Dzięki ludziska za miłe słowa
Ponieważ prace nad udoskonaleniem mojego e36 w ostatnim czasie szły dość owocnie ( urlop ) postaram się przybliżyć wam co zostało zrobione. Ostrzegam ,że w wiekszości to detale ale dla mnie są hiperważne, więc jedziemy

:
Może najpier od wymian typowo śrubkowo - estetycznych:
Nowe śruby rozpory ( nierdzewka )
Nowe śruby zderzaka ( też nierdzew )
Odnowione i odmalowane śruby przedniego pasa:
jak jesteśmy przy komorze silnika to została wymieniona pokrywa zaworów plus nowa uszczelka, włożony zregenerowany wentylator nawiewu oraz wymieniony rezystor na nowy ( dmuchawa już się nie zacina i odzyskałem 2-gi bieg nawiewu

) co kosztowało mnie cały dzień plus jedną noc w ''konsku''

Do tego nowy grill wolny od korozji tez już jest na miejscu plus kilka innych drobnostek..
.. a i nowa blacha mocujaca tempo też zamontowana:
Swój czas miało także wnętrze i jego okolice i tak :
Oklejona na nowo listwa ( lakier musi jeszcze poczekać ) plus emblemat MI :
Odnowiona pułeczka z zapalniczka ( z dwóch zrobiona jedna idealna )
Do tego wpadła popiołka dla tylne rzędu:
Ponieważ miało być czysto, ładnie i estetrycznie popiołki zostały odnowiony:
Po lewej po regeneracji

:
I tak to teraz wygląda w dzień:
A żeby to wszystko wygladało także w nocy należało stwożyć odpowiednią instalacje podswietlenia. Podświetlone zostało wszystko co miało taka fabryczną możliwość czyli gniazdo zapalniczki, cupholder ( dioda z e46 w okienku zasobnika na monety , popielniczka ) oraz popiołka z tyłu:
Tu wiązka podswietlenia zapalniczki plus uszykowany pin pod podswetlaną gałkę zmiany biegów:
dioda do cupholdera:
W trakcie prac:
A tak to teraz wszystko świeci:
Ponieważ mój stary przycisk swiateł awaryjnych nie swiecił i był wytarty wpadł ''nowy'' używany w idealnym stanie ( na zdjeciu słabo wyszedło

) :
Do tego nastapiła taka wymiana:
Oraz uzupełniłem wiele braków tego typu:
Na wymianę czekała też podwinięta uszczelka drzwi prawych:
Oraz uszczelki wewnetrzne drzwi prawych przód i tył (były poprzecierane i pokurczone )
Udało mi się także zdobyć idealne uszczelki pod maskownice klamek ale tylko do tylnych drzwi ( też juz wymienione ), do przednich aktualnie poszukuję..
Aaa.. i zapomniał bym o przełaczniku świateł. Stary się zapsuł i wygladał już słabo więć został wymieniony na taki ( wybaczcie ,że taki brudny bo zdjecie zrobione na gorąco podczas próby podłaczenia ) :
Tylna klapa też doczekała się nowej krańcówki która w gumowej osłonie wygląda duzo lepiej niż montowana tu zwykle krańcówka :
Ufff... z grubsza to tyle na dziś

Jeśli o czyms zapomniałem to przepraszam.
W tym miejscu kolejny raz muszę podziekować szwagrowi bez którego większość z tych rzeczy nie doszło by do skutku, dzięki Michał !!! Jesteś wielki pasjonatem marki i jeszcze większym przyjacielem
Pozdro ludziska

Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..