BMW E36 sylvestr
W temacie cały czas powoli coś się dzieje.
Jak pisałem wyżej został zmieniony filtr paliwa, jeden z przewodów hamulcowych, dwa cylinderki hamulcowe oraz dwa łączniki stabilizatora (przez prawy miałem stuki na nierównościach)
Zaraz po tych operacjach nadszedł czas na zmiane płynu hamulcowego z Boscha dot4hp na Girling dot4.
W tym tygodniu mam nadzieje uporać się z klamką zewnętrzną, nadszedł juz czas, że nie mogę otworzyc drzwi
do tego dojdzie mi dodatkowa robota, najprawdopodobniej stało się coś z prowadnicą szyby(?) kiedy chciałem opuścic szybę coś strzeliło i słychać tylko silniczek, i szyba jest "luzna".
Mogło się to stać po tej stronię co klamka ale nie musiała to być strona pasażera.
I na deser, styling 30 czekają na czyszczenie i skompletowanie opon najlepsze chyba będą 205/55 chodzi mi o komfort i żeby licznik nie kłamał.
Jak pisałem wyżej został zmieniony filtr paliwa, jeden z przewodów hamulcowych, dwa cylinderki hamulcowe oraz dwa łączniki stabilizatora (przez prawy miałem stuki na nierównościach)
Zaraz po tych operacjach nadszedł czas na zmiane płynu hamulcowego z Boscha dot4hp na Girling dot4.
W tym tygodniu mam nadzieje uporać się z klamką zewnętrzną, nadszedł juz czas, że nie mogę otworzyc drzwi
do tego dojdzie mi dodatkowa robota, najprawdopodobniej stało się coś z prowadnicą szyby(?) kiedy chciałem opuścic szybę coś strzeliło i słychać tylko silniczek, i szyba jest "luzna".
Mogło się to stać po tej stronię co klamka ale nie musiała to być strona pasażera.
I na deser, styling 30 czekają na czyszczenie i skompletowanie opon najlepsze chyba będą 205/55 chodzi mi o komfort i żeby licznik nie kłamał.
A co z licznikiem? opona z profilem 45 będzie bardziej przekłamywać niż 55 (?)GERMAN pisze:Co do opon 205/45 również nie jest źle a zdecydowanie lepiej wygląda felgi wyglądają na zadbane osobiście nie przepadam za tym wzorem ale to już kwestia gustu Co do mechanizmu szyb w razie czego mam od strony pasażera
Ok bede pamietał, że posiadasz takowy mechanizm
Moloch, ależ ja bardzo chciałem te fele, w końcu trafiły się igły wiec są u mnie.
Jesli zalezy ci na komforcie to załóz 205/55,stawiam że teraz masz 195/65/15 to bedzie tylko 2,6cm mniej średnicy,wiec przekłamania będą nieodczuwalne.Polecam tą stronke:
http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamie ... 195/65r15/
http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamie ... 195/65r15/
teraz mam 205/60/15Kamil35 pisze:Jesli zalezy ci na komforcie to załóz 205/55,stawiam że teraz masz 195/65/15 to bedzie tylko 2,6cm mniej średnicy,wiec przekłamania będą nieodczuwalne.Polecam tą stronke:
http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamie ... 195/65r15/
własnie się zastanawiam czy nie wepchać tu opon 205/45 jak pisał GERMAM.
fakt zalezy mi najbardziej na komforcie. i sam nie wiem chyba jednak profil 55 będzie odpowiedni.
Nie było ostatnio czasu coś naskrobać, a inne fele już dawno siedzą na aucie.
A poza tym w Betce od ostatniej aktualki nic się nie działo, nie było żadnej wymiany itp.
Jedna fotka nad doczyszczaniem felg, usuwałem cały brud i klej po dawnych ciężarkach.
Tak to mniej więcej wygląda i raczej tak zostanie, opony: dunlop sp sport 205/55/16
I na koniec
Urodzinowy prezent od lepszej polówki
dzięki i pozdro dla odwiedzających temat.
ps. moje poprzednie felgi i opony są na sprzedaż.
A poza tym w Betce od ostatniej aktualki nic się nie działo, nie było żadnej wymiany itp.
Jedna fotka nad doczyszczaniem felg, usuwałem cały brud i klej po dawnych ciężarkach.
Tak to mniej więcej wygląda i raczej tak zostanie, opony: dunlop sp sport 205/55/16
I na koniec
Urodzinowy prezent od lepszej polówki
dzięki i pozdro dla odwiedzających temat.
ps. moje poprzednie felgi i opony są na sprzedaż.