Strona 1 z 1

Kontrolka hamulców

: 2011-10-09, 18:14
autor: grizzlie
Niestety nie chce zgasnąć. Klocków jeszcze 3/4 grubości, tarcze też są zdrowe, wszystko przeczyszczone. Czy to czujnik czy jeszcze coś innego można sprawdzić? Czy na tych kabelkach od czujnika jest jakiś opór?

: 2011-10-09, 18:26
autor: Marcin
Jeśli czujnik nie styka się z tarczą to nie powinno świecić.
Recetowałeś błąd na kompie po zmianie klocków?

: 2011-10-09, 18:28
autor: MIRAS
najlepiej powypinaj wszystkie kabelki od czujników i jak dalej będzie świeciło to szukać gdzieś dalej zwarcia ,przetarcia kabelków itd.

: 2011-10-09, 20:42
autor: BeleX
wystarczy ze urwie sie kabel od czujnika...on dziala na zasadzie zamknietego obwodu...jezeli urwie sie kabelek to tak jak by sie przetarlo czujnik

: 2011-10-10, 16:55
autor: grizzlie
Nie resetowałem błędu bo nie mam pewności że to rozwiąże problem a szkoda kasy. Posprawdzam jeszcze raz wszystko

: 2011-10-11, 08:59
autor: Krzys
wiem ze w e36 nie trzeba resetowac jak sie nowy czujnik zalozy. Na sto procent ktorys kabelek sie przetarl. O ile dobrze pamietam to czujniki sa w lewym przednim(od kierowcy) i prawym tylnym kole. I tak Belex pisze, wystarczy zewrzec dwa druciki i wszystko gra.

: 2011-10-13, 21:13
autor: kisol
jak auto ma z tylu bembny i posiada kontrolke klockow to czy czujnik powinien byc na tyle czy tylko z przodu? :oops:
Sprostuje ze czujnik zmoskowany na przodzie (pod maska)a kontrolka swieci dalej natomiast z tylu braj jakich kolwiek kabelkow.Auto to e30 :bmw:

: 2011-10-13, 21:19
autor: BeleX
jak auto ma z tylu bembny i posiada kontrolke klockow to czy czujnik powinien byc na tyle czy tylko z przodu?
cholera...ciezko stwierdzic :) moim zdaniem bebny nie maja czujnika.....wiec nawet bym go tam nie szukal skoro zadnego kabla nie ma :)
kisol pisze:Sprostuje ze czujnik zmoskowany na przodzie
nie mostkuj go na sile samym kablem...daj jakis opor...okolo 1-2 k ohm...jak bedzie zle to daj 100 ohm...bo nie do konca wiem ( a juz dowiedziec sie od kogos to ho ho :) ) jaki opor ten czujnik ma w realu...ale na pewno nie zero :)

: 2011-10-13, 21:54
autor: Krzys
BeleX pisze:kisol napisał/a:
Sprostuje ze czujnik zmoskowany na przodzie


nie mostkuj go na sile samym kablem...daj jakis opor...okolo 1-2 k ohm...jak bedzie zle to daj 100 ohm...bo nie do konca wiem ( a juz dowiedziec sie od kogos to ho ho :) ) jaki opor ten czujnik ma w realu...ale na pewno nie zero :)
ja w e36 na tyle skrecilem przewody i kontrolka zgasla.

: 2011-10-13, 21:56
autor: kisol
oki jutro sprawdze ale nie wiem czy bede mial jakies opory bo z elektronika ciezko u mnie.
Krzysiu to wiem bo w e36 tak dziala ale w e30 jakos nie chce ani z przerwa ani zwarte no chyba ze gdzies jest jeszcze kabel przez to pytam .

[ Dodano: 16 Październik 2011, 22:09 ]
podobno kontrolka sama zgasla wiec albo gdzies jest niestyk albo potrzebuje czasu zeby zajażyc .