[E39] ews ogromny problem.

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
mateos182
Małopiszący
Posty: 9
Rejestracja: 2012-01-01, 11:07
Lokalizacja: Chorzow/Siemianowice

[E39] ews ogromny problem.

Post autor: mateos182 »

Witam przepraszam za błędy bo na mrozie jestem powiedzcie gdzie może być kostka z Ews nie ma jej po lewej na stelarzu.A jest wzmacniacz przy stacyjce.jest możliwość ze jest gdzie indziej?
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
mateos182
Małopiszący
Posty: 9
Rejestracja: 2012-01-01, 11:07
Lokalizacja: Chorzow/Siemianowice

Post autor: mateos182 »

Ale w e39 jest po lewej czy to ews 2 czy 3..a za Chiny tego niema.Ewentualnie moze ktos zsynchronizowac kluczyk?Mam drugi zestaw komp ews i pestke ale jurde nie mam ewsu w aucie...nie ma tej skrzynki powinna byc przykrecona do blachy pod schowkiem od kierowcy a tam pusto...kostki tez brak...
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

ews jest za schowkiem pod kierownica ( tym przy drzwiach ) jezeli tam go nie ma tzn ze ktos go przeniosl w inne miejsce
...tak znowu sie czepiam...
aaddriannooo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 101
Rejestracja: 2012-06-13, 09:01
Lokalizacja: Rybnik / Wawelska

Post autor: aaddriannooo »

w e39 ews jest w dwoch miejscach

schowek pod kierownica - wystarczy odkrecic schowek i go widac gołym okiem lub gdy go tam niema to trzeba odkrecic schowek od pasażera i jest na dole pod modułami
mateos182
Małopiszący
Posty: 9
Rejestracja: 2012-01-01, 11:07
Lokalizacja: Chorzow/Siemianowice

Post autor: mateos182 »

A wiec tak załatwiłem komplet dwie pestki dme i Ewa z jednego auta.po przekręceniu kluczyka słychać cyk z Ewa ale nadal nie palu rozrusznik na krótko odpala dme z manuala.Co to moze jeszcze być ?są gdzieś bezpieczniki pod fotelem?dodam ze po przekręceniu klucza słychać pompę .jak zapalają się kontrolki zakrece na krótko to nie pali.Jest za to jakiś bezpiecznik odpowiedzialny?
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

zerknij na schemat WBS na necie - zerknij tez dokladnie na kostke stacyjki bo tam lubi sie tez wypalac czasami cos

bezpieczniki masz pod schowkiem , za akusiem i wlasciwie tyle - dla pewnosci sprawdz kazdy miernikiem po wyciagnieciu
...tak znowu sie czepiam...
ODPOWIEDZ