Dłuuuuuuuugo mnie tu nie było, ale też nic większego się nie działo z moją bawarką
Przyszła jednak wiosna i należało coś porobić. I tak poszło serwo hamowania (było totalnie rozsypane), kompletne sprzęgło, tłumiki (środek i koniec), lampy tył i najważniejsze...
MALUJYMY:
Zdjęcia kiepskiej jakości, ale po skończonej robocie poprawimy
Po wszystkim chciałbym jeszcze przyciemnić szyby i tu pytanie do was, gdzie najlepiej to ogarnąć, bo spotkałem się już z opcją wycinania tylnej szyby
[E39] by MarMen1983
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
Ten worek nie ma dna ale teraz za to wiem, czym jeżdże i pewnie długo mi jeszcze posłuży. O angolu myślałem przy zmianie silnika, ale za bardzo nie było miejsca, żeby go trzymać. Co do przebiegu, to był sprawdzany w przynajmniej dwóch modułach (inpa). Wiem, że nie jest to jakiś wyszukany program diagnostyczny, ale też nie sądze, że handlarzowi chciałoby się grzebać z przekręcaniem licznika w takim roczniku. Może silnik był przegrzany, wiedział o tym już w momencie sprowadzenia...ciężko powiedzieć. Tak, czy siak po tylu zabiegach obym miał już spokój