[E28] 520i (Pi)eter
[E28] 520i (Pi)eter
Witam
Mam na imię Piotr i chciałbym przedstawić swoją "babcię" którą mam od wakacji 2011. Kupiona w Polsce, a dokładniej w Imielinie z gazem po małych pieniążkach
Remont wykonywany w garażu, oprócz blacharki i lakierowania.
Dane techniczne:
Model: 520i
Silnik: M20B20
Paliwo: benzyna + gaz
Zawieszenie: seryjne
Oponki: zima Fulda 175/70/14
Felgi: stalowe 14 oryginał + kołpaczki
W czasie zakupu wyglądała tak:
a teraz wygląda tak: (zdjęcia z poprzedniego lata)
Wnętrze i silniczek postaram się dodać w najbliższym czasie, ponieważ padł aparat
Modyfikacje jakich dokonałem:
- lakier na całym aucie (przybliżony alpina weiB)
- odnowiona blacharka
- usunięcie lotki
- "nowe" wnętrze z przeszczepu
- nowa podsufitka czarna
- wymienione światła tylne
- amorki i sprężyny tył nowe
- pomalowane plastiki zewnętrzne
- wymienione chromy zderzaków
- wymieniony szyberdach
- wyczyszczenie elementów chromowanych
- wymiana licznika z diesla na benzynkę
- naprawa elektryki
- butla od gazu
- ramki tablic rejestracyjnych z napisem jak w podpisie i nickiem z forum (na zdjęciach jeszcze stare)
- i parę rzeczy w silniku i zawieszeniu.
W planach:
- wydech (najlepiej na dwururkę)
- halogeny przeciwmgielne przednie (zakup lub przobienie starych, z których pozostało tylko szkło reszta zgniła )
- zaślepka haczyka z przodu
- felgi remotec 15'' 5X120 ET8 (są już w garażu, wypolerowane ranty, dokończyć dekielki i kupić oponki)
- tarcze zegarów na czarne
- lewarek zmiany biegów na oryginalny wraz z mieszkiem
- doprowadzenie komory silnika do ładu
- wyregulowanie zaworów.
VIN:
Art.
Wartość
Numer podwozia WBADK510509642147
Kod typu 4051
Typ 520 I (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ALPINWEISS (146)
Tapicerka (0130)
Data prod. 1986-02-14
od
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S270A BREITERE BEREIFUNG Koła z szerokim ogumieniem
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
Wstępnie tyle. Postępy będą dokonywane w miarę swoich możliwości
Pozdrawiam
(Pi)eter
Mam na imię Piotr i chciałbym przedstawić swoją "babcię" którą mam od wakacji 2011. Kupiona w Polsce, a dokładniej w Imielinie z gazem po małych pieniążkach
Remont wykonywany w garażu, oprócz blacharki i lakierowania.
Dane techniczne:
Model: 520i
Silnik: M20B20
Paliwo: benzyna + gaz
Zawieszenie: seryjne
Oponki: zima Fulda 175/70/14
Felgi: stalowe 14 oryginał + kołpaczki
W czasie zakupu wyglądała tak:
a teraz wygląda tak: (zdjęcia z poprzedniego lata)
Wnętrze i silniczek postaram się dodać w najbliższym czasie, ponieważ padł aparat
Modyfikacje jakich dokonałem:
- lakier na całym aucie (przybliżony alpina weiB)
- odnowiona blacharka
- usunięcie lotki
- "nowe" wnętrze z przeszczepu
- nowa podsufitka czarna
- wymienione światła tylne
- amorki i sprężyny tył nowe
- pomalowane plastiki zewnętrzne
- wymienione chromy zderzaków
- wymieniony szyberdach
- wyczyszczenie elementów chromowanych
- wymiana licznika z diesla na benzynkę
- naprawa elektryki
- butla od gazu
- ramki tablic rejestracyjnych z napisem jak w podpisie i nickiem z forum (na zdjęciach jeszcze stare)
- i parę rzeczy w silniku i zawieszeniu.
W planach:
- wydech (najlepiej na dwururkę)
- halogeny przeciwmgielne przednie (zakup lub przobienie starych, z których pozostało tylko szkło reszta zgniła )
- zaślepka haczyka z przodu
- felgi remotec 15'' 5X120 ET8 (są już w garażu, wypolerowane ranty, dokończyć dekielki i kupić oponki)
- tarcze zegarów na czarne
- lewarek zmiany biegów na oryginalny wraz z mieszkiem
- doprowadzenie komory silnika do ładu
- wyregulowanie zaworów.
VIN:
Art.
Wartość
Numer podwozia WBADK510509642147
Kod typu 4051
Typ 520 I (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ALPINWEISS (146)
Tapicerka (0130)
Data prod. 1986-02-14
od
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S270A BREITERE BEREIFUNG Koła z szerokim ogumieniem
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
Wstępnie tyle. Postępy będą dokonywane w miarę swoich możliwości
Pozdrawiam
(Pi)eter
BMW - Będziesz Miał Wrażenia
Cześć. Cieszę się że uratowałeś to auto. Wyglądało nienajlepiej ale postęp jest duży. Pozostaje życzyć szerokich dróg, gumowych drzew i rozwijania galerii o nowe mody.
BMW E46 320d by Kanar
/viewtopic.php?t=16634
/viewtopic.php?t=16634
Jest w dalszych planach zmajstrować sobie przyczepkę campingową, tylko z tamtych okresów. No chyba że udałoby się stary motocykl bmw dorwać, to wtedy przyczepa na motory.Kaper pisze:Śliczny klasyk. Powtórzę to co koledzy - fajnie, że ją uratowałeś i o nią dbasz.
Ps: wozisz jakieś przyczepy, campingi itd tym autem ?
BMW - Będziesz Miał Wrażenia
Jak by nie ten gaz to może by nikt na nią już nie popatrzał bo bał by się kosztów remontu plus paliwa starego silnika R6 i autko już by było wielkości 1metr na 1 metr wiadomo gdzie...
A samochód przepiękny ! Ciekawe jak mruczy sobie
A haka nie chcesz się pozbyć >? Bez niego by była jeszcze ładniejsza. No i ta końcówka wydechu też nie pasuje jakoś... Ale to nie marudzenie bo jest cudowna !
A samochód przepiękny ! Ciekawe jak mruczy sobie
A haka nie chcesz się pozbyć >? Bez niego by była jeszcze ładniejsza. No i ta końcówka wydechu też nie pasuje jakoś... Ale to nie marudzenie bo jest cudowna !
Aha... No to ładnie bo myślałem, że będzie nie używany (wtedy bym zaproponował usunięcie go... ale jak coś tam będzie wożone to ok)(Pi)eter pisze:Kaper napisał/a:
Śliczny klasyk. Powtórzę to co koledzy - fajnie, że ją uratowałeś i o nią dbasz.
Ps: wozisz jakieś przyczepy, campingi itd tym autem ?
Jest w dalszych planach zmajstrować sobie przyczepkę campingową, tylko z tamtych okresów. No chyba że udałoby się stary motocykl bmw dorwać, to wtedy przyczepa na motory.