Corner Light'S w BMW
: 2008-05-22, 12:45
Sprawa zasadniczo bardzo prosta - ale można ją też robie (niepotrzebnie) skomplikować.
Co jest potrzebne ?
2 szt rezystorów (oporników) o parametrach 6,8 Ohm / 50 WATT
Najprościej w świecie - ciągnie się zasilanie szeregowo z oryginalnych pozycyjnych do kierunkowskazów właśnie takim rezystorem "po drodze"
i to wszystko - efekt mniej więcej 40% - 50% światła podczas pracy w porównaniu do światła działającego kierunkowskaza.
KOSZT 2 rezystorów do 38 PLN
PS. Chyba coś sie u nas (w EU) przepisy chyba zmieniły bo coraz więcej samochodów FABRYCZNIE jak takie US CORNER LIGHT
- wszystkie chryslery i jeepy ale to oczywiste
- volvo - tez już od dawna miały
- ale też nowa corolla
- nowe BMW 5 i 7 (chociaż nie zawsze - być może na życzenie klienta)
- nowe audi A6 a może nawet A8
Celowo wymieniłem tu samochody tylko nowe i nierobiące wrażenia "samoróbek"
Natomiast takich home made jak nasze też jest coraz więcej!!!
Tu jak to wygląda po takiej przeróbce don-a na jego aucie:
Na dniach montuje u siebie w E38.
Pozdro
Co jest potrzebne ?
2 szt rezystorów (oporników) o parametrach 6,8 Ohm / 50 WATT
Najprościej w świecie - ciągnie się zasilanie szeregowo z oryginalnych pozycyjnych do kierunkowskazów właśnie takim rezystorem "po drodze"
i to wszystko - efekt mniej więcej 40% - 50% światła podczas pracy w porównaniu do światła działającego kierunkowskaza.
KOSZT 2 rezystorów do 38 PLN
PS. Chyba coś sie u nas (w EU) przepisy chyba zmieniły bo coraz więcej samochodów FABRYCZNIE jak takie US CORNER LIGHT
- wszystkie chryslery i jeepy ale to oczywiste
- volvo - tez już od dawna miały
- ale też nowa corolla
- nowe BMW 5 i 7 (chociaż nie zawsze - być może na życzenie klienta)
- nowe audi A6 a może nawet A8
Celowo wymieniłem tu samochody tylko nowe i nierobiące wrażenia "samoróbek"
Natomiast takich home made jak nasze też jest coraz więcej!!!
Tu jak to wygląda po takiej przeróbce don-a na jego aucie:
Na dniach montuje u siebie w E38.
Pozdro