jeżeli zabierzecie sie za wyjmowanie radia a zdarzy sie to co mnie tutaj mały instruktarz:
jezeli standardowe wyjecie radia nie poskutkuje czyli po wyjeciu pokretla głosnosci i przekreceniu tamtejszego wenetrznego bolca o 90 stopni w lewo, ktore powoduje odpuszczenie zaczepów, robcie co następuje:
po pierwsze:
należy zdjąc listwy ozdobne po obu stronach radia pod nimi sa srubki ktore należy rozkręcic
po drugie:
od strony kierowcy po zdjęciu boczka przy nogach jest sruba z łbem szesciokątnym i należy ja odkręcic, taka sama sytuacja jest od strony pasażera.
po trzecie:
otwieramy schowek i od spodu mamy kolejne trzy sruby, z pomocą srubokreta krzyżakowego powinny puscic, następnie opuszczamy schowek z mocowan czyli z teleskopow, nie ma z tym problemu sciagamy dwa mozna powiedziec simeringi i teleskopy mamy luzne, gdy opuscimy schowek po lewej jego stronie sa kolejne dwie srubki ktore wiadomo trzeba odkrecic.
No i jeszcze kolejna srubka ktora miesci sie pod kanałem powietrznym patrzac jak sie otworzy drzwi pasazera, zaślepiona jest takim małym gówienkiem.
Gdy to wszystko zrobimy opuszczamy tapicerke na dól i wuala mamy na wierzchu całe radio ze stelarzem mocującym.
Powodzonka mi to zajeło lącznie ze zlozeniem wszystkiego do kupy 2 godzinki
[E39] wyjęcie oryginalnego radia BMW REVERSE RDS kaseta
[E39] wyjęcie oryginalnego radia BMW REVERSE RDS kaseta
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany