[E36] Szyby elektryczne w coupe
[E36] Szyby elektryczne w coupe
Wiem, że był tutaj poruszany temat o szybach elektrycznych które się zatrzymują i samoczynnie opuszczają o ileś tam centymetrów, więc ja tez posiadam coupe i też mam taki problem, nie chciałem robić nowego tematu, ani zaśmiecać, ale co ja będę odkopywać stare tematy jak jakiś archeolog, więc może admini mi wybaczą za taki kolejny temat a koledzy pomogą co szybę może blokować? Dzieje się to z prawej i lewej strony, a nie chce wymieniać wszystkich części w tym uszczelki szyby, mechanizmu, silniczka itd...
jezeli szyba jest podnoszona i nagle sie zatrzymuje a nastepnie opuszcza o pare cm to jest to mechanizm ktory zapobiega zgnieceniu czegos przez szybe...oznacza to ze cos stawia opor i silniczek traktuje to jako opor o stala przeszkode, trzeba przesmarowac wszystko ( uszczelki prowadnice i cala reszte pod boczkiem ) i powinno chodzic ok
...tak znowu sie czepiam...
Jasne że nie bedzie pasować, przecież to zupełnie inne drzwi!!
Tylko coupe i cabrio
Jeśli auto nie miało dzwona, to prowadnice się nie krzywią same..
Co masz wyrobione??
jeśli wszystko przesmarowałeś i na oko wszystko jest proste, to odłącz na 10 minut zasilanie silniczka od szyb z drzwi lewych czyli od kierowcy (szyba zamknięta) po czym na nowo zaprogramuj, czyli guzik trzymać aż szyba zjedzie w dół i jeszcze 5 sekund po czym guzik w górę aż szyba się podniesie do końca i jeszcze 5 sekund!! Oczywiście drzwi zamknięte!
Jeśli pomoże, to prawą stronę zrób identycznie, bo już nie pamiętam czy trzeba obie czy nie ..
Tylko coupe i cabrio
Jeśli auto nie miało dzwona, to prowadnice się nie krzywią same..
Co masz wyrobione??
jeśli wszystko przesmarowałeś i na oko wszystko jest proste, to odłącz na 10 minut zasilanie silniczka od szyb z drzwi lewych czyli od kierowcy (szyba zamknięta) po czym na nowo zaprogramuj, czyli guzik trzymać aż szyba zjedzie w dół i jeszcze 5 sekund po czym guzik w górę aż szyba się podniesie do końca i jeszcze 5 sekund!! Oczywiście drzwi zamknięte!
Jeśli pomoże, to prawą stronę zrób identycznie, bo już nie pamiętam czy trzeba obie czy nie ..
Rozumiemidzi pisze:z sedana watpie bo ma krótsze drzwi i mechanizm tez pewnie compact mysle ze by pasował ale najlepiej znajdz se z coupe
Auto nie jest po dzwonie, po prostu ten silniczek się już wyrobił, bo coś już w nim zaczyna strzelać i charczeć, wczoraj miałem odpięty silnik, podpięcie go z powrotem do prądu i zaprogramowanie nie pomogło.Kubok pisze:Jasne że nie bedzie pasować, przecież to zupełnie inne drzwi!!
Tylko coupe i cabrio
Jeśli auto nie miało dzwona, to prowadnice się nie krzywią same..
Co masz wyrobione??
jeśli wszystko przesmarowałeś i na oko wszystko jest proste, to odłącz na 10 minut zasilanie silniczka od szyb z drzwi lewych czyli od kierowcy (szyba zamknięta) po czym na nowo zaprogramuj, czyli guzik trzymać aż szyba zjedzie w dół i jeszcze 5 sekund po czym guzik w górę aż szyba się podniesie do końca i jeszcze 5 sekund!! Oczywiście drzwi zamknięte!
Jeśli pomoże, to prawą stronę zrób identycznie, bo już nie pamiętam czy trzeba obie czy nie ..
Nikt mi nie uwierzy ;/... Wymieniłem wszystko uszczelki i mechanizmy, wyregulowałem według książki sam naprawiam, bo wiadomo, że w Coupe nie ma ramek, i nadal się zacinają i opuszczają, no to pora sprawdzić moduł komfortu i dupa jest sprawny, mówię sobie p*&^@& te szyby, zacząłem naprawiać tylny zamek w klapie, bo z przodu chcę zmienić klamki na takie bez zamków na kluczyk, robię tylny zamek rozkręcam, oglądam siłownik, wtyczka lekko odpięta no to podłączam zamek naprawiłem wkładam na miejsce, robota skończona, zamykam auto z pilota idę na górę napić się i zapalić, więc wychodzę na balkon z fajką w gębie i cały od razu osłupiałem patrząc na auto widzę wszystkie szyby zamknięte łącznie z szybami z tyłu mam uchylane elektrycznie i nawet szyberdach zamknięty!!!!! Szybko biegnę na dół do auta, otwieram szyby się otwierają (wersja alarmu na lato), wchodzę do auta i próbuję z guzika z jednego skoku zamknąć i co nie zacinają się idą ładnie do góry, usterka była gdzieś w elektronice w klapie bagażnika!!!!!
Ja napisze w podobnym temacie :
Kto by mi podpiął szyby z tyłu ? lub dał jakiś rysunek tech.
Silniczki już są założone , pracują dobrze bo podpinałem pod akumulator. Guziki mam , ale brak mi wtyczki ( nie wiem gdzie kupić 4 pin ) sa inne niż z przodu.
Wiem że można podpiąć pod te z przodu ale jak ??
No i można bezpośrednio pod plus i minus, ale jaki przekaźnik ? by chodziły w górę i w dół, jak to połączyć
Mam takie coś jak z rysunku ( tak mojego autorstwa )
Kto by mi podpiął szyby z tyłu ? lub dał jakiś rysunek tech.
Silniczki już są założone , pracują dobrze bo podpinałem pod akumulator. Guziki mam , ale brak mi wtyczki ( nie wiem gdzie kupić 4 pin ) sa inne niż z przodu.
Wiem że można podpiąć pod te z przodu ale jak ??
No i można bezpośrednio pod plus i minus, ale jaki przekaźnik ? by chodziły w górę i w dół, jak to połączyć
Mam takie coś jak z rysunku ( tak mojego autorstwa )
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual