[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku
Może z większym rantem by mnie przekonało... Będą fotki w pełnej okazałości to ocenię.
pozdro!
pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Wejdzie, wejdzie błotniki z M3 dają duże możliwości
poprzednio było:
18" x 9,5" ET18 + DYSTANS 10mm
18" x 10,5" ET12
Teraz będzie:
19" x 9" - ET6 + DYSTANS 10mm = 6mm więcej
19" x 10" - ET19 + DYSTANS 20mm = 7mm więcej
A wcześniej nawet lekko się chowała góra tylnej felgi pod błotnikiem i praktycznie na równo był przód.
poprzednio było:
18" x 9,5" ET18 + DYSTANS 10mm
18" x 10,5" ET12
Teraz będzie:
19" x 9" - ET6 + DYSTANS 10mm = 6mm więcej
19" x 10" - ET19 + DYSTANS 20mm = 7mm więcej
A wcześniej nawet lekko się chowała góra tylnej felgi pod błotnikiem i praktycznie na równo był przód.