Strona 1 z 1

: 2010-12-20, 09:57
autor: lechu77
link nie działa

: 2010-12-20, 11:38
autor: Kubok
Bo ma 2,5 roku ;p.

Kasowanie inspekcji jest stosunkowo proste (E36):

- Znajdz w komorze silnika gniazdo diagnostyczne :

Obrazek

Obrazek

- kluczyk w stacyjce na pozycję 2 - włączony zapłon ( nie uruchamiamy silnika)
- drzwi, szyby pozamykane
- Zwierasz Pin 7 i masę kawałkiem druta czy kontrolką na 10-12 sekund i kasuje się oil serwis...pauza odłączasz na 15-20 sekund po tym czasie łączysz na nowo i kasuje się w ciągu 10 sekund inspekcja serwisowa (zegarek)
- demontujesz kabelek, wskakujesz do auta i wsio powinno byc ok

Masa - jakikolwiek element metalowy nie lakierowany np kadłub silnika :)

Te czasy zwierania mogą się nieraz różnić, jedni podają tak inni ciut inaczej, ale idea całej operacji jest taka sama i bardzo łatwa, nie wolno tylko pomylić pinów w tym gnieździe!

: 2011-12-15, 12:55
autor: skrzechu
czyli wystarczy wsadzic kabelek do pin 7 i połączyć z masą ??

: 2011-12-15, 13:02
autor: Kebab 325
Dokladnie:)

: 2012-03-04, 10:20
autor: DAMIAN
Swietnie a jak to zrobic w e46 turing 318d z 2004rok???

: 2012-03-04, 10:36
autor: Marcin
DAMIAN pisze:Swietnie a jak to zrobic w e46 turing 318d z 2004rok???
Najlepiej udać się do kogoś kto ma kompa i zrobi to jak należy...
Po co ryzykować i kombinować drutami...
Tym bardziej, że auto jest w zasadzie nowe ;)

Podpięcie pod kompa u diagnosty to ze 30zł.
Jest sens oszczędzać i zepsuć coś przypadkowo??

: 2012-06-30, 16:02
autor: falko29
w e39 też mi to zadziała? :P

: 2012-06-30, 16:08
autor: pazura
falko29 pisze:w e39 też mi to zadziała? :P
który rok?
Podjedź skasuje Ci za 20 zł.