[E60-E61] tomash -->> E61 535d LCI
Właśnie miałem pisać o krzyżaku- ale pewnie mechanik to już sprawdził- ale czy na pewno?
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
- tomash
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 2008-04-04, 22:56
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Dzidek, sprawdzaliśmy to raz jeszcze. Niestety maglownica...
Pora na update:
Można powiedzieć, że skończyłem pakiet startowy...
Wraz z nadejściem zimy musiałem wymienić lub naprawić to i owo. Chronologicznie:
- naprawiony moduł diversity
- naprawione podgrzewanie lusterka pasażera
- aktualizacja wszystkich sterowników do najnowszej wersji softu
- nowy akumulator Varta Silver 110A z zakodowaniem
- nowe żarniki Xenarc D1S
Kupiłem kabel Dcan aby pobawić się ISTA. Carly nie spełniał w 100% moich oczekiwań.
Niestety ISTy P do teraz nie potrafię poprawnie uruchomić. Zatem w ruch poszedł stary dobry NCS.
Dzięki temu mogę pochwalić się opcjami iDrive dostępnymi dla M5 M.in M HUD.
Bajer fajny, co nie przydatny w dieslu - w benzynie, gdzie kręci się wyżej miałby jeszcze sens.
Nie udało mi się natomiast uruchomić opcji:
LMAHEIMLEUCHTEN_FUNKSCHL Enable Pathway Lighting function on key fob (quick press on trunk release button)
Będę jeszcze z tym walczył.
Następnie zaobserwowałem objawy nieodgrzania auta. Nie wiem kto wymyślił brak wskaźnika temp w e60
Efekt? DPF zapchany...
Wymieniłem oba termostaty na Behr, zalałem nowym płynem. Zostało wykonać procedurę wypalania.
Pod koniec lutego udało mi się umówić z moim mechanikiem na najgrubszą robotę: rozrząd i regeneracja maglownicy.
Rozrząd.
Dużo naczytałem się o tym że w M57N2 rozrząd jest nietrwały. Dlatego zdecydowałem się go wymienić dla świętego spokoju.
Wpadły więc: łańcuch SWAG / IVIS, koła zębate ori BMW, uszczelki miski, dekla, dolotu, wtrysków, węże podciśnienia.
Mając auto już tak rozebrane zdecydowałem się odesłać wtryski do sprawdzenia. Werdykt? 2 szt. lały i musiały zostać wymienione. Na szczęście udało się dorwać dobre używki.
Świece żarowe również się poddały więc wjechał komplet Boscha.
W między czasie dojechały jeszcze:
- Wnęka na koło dojazdowe - kolejny genialny pomysł projektantów
- Nerki Schmiedemanna w czarnym połysku
- Eibach Pro kit na przednią oś - tył opuszczony za pomocą nivo. Siadło moim zdaniem przyzwoicie.
Maglownica.
Tutaj jestem
Auto mam dość krótko, ale wydaje mi się że układ przestał być active, a nawet działa odwrotnie(?!). Tzn im szybciej jadę tym lżej działa wspomaganie? Nie wiem czy jest to w ogóle możliwe? Spotkał się ktoś z podobnym objawem?
Będę oczywiście to reklamował.
Najbliższe plany?
O ile nie spalę dziada! to pewnie zdecyduję się na oklejenie chromów i dyfuzora w piano tak aby pasowały do nerek.
Pora na update:
Można powiedzieć, że skończyłem pakiet startowy...
Wraz z nadejściem zimy musiałem wymienić lub naprawić to i owo. Chronologicznie:
- naprawiony moduł diversity
- naprawione podgrzewanie lusterka pasażera
- aktualizacja wszystkich sterowników do najnowszej wersji softu
- nowy akumulator Varta Silver 110A z zakodowaniem
- nowe żarniki Xenarc D1S
Kupiłem kabel Dcan aby pobawić się ISTA. Carly nie spełniał w 100% moich oczekiwań.
Niestety ISTy P do teraz nie potrafię poprawnie uruchomić. Zatem w ruch poszedł stary dobry NCS.
Dzięki temu mogę pochwalić się opcjami iDrive dostępnymi dla M5 M.in M HUD.
Bajer fajny, co nie przydatny w dieslu - w benzynie, gdzie kręci się wyżej miałby jeszcze sens.
Nie udało mi się natomiast uruchomić opcji:
LMAHEIMLEUCHTEN_FUNKSCHL Enable Pathway Lighting function on key fob (quick press on trunk release button)
Będę jeszcze z tym walczył.
Następnie zaobserwowałem objawy nieodgrzania auta. Nie wiem kto wymyślił brak wskaźnika temp w e60
Efekt? DPF zapchany...
Wymieniłem oba termostaty na Behr, zalałem nowym płynem. Zostało wykonać procedurę wypalania.
Pod koniec lutego udało mi się umówić z moim mechanikiem na najgrubszą robotę: rozrząd i regeneracja maglownicy.
Rozrząd.
Dużo naczytałem się o tym że w M57N2 rozrząd jest nietrwały. Dlatego zdecydowałem się go wymienić dla świętego spokoju.
Wpadły więc: łańcuch SWAG / IVIS, koła zębate ori BMW, uszczelki miski, dekla, dolotu, wtrysków, węże podciśnienia.
Mając auto już tak rozebrane zdecydowałem się odesłać wtryski do sprawdzenia. Werdykt? 2 szt. lały i musiały zostać wymienione. Na szczęście udało się dorwać dobre używki.
Świece żarowe również się poddały więc wjechał komplet Boscha.
W między czasie dojechały jeszcze:
- Wnęka na koło dojazdowe - kolejny genialny pomysł projektantów
- Nerki Schmiedemanna w czarnym połysku
- Eibach Pro kit na przednią oś - tył opuszczony za pomocą nivo. Siadło moim zdaniem przyzwoicie.
Maglownica.
Tutaj jestem
Auto mam dość krótko, ale wydaje mi się że układ przestał być active, a nawet działa odwrotnie(?!). Tzn im szybciej jadę tym lżej działa wspomaganie? Nie wiem czy jest to w ogóle możliwe? Spotkał się ktoś z podobnym objawem?
Będę oczywiście to reklamował.
Najbliższe plany?
O ile nie spalę dziada! to pewnie zdecyduję się na oklejenie chromów i dyfuzora w piano tak aby pasowały do nerek.
- tomash
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 2008-04-04, 22:56
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Kolejny update
Dyfuzor z przyczyn losowych nie udało się okleić za jednym zamachem - będzie za jakiś czas.
Kurcze, nie ten samochód! Głupie zlikwidowanie chromów bardzo zmieniło charakter auta.
Miał to być już koniec modów na jakiś czas... cóż - choroba
W tym miejscu chciałbym bardzo podziękować Niuni i Oliemu z Wrocławia(ciężko się to odmienia ) za doradztwo i montaż
Niestety nie udało mi się dobrze wyciąć dziury i trzeba będzie pokombinować z ramką z E63.
Aaaa i dzięki koledze mnichu z 5er udało mi zmienić skalę obrotomierza w M-Hudzie na dieslowe
Dyfuzor z przyczyn losowych nie udało się okleić za jednym zamachem - będzie za jakiś czas.
Kurcze, nie ten samochód! Głupie zlikwidowanie chromów bardzo zmieniło charakter auta.
Miał to być już koniec modów na jakiś czas... cóż - choroba
W tym miejscu chciałbym bardzo podziękować Niuni i Oliemu z Wrocławia(ciężko się to odmienia ) za doradztwo i montaż
Niestety nie udało mi się dobrze wyciąć dziury i trzeba będzie pokombinować z ramką z E63.
Aaaa i dzięki koledze mnichu z 5er udało mi zmienić skalę obrotomierza w M-Hudzie na dieslowe
- tomash
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 2008-04-04, 22:56
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Odkopuję
W wakacje odwiedziłem Włochy.
Aby tam dojechać bez stresu dokupiłem koło dojazdowe wraz z resztą zestawu:
Podsumowanie spalania wyszło całkiem przyzwoicie
Doposażamy
Efekt końcowy super, ale jak sobie pomyślę ile roboty z tym było...
Dyfuzor oraz drewniane dekory zmieniły kolor:
Całokszałt:
Pozdr
W wakacje odwiedziłem Włochy.
Aby tam dojechać bez stresu dokupiłem koło dojazdowe wraz z resztą zestawu:
Podsumowanie spalania wyszło całkiem przyzwoicie
Doposażamy
Efekt końcowy super, ale jak sobie pomyślę ile roboty z tym było...
Dyfuzor oraz drewniane dekory zmieniły kolor:
Całokszałt:
Pozdr