szukam,napinając lekko plytke z zegarami okazało się ze sa jeszcze dwie śrubki ukryte pod panelami z kontrolkami
Jak juz pozbyłem się tych śrubek kurcze nadal nie chce wyjść,okazało się że gniazda kości przyłączeniowych blokuja to wszystko,każda ma 4 łaki ufff udało się
GERMAN zrobiłem jak pisałeś,jak licznik dostanie temperatury podwórka sam jestem ciekaw rezultatu
Co mnie nerwów zeżarło aby to rozebrać.
z obudową przednią sobie poradziłem,jak już tarcze były na wierzchu nie mogłem tego wyciągnąć z tylnej obudowy,masakra.Mam małe obc więc szukam,napinając lekko plytke z zegarami okazało się ze sa jeszcze dwie śrubki ukryte pod panelami z kontrolkami
Jak juz pozbyłem się tych śrubek kurcze nadal nie chce wyjść,okazało się że gniazda kości przyłączeniowych blokuja to wszystko,każda ma 4 łaki ufff udało się
GERMAN zrobiłem jak pisałeś,jak licznik dostanie temperatury podwórka sam jestem ciekaw rezultatu
Ostatnio zmieniony 2018-01-20, 15:25 przez Mroziu, łącznie zmieniany 1 raz.
[you] uważaj na przejeździe bo Mroziu jedzie