Na sam początek witam wszystkich na forum, z góry przepraszam że nie walę modami od razu. Ale chcę już sobie uwiecznić "dzień 0" z moim BMW
Troszkę historii:
Samochodów miałem już klika lecz szybko mi się "nudziły" a to silniki się "zacierały" W końcu postanowiłem sobie sprawić coś co można w ogóle nazwać samochodem i dopieścić i tak oto stałem się posiadaczem E36 316i.
Atrakcyjna cena, poniekąd wygląd zrobił swoje. Jeśli osoba sprzedająca była jego właścicielem i mówiła prawdę to kupiłem zadbany egzemplarz od starszego Pana. Widać że sam próbował pozbyć się rdzy i wyszło mu to jako tako
Zostało parę drobnostek do naprawy w środku ale to pikuś. Byle jest baza do zabawy.
Dane
VIN: WBACA11000EL67348
Type code: CA11
Model: 316I (EUR)
E-F-R series: E36 4
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M40
Displacement: 1.60
Power: 73 (99 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 244 - STERLINGSILBER METALLI
Upholstery code: 1993-01-20
Prod.date: EL67348 CA11 244 0465 3' E36
Wyposażenie:
S215 Power steering, engine-speed-dependent
S235 Towing hitch, detachable
S240 Steering wheel, leather
S300 Central locking with anti-theft system
S354 Green windscreen, green shade band
S410 Window lifts, electric, front
S415 Sun-blind, rear
S428 Warning triangle and first aid kit
S465 Through-loading system
S510 Headlight vertical aim control
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S545 Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC
S657 Radio Bavaria C Reverse III
L801 National version Germany/Austria
S848 Expanded wiring harness
I kilka zdjęć na dobry początek:
[center]
[/center]
[E36] 316i M40 by Mirin
Pozwolicie że napiszę sobie malutkiego posta żeby był do "archiwum".
Nie ma łatwo bo pieniędzy wciąż mało ale staram się powoli od celu iść
W ostatnim czasie wymieniony olej + filtry oraz Bunia zyskała nowy tłumik środkowy bo stary wyglądał jak ser szwajcarski
Dodatkowo nowe progi już zamówione, pozostało oddać do lakiernika (znacie jakiegoś taniego na Śląsku? ) i w najbliższym czasie będzie wymieniany rozrząd + kilka uszczelek. Delikatnie silnik się poci ale czytałem że w M40 w takim wieku to naturalna kolej rzeczy.
W najbliższym czasie może rzucę jakieś normalne fotki jak będzie pogoda.
Pozdrawiam
Nie ma łatwo bo pieniędzy wciąż mało ale staram się powoli od celu iść
W ostatnim czasie wymieniony olej + filtry oraz Bunia zyskała nowy tłumik środkowy bo stary wyglądał jak ser szwajcarski
Dodatkowo nowe progi już zamówione, pozostało oddać do lakiernika (znacie jakiegoś taniego na Śląsku? ) i w najbliższym czasie będzie wymieniany rozrząd + kilka uszczelek. Delikatnie silnik się poci ale czytałem że w M40 w takim wieku to naturalna kolej rzeczy.
W najbliższym czasie może rzucę jakieś normalne fotki jak będzie pogoda.
Pozdrawiam