Wentylator Chłodnicy BMW E46 Coupe 2000r.

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
S1Fafik
Małopiszący

Wentylator Chłodnicy BMW E46 Coupe 2000r.

Post autor: S1Fafik »

Witam mam pytanko..
Poszukuje wentylatora chłodnicy do mojego BMW E46 COUPE 323 /170ps. 2000r.
Ostatnio mialem wentylator z Bosha ktory nie pasowal bo moduł ocieral o sprzeglo klimy czy cos takiego.. jezeli pisze glupoty to z gory przepraszam bo jestem laikiem w tych sprawach. Chcialbym sie dowiedziec z jakich wersji benzynowych pasuje wentylator do mojej buni... Sam nie wiem teraz czy kupic jakis orginal czy zamiennik co mi radzicie?
Na allegro ludzie pisza glupoty i czesci ktora ma pasowac nie pasuje niby ten Bosh tez jest dla mojego modelu dobry a wcale nie pasuje dlatego pytam:)
Pozdrawiam :-) :m:
S1 Fafik
marcov
Zaawansowany forumowicz

Post autor: marcov »

A dlaczego chcesz wymienic caly wentylator? Moze to kwestia tylko modulu terujacego? Jesli jednak koniecznie potrzebujesz caly wentylator to szedlbym raczej w uzywke, zamienniki to loteria z dopasowaniem.
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy

Post autor: Moloch »

Kolego bo wentylator który kupiłeś był pewnie z silnika 1,8 a tam moduł jest właśnie tak pod skosem a nie na równo jak ma się to w 6 garowcach i dlatego nie możesz go upchnąć, przeóż moduł razem z wentylatorem do starej obudowy wentylatora i będzie git :wink:
Awatar użytkownika
przymo
Zaawansowany forumowicz

Post autor: przymo »

Moloch, nie ma powiedziane, bo stosowane były bosche i siemensy i to niezaleznie od wersji silnikowej.

Mam akurat dwa rózne na stanie, i oba pochodzą 330Ci i pasują do innych jednostek.

Jak jestes zainteresowany którymś, pisz na PW.

Poniżej masz fotki.

Pozdro

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy

Post autor: Moloch »