[E39] Jak sprawdzić rozrusznik na krótko....

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
Awatar użytkownika
michal87sc
Zaawansowany forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
Lokalizacja: Będzin

[E39] Jak sprawdzić rozrusznik na krótko....

Post autor: michal87sc »

Rozchodzi sie o to jak sprawdzić jakie kabelki podpiąć spiąć i jak to zrobić żeby sprawdzic czy rozrusznik wogole kręci??
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..." :)
karpiu12345
Zaawansowany forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
Lokalizacja: SBL

Post autor: karpiu12345 »

hmmm ... czytałem Twoje oba posty o AKU i tego teraz :) to jedynie możesz zrobić w zwarciu , ale nie polecam :P o ile pamietam żeby ruszyć wirnik przykładasz + do krótszej śruby na nim a - do obudowy a żeby ruszyć elektromagnes + do dluzszej sruby a - do takiej blaszki na nim powinna odstawac :) jak wymieniłeś ten aku i co się dzieje ? rozrusznik Ci kreci ? Czy świeca się kontrolki a jego w ogolę nie słychać ?
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

jak rozrusznik w aucie to + podaj na któryś z mniejszych złączy w rozruszniku
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
michal87sc
Zaawansowany forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
Lokalizacja: Będzin

Post autor: michal87sc »

Rozrusznik raczej sprawny chyba trza wymienić regulator napięcia jutro to zrobie....

Beta poszła na popych od pierwszego :) malutki rozpęd bo w garażu podziemnym i mało miejsca stała prawie 5 dni więc poprawiło mi to nastrój co do stanu samego silnika.... a teraz odpala normalnie :D ale jutro dla spokoju wymienie ten regulator napięcia bo byłem nią teraz w auchan i znowu jakby słabiej zakręciła....
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..." :)
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

To przez to masz słabe ładowanie w okolicy 13,70V 13,60V, trzeba będzie ogarnąć regulator napięcia ze szczotkami to jak ci mówiłem jest jedna cześć, którą sobie kupisz zapewne jutro. Następnie poprawić mocowanie klemy (masa) bo ledwo wisi przy aku.

Następnie wyczyścić wszystkie styki i połączenia. To najprostszy zabieg a zarazem praktycznie nie kosztowny a wiele może pomóc, i na przyszłość na pewno zaoszczędzi sporo nerwów.
ODPOWIEDZ