Kasowanie Inspekcji BMW
Bo ma 2,5 roku ;p.
Kasowanie inspekcji jest stosunkowo proste (E36):
- Znajdz w komorze silnika gniazdo diagnostyczne :
- kluczyk w stacyjce na pozycję 2 - włączony zapłon ( nie uruchamiamy silnika)
- drzwi, szyby pozamykane
- Zwierasz Pin 7 i masę kawałkiem druta czy kontrolką na 10-12 sekund i kasuje się oil serwis...pauza odłączasz na 15-20 sekund po tym czasie łączysz na nowo i kasuje się w ciągu 10 sekund inspekcja serwisowa (zegarek)
- demontujesz kabelek, wskakujesz do auta i wsio powinno byc ok
Masa - jakikolwiek element metalowy nie lakierowany np kadłub silnika
Te czasy zwierania mogą się nieraz różnić, jedni podają tak inni ciut inaczej, ale idea całej operacji jest taka sama i bardzo łatwa, nie wolno tylko pomylić pinów w tym gnieździe!
Kasowanie inspekcji jest stosunkowo proste (E36):
- Znajdz w komorze silnika gniazdo diagnostyczne :
- kluczyk w stacyjce na pozycję 2 - włączony zapłon ( nie uruchamiamy silnika)
- drzwi, szyby pozamykane
- Zwierasz Pin 7 i masę kawałkiem druta czy kontrolką na 10-12 sekund i kasuje się oil serwis...pauza odłączasz na 15-20 sekund po tym czasie łączysz na nowo i kasuje się w ciągu 10 sekund inspekcja serwisowa (zegarek)
- demontujesz kabelek, wskakujesz do auta i wsio powinno byc ok
Masa - jakikolwiek element metalowy nie lakierowany np kadłub silnika
Te czasy zwierania mogą się nieraz różnić, jedni podają tak inni ciut inaczej, ale idea całej operacji jest taka sama i bardzo łatwa, nie wolno tylko pomylić pinów w tym gnieździe!
Najlepiej udać się do kogoś kto ma kompa i zrobi to jak należy...DAMIAN pisze:Swietnie a jak to zrobic w e46 turing 318d z 2004rok???
Po co ryzykować i kombinować drutami...
Tym bardziej, że auto jest w zasadzie nowe
Podpięcie pod kompa u diagnosty to ze 30zł.
Jest sens oszczędzać i zepsuć coś przypadkowo??
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)