Strona 1 z 1
sprawdzanie cewki zapłonowej
: 2015-01-20, 21:19
autor: Wsciekly
Witam. Może zaczne od tego, że posiadam BMW e36 z silnikiem M50B20. W ramach wolnej chwili powyciągałem cewki zapłononowe aby je ,,przemierzyć'' miernikiem. na 3 cewkach pokazło mi wartość 0.8 oma. Na pozostałych 3 pokazało po 0.7 oma. I tu się pojawie moje pytanie. Czy te wartości zaniżone mają jaki kolwiek wpływ na pracę silnika? czy może mieści sie to w jakiejś tolerancji?? a może mierzenie miernikiem to nie jest sposób na taki pomiar?? Prosił bym o odpowiedzi, rady itp;)
: 2015-01-20, 21:54
autor: BeleX
0.1 to zadna roznica...pewnie miernik kosztowal mniej niz nowa cewka z bmw wiec to zadna diagnoza
dlaczego szukasz po cewkach ? jak nie smierdzi to nie ruszac...
: 2015-01-21, 18:20
autor: Wsciekly
BeleX, szukam bo czasem przy odpalaniu szarpie autem jak by nie chodził na wszystkich garach. Dzieje sie tak od czasu do czasu albo jak dłużej auto postoi. I szukałem przyczyny. poprostu:0 wiem wiem zaraz padnie pytanie czemu na kopa nie pojade... miałem jechać ale wkońcu nie pojechałem.
: 2015-01-21, 20:40
autor: BeleX
..eeeeee...........to jedz ;] jak bedzie problem ze sieca albo cewka to wyjdzie na inpie na engine roughness - byle na zimnym silniku podpiac wiec .....dojazd do kompa wiele nie powie..trzeba to zrobic z rana
: 2015-01-21, 21:27
autor: Wsciekly
hmmm czyli musiał bym kogoś sprowadzić do mnie lub zostawić komus auto:/
: 2015-02-15, 16:52
autor: Pablow
Seba z Chorzowa, wymieniał mi cewkę bo miałem ten sam problem, też 2 L, przyjechałem do niego podpiął się kompem, wyskoczyły mu błędy (cewka nr. 6 błąd - ale z dopiskiem że nie ciągły, błędna mieszanka itp) zostawiłem mu samochód na 3 godziny i wszystko ładnie zrobione, wskazania poprawne więc moge polecić
jak co PW to dam nr.