BMW E46 individual yellow dakar II sedan
Gratuluje odwagi . Projekt wyjatkowy i godny uwagi , lubie takie zakrecone i konsekwentne podejscie do tematu .
PS: jaki masz setup feli ( chodzi mi o et ) ?
PS2: Rotor za jasny , ale z czarnym pewnie by sie felga zrobila jeszcze mniejsza , jak dla mnie to albo zrolty rotor , czarne ranty + jakis lip ( zeby sie opona nie zlala z rantem ) , albo felga w pelnej polerce
PS: jaki masz setup feli ( chodzi mi o et ) ?
PS2: Rotor za jasny , ale z czarnym pewnie by sie felga zrobila jeszcze mniejsza , jak dla mnie to albo zrolty rotor , czarne ranty + jakis lip ( zeby sie opona nie zlala z rantem ) , albo felga w pelnej polerce
Zakończenie sezonu niedługo czas przejść na zimówki, tu też będzie niespodzianka ale to potem Z góry gadam, że z tyłu troszke koza, bo czeka mnie zaklepanie rantów i negatyw no i chwilowo wyleciał stabilizator, a takze nowe odboje juz do mnie lecą pocztą
Tak wyglądał sezon 2011 Kanarek daje mi tyle radości, że aż trudno w to uwierzyć Spojrzenia ludzi na ulicy-bezcennne, wrogi wzrok ludzi, ktorzy muszą toczyć się po dziurach 40km/h za mną-bezcenne, no i wreszcie spoty i zloty-bezcenne. Dzieki temu wszystkiemu dostaje nowych sił, żeby ciągle iść do przodu
Tak wyglądał sezon 2011 Kanarek daje mi tyle radości, że aż trudno w to uwierzyć Spojrzenia ludzi na ulicy-bezcennne, wrogi wzrok ludzi, ktorzy muszą toczyć się po dziurach 40km/h za mną-bezcenne, no i wreszcie spoty i zloty-bezcenne. Dzieki temu wszystkiemu dostaje nowych sił, żeby ciągle iść do przodu
-
- Małopiszący
- Posty: 31
- Rejestracja: 2011-10-27, 18:54
- Lokalizacja: Nowy Wi¶nicz
Gdzie ty tam widzisz pozytyw? Negatyw jest ale za mały, bo jest tył za wysoko i dlatego nie zrobił się taki negatyw jak był na SCP Co do tego negatywu, to mam takie pytanko, słyszałem, że gdzieś w katowicach ogarniają negatywy i teraz moje pytanko, da się to ustawić tak, żeby mi rantu felg nie dotykali ?