Cosmosmiczne E36 Bartka!
-
- Małopiszący
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-02-16, 10:22
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Cosmosmiczne E36 Bartka!
Siema, chciałbym pokazać swoje E36, które jest wiecznie nie skończone ;D
Coupe jest moim pierwszym autem, było moim największym marzeniem. Bujna historia rozpoczęła się 23 marca 2k16, dzień pod odebraniu plastiku młody cwaniaczek pojechał przez pół PL po auto marzeń. Szczerze nawet nie wiedziałem jaki kolor ma na sobie, właściwie to nic nie wiedziałem bo Tata dogadywał się co do wszystkiego. Przy wyjeździe z podwórka właściciela nawet zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem, ale po po paru kilometrach wiedziałem, że to jest to! Na samym początku trochę gruz powypalane lampy progi na kleju do szyb okropne szare wnętrze, wiszące boczki i jakieś pierdołki. Zaczęło się skromnie serwisem olejowym i pierwszym bokiem, który zakończyłem w głębokim rowie mijające się z 2 rosłymi drzewami.. A potem dalej nic się nie rozwinęło, chodziłem do szkoły a z praktyk nie miałem jakiegoś olbrzymiego siana więc odkładałem każdy grosik. Zacząłem kompletować M-paka/lampy przód/wnętrze/uszczelki itp. Koniec lutego 2k17 Tata pożyczył auto żeby skoczyć po fajki do sklepu i nie wrócił bo jakby to powiedzieć zaczął się remont blacharski, ale to w fotkach!
Tak było jakiś tydzień po zakupie, można powiedzieć był to początkujący gruz..
I wtedy zacząłem kompletować części!
IMG_20160930_163221
IMG_20161113_121511
IMG_20161208_172219
uszcz e36 cou
Potem nadszedł luty 2k17 i zacząłem rozbiórkę.. Wszystko robiłem z Tatą i Wujkiem, można powiedzieć moja pierwsza i ostatnia styczność z blacharką xD
Po tygodniu przygotowywania wszystkiego po szkole w końcu nadszedł czas malowania!
IMG_20170310_175656
Potem szybkie składanie, polerka i próba spasowania szerokich w zamienniku.. Niestety skończyła się wgnieceniem drzwi..
20170401_161634
20170401_161655
Szerokiej w zamienniku nie szło spasować więc podjęliśmy decyzję iii kupiłem nowe listwy w ASO!
20170429_160243
20170429_160319
A szare wnętrze ustąpiło miejsca czarnemu wnętrzu ;3
20170707_180810
Wakacje 2k17 przeleciały, ja skończyłem szkołę ostatecznie zacząłem pracować w zawodzie i polecieliśmy dalej z kompletowanie.
Tym sposobem zakupiłem Sznycle!
A no i nowe podszybie.
20180203_153346
Plany na teraz? Szukam swapa, albo mityczne 2.8 albo M50B25 więc jakby ktoś coś miał to heh PW!
O i VIN!:
VIN: WBABF51060EP02083
Type code: BF51
Model: 320I (EUR)
E-F-R series: E36 2
Series: 3
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M52
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MEC
Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: D6TT - STOFF KLEE/GRAU
Prod.date: 1994-11-14
S240 Steering wheel, leather
S243 Airbag for front passenger
S341 Bumpers completely in body colour
S354 Green windscreen, green shade band
S428 Warning triangle and first aid kit
S473 Armrest front
S510 Headlight vertical aim control
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S556 Outdoor temperature indicator
S651 Radio BMW Reverse RDS
S704 M Sports suspension
L801 National version Germany/Austria
S900 Electronic immobilizer
S915 Omission of outer-skin preservation
Coupe jest moim pierwszym autem, było moim największym marzeniem. Bujna historia rozpoczęła się 23 marca 2k16, dzień pod odebraniu plastiku młody cwaniaczek pojechał przez pół PL po auto marzeń. Szczerze nawet nie wiedziałem jaki kolor ma na sobie, właściwie to nic nie wiedziałem bo Tata dogadywał się co do wszystkiego. Przy wyjeździe z podwórka właściciela nawet zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem, ale po po paru kilometrach wiedziałem, że to jest to! Na samym początku trochę gruz powypalane lampy progi na kleju do szyb okropne szare wnętrze, wiszące boczki i jakieś pierdołki. Zaczęło się skromnie serwisem olejowym i pierwszym bokiem, który zakończyłem w głębokim rowie mijające się z 2 rosłymi drzewami.. A potem dalej nic się nie rozwinęło, chodziłem do szkoły a z praktyk nie miałem jakiegoś olbrzymiego siana więc odkładałem każdy grosik. Zacząłem kompletować M-paka/lampy przód/wnętrze/uszczelki itp. Koniec lutego 2k17 Tata pożyczył auto żeby skoczyć po fajki do sklepu i nie wrócił bo jakby to powiedzieć zaczął się remont blacharski, ale to w fotkach!
Tak było jakiś tydzień po zakupie, można powiedzieć był to początkujący gruz..
I wtedy zacząłem kompletować części!
IMG_20160930_163221
IMG_20161113_121511
IMG_20161208_172219
uszcz e36 cou
Potem nadszedł luty 2k17 i zacząłem rozbiórkę.. Wszystko robiłem z Tatą i Wujkiem, można powiedzieć moja pierwsza i ostatnia styczność z blacharką xD
Po tygodniu przygotowywania wszystkiego po szkole w końcu nadszedł czas malowania!
IMG_20170310_175656
Potem szybkie składanie, polerka i próba spasowania szerokich w zamienniku.. Niestety skończyła się wgnieceniem drzwi..
20170401_161634
20170401_161655
Szerokiej w zamienniku nie szło spasować więc podjęliśmy decyzję iii kupiłem nowe listwy w ASO!
20170429_160243
20170429_160319
A szare wnętrze ustąpiło miejsca czarnemu wnętrzu ;3
20170707_180810
Wakacje 2k17 przeleciały, ja skończyłem szkołę ostatecznie zacząłem pracować w zawodzie i polecieliśmy dalej z kompletowanie.
Tym sposobem zakupiłem Sznycle!
A no i nowe podszybie.
20180203_153346
Plany na teraz? Szukam swapa, albo mityczne 2.8 albo M50B25 więc jakby ktoś coś miał to heh PW!
O i VIN!:
VIN: WBABF51060EP02083
Type code: BF51
Model: 320I (EUR)
E-F-R series: E36 2
Series: 3
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M52
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MEC
Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: D6TT - STOFF KLEE/GRAU
Prod.date: 1994-11-14
S240 Steering wheel, leather
S243 Airbag for front passenger
S341 Bumpers completely in body colour
S354 Green windscreen, green shade band
S428 Warning triangle and first aid kit
S473 Armrest front
S510 Headlight vertical aim control
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S556 Outdoor temperature indicator
S651 Radio BMW Reverse RDS
S704 M Sports suspension
L801 National version Germany/Austria
S900 Electronic immobilizer
S915 Omission of outer-skin preservation
Hej! Fajne autko i dobre podejście! Gratuluję Jeśli dobrze pójdzie to do wiosny moje m52b28 plus kolektor m50 z modzonym kompem będzie na sprzedaż więc pisz Pzdr
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
-
- Małopiszący
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-02-16, 10:22
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Bardzo słuszna decyzja
Dbaj, szanuj i nie odpuszczaj
Ja to bym jeszcze przyciemnił halogeny, lampy z tyłu z białym kierunkiem,
może lusterka ///M w późniejszym planie, progi wywijane, coś na przód poliftowego łącznie z czarna nerką
Ale to tylko moja sugestia
Dbaj, szanuj i nie odpuszczaj
Ja to bym jeszcze przyciemnił halogeny, lampy z tyłu z białym kierunkiem,
może lusterka ///M w późniejszym planie, progi wywijane, coś na przód poliftowego łącznie z czarna nerką
Ale to tylko moja sugestia
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Małopiszący
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-02-16, 10:22
- Lokalizacja: Łaziska Górne
-
- Małopiszący
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-02-16, 10:22
- Lokalizacja: Łaziska Górne
-
- Małopiszący
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-02-16, 10:22
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Trzeba odkurzyć temat, a więc 2k18 przyniósł parę nieoczekiwanych niespodziewanek.
W kwietniu poskładałem ACS'y do kupy założyłem, przy okazji wleciały betony i tylne amory z regulacją twardości(jakieś podjebki ISC z alli). Potem przyszedł czas na hamulce m.in regeneracja 4 zacisków, tarcze zimemann sport+klocki tej firmy, nowe osłony tarcz na tył wraz z całym ręcznym. Właściwie z autem miało się już nic nie dziać i miało przeleżeć zimę w garażu ALE, pojechałem na nocne ćwiartki i hyhy zawór w B20'tce powiedział dość i spotkał się z tłokiem(ważne, że M52B25 objechane!). W tym biegu wydarzeń została podjęta jedyna słuszna decyzja w sprawie E36, po pierwsze tego ulepa szkoda sprzedać, a na części bym nie miał serca jej rozebrać. Silnik wyjechał z budy, buda wjechała do garażu a ja pojechałem po M50B25, które aktualnie jest w stanie "rozebrałem, ciekawe jak ja to poskładam". Remont powoli idzie, plan jest na jakieś +-220km(czyli jak wypluje serie będzie dobrze xD). Sezon 2k19 odpuszczam bo chce mieć zrobione auto na tiptop, a po drugie czas i kasa to to co potrzebuje na te auto. A i w między czasie kupiłem E46 Coupe Individuala(jak to dumnie brzmi), także postaram się prowadzić fotorelacje z moich pseudo umiejętność, elo!
W kwietniu poskładałem ACS'y do kupy założyłem, przy okazji wleciały betony i tylne amory z regulacją twardości(jakieś podjebki ISC z alli). Potem przyszedł czas na hamulce m.in regeneracja 4 zacisków, tarcze zimemann sport+klocki tej firmy, nowe osłony tarcz na tył wraz z całym ręcznym. Właściwie z autem miało się już nic nie dziać i miało przeleżeć zimę w garażu ALE, pojechałem na nocne ćwiartki i hyhy zawór w B20'tce powiedział dość i spotkał się z tłokiem(ważne, że M52B25 objechane!). W tym biegu wydarzeń została podjęta jedyna słuszna decyzja w sprawie E36, po pierwsze tego ulepa szkoda sprzedać, a na części bym nie miał serca jej rozebrać. Silnik wyjechał z budy, buda wjechała do garażu a ja pojechałem po M50B25, które aktualnie jest w stanie "rozebrałem, ciekawe jak ja to poskładam". Remont powoli idzie, plan jest na jakieś +-220km(czyli jak wypluje serie będzie dobrze xD). Sezon 2k19 odpuszczam bo chce mieć zrobione auto na tiptop, a po drugie czas i kasa to to co potrzebuje na te auto. A i w między czasie kupiłem E46 Coupe Individuala(jak to dumnie brzmi), także postaram się prowadzić fotorelacje z moich pseudo umiejętność, elo!