Witam, betka strzeliła focha:
po założeniu wreszcie działającego silnika szyby kierowcy, pojechałem na myjnię i normalnie zamknąłem auto z pilota. Następnego dnia rano nie reagowało na pilota (lampka świeciła) a z kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy, pasażera trzeba otworzyć klamką wewnętrzną. Otwarcie bagażnika kluczykiem również nie otwiera całego samochodu.
Z rzeczy ciekawszych, to 2 razy nie mogłem od wewnątrz otworzyć drzwi pasażera, po czym jak włączyłem zapłon, to wszystkie siłowniki ruszyły i otworzyły całe auto...
Bezpieczniki sprawdzone, wiązka klapy i drzwi kierowcy sprawdzone i połatane gdzie trzeba.
Jak kolega podłączył się INPĄ, mógł otworzyć/zamknąć każde drzwi i klapę, i każde otwarcie/zamknięcie czegokolwiek powodowało zamknięcie / otwarcie całego samochodu.
Z pomysłów pozostaje mi moduł komfortu, ale tu pojawia się kolejne pytanie:
Na moim module mam numer części: 61.35-8 369 483
Dodatkowo są jeszcze numery: 608 377 oraz HW 1.4 i SW 1.3
Czy na te numery dodatkowe też trzeba zwracać uwagę, czy patrzeć tylko na ten długi i będzie wszystko pasowało?
Optycznie (w sensie ilości i kształtu gniazd) te z innymi numerami dodatkowymi wyglądają taj samo.
Wyczytałem w necie, że numery SW i HW to software i hardware, ale dalej nie wiem, czy muszą się zgadzać?