Strona 1 z 1

Komputer diagnostyczny "AUTOCOM CDP"

: 2014-03-18, 21:34
autor: Sebek
Siema. sprawa jest taka, mam dostęp do komputera diagnostycznego "AUTOCOM" z jakimś tam programem do diagnostyki dodawanym do zestawu, jest to "komputer uniwersalny" do każdego auta. Trochę się już nim bawię jakiś tam czas fajnie czyta błędy itp itp.
Ale rodzi się parę pytań:
1. Kto już na tym pracował coś więcej i co może o nim powiedzieć?
2. Czy jest możliwość zgrania tego "komputera" z np. INPA
wszelkie informacje sugestie mile widziane, z tego co mi wiadomo bez problemu da się ogarniać na nim rożnego rodzaje adaptacje wtrysków programowania rożnych funkcji aut, ale tym się jeszcze nie bawiłem więc dla tego pytam was o zdanie na ten temat. głównie chodzi mi o to czy da się go podłączyć pod INPA (wiem idzie zainstalować i próbować, ale boje się że coś pocykam i go zablokuje całkiem czy coś w tym stylu a wole na razie nie ryzykować tylko się dowiedzieć to to jest warte i czy warto)
dodam że mimo tego, że ma w oryginale wtyczkę ODB/OBD2 to mam przejściówkę pod e36 i na moim aucie w oryginalnym programie działa wszystko.

z góry dzięki za wszystkie informacje, i jeśli dałem temat do złego działu to prosił bym o przeniesienie go do odpowiedniego i z góry przepraszam ;)

zdjęcie poglądowe z neta jak to wygląda:
Obrazek

: 2014-03-18, 22:17
autor: marcov
Ja uzywam miedzy innymi tego testera. Jest uniwersalny wiec nie ma tylu opcji co dedykowane testery ale i tak sporo potrafi. Z INPA go nie polaczysz.

: 2014-03-18, 22:37
autor: Sebek
Marcov no wlasnie opcji ma sporo, pracuje na nim juz od dłuższego czasu duzo potrafi ale to jednak nie to co myślałem :/ w e36 np. Nieda sie nim wykasowac inspekcji ani servisu, bynajmnie na nie jedym e36 problwalem i nieda rady zaraz wyskakuje błąd albo sie wiesza, dla tego kombinuje nad jakims innym programem z ktorym by ten komp działał,
Niewiesz co ciekawego idzie nim zrobic jesli chodzi o bmw? Da sie tam cos programowac na nim jesli chodzi o e46? jakies swiatla czy cos?

: 2014-03-31, 22:19
autor: BoloBenio
Sebek, poszperaj na necie bo wiem że zależnie od wersji oprogramowania zależą Twoje możliwości. Możliwe też że masz jakąś starszą wersje tego AutoComa, żeby serwisu nie dało się skasować :wink:

: 2014-04-01, 07:51
autor: marcov
W BMW nie zaprogramujesz swiatel itp. Nowe wersje aktualizuja sie przez interet a ostatnia wersja softu na DVD to 2012 release 3

: 2014-04-02, 08:02
autor: Wojtek
W BMW można kodować to, co jest dostępne w NCS pod "Car, Key memory".
Mam jedną sztukę takiego interfejsu na sprzedaż z oprogramowaniem 2013.3 - najnowsza dostępna.
Wszystko w PL, obsługuje auta nawet z rocznika 2013. Z ciekawszych rzeczy które robi to np.: wypalanie DPF, wpisywanie kodów do wtrysków, kasowanie adaptacji skrzyni w BMW itp.

: 2014-04-02, 11:02
autor: marcov
2013.3 jest dostepne tylko na nowej wersji testera. Starsze obsluguje 2012.3 - takie mam info z WSOP w kazdym badz razie. Mialem tez na chwile ten nowy typ testera z dioda przy gniezdzie OBD i funkcja odczytu patametorw w "locie"- ale na tym oprogramowaniu straszy tester nie dzialal.

Do kodowania jednak nie uzywam Autocoma poniewaz w M47 po resecie mapy silnika generuje blad i trzeba to pozniej ratowac DISem.

: 2014-04-02, 19:26
autor: Wojtek
Starsza wersja testera ponoć miała problemy z BMW i Fordami, może stąd ten problem.
Centralną elektrykę i moduł świateł można śmiało robić tym autocomem - sprawdzone.
Jeśli ktoś by chciał, można się spotkać, zobaczyć jak działa.

: 2014-04-02, 22:05
autor: marcov
Mozesz zrobic zdjecie testera ktory lata na 2013.3?

Obrazek

Taki?

: 2014-04-02, 23:12
autor: Wojtek
Dokładnie taki jak ten powyżej mam do sprzedania i działa na 2013.3

: 2014-04-03, 07:43
autor: marcov
To jest wlasnie nowszy typ. Starszy biega na DVD 2012.3 ale jest zaktualizowany przez internet.