[E87] Beata by Krizu
[E87] Beata by Krizu
Siemanko, jestem tutaj nowy, mam na imię Krzysiek i jest to moje pierwsze BMW. Tutaj będę chciał prowadzić temat mojej Beaty, modyfikacji, napraw.
Planów jest naprawdę całkiem sporo i mam nadzieję, że się uda chociaż jakąś część zrealizować. Niestety jest to uboga wersja, ale spokojnie wzbogacimy ją.
Wcześniejsze auta były oddawane do mechaników, którzy ZAWSZE coś musieli spieprzyć. Sprzątam garaż z kanałem i sam będę dłubał mimo braku większej wiedzy-człowiek uczy się całe życie
Zapraszam i mam nadzieje na Wasze wsparcie/pomoc
Dane pojazdu
VIN: WBAUF11020PT47192
Silnik: N45
Kod typu: UF11
Pojemność skokowa: 1.60
Model: 116i (EUR)
Moc: 85kW 116KM
E-F-R seria: E87
Napęd: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Type body: SH
Kolor: 475 – black sapphire metalli
Układ kierowniczy: LL
Tapicerka: AFAT – STOFF MOIRE/ANTH
Drzwi: 5
Data produkcji: 2004-11-27
Wyposażenie
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S321A Exterior parts in vehicle color
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S450A Height adjustment, passenger seat
S468A Ski bag
S4AKA Interior trim finishers silver
S520A Fog lights
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S5DCA Rear-seat headrests, folding
S662A Radio BMW Business CD
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit COP
S915A Dummy-SALAPA
P7RPA Advantage package
Przyszłe modyfikacje
amortyzatory
antena shark
czarne nerki
czarna podsufitka
felgi na lato
filtr powietrza K&N
gałka zmiany biegów
kierownica multifunkcyjna
lampy depo v2
lampy tył led
lotka klapy m-pakiet
lusterko BMW X5
malowanie/wymiana zacisków
nakładki na pedały
nagłośnienie
nawigacja
podłokietnik
przyciemnienie szyb
przydymione kierunkowskazy
rozpórka
przewody hamulcowe w oplocie stalowym
stabilizator sportowy
sprężyny
swap
tapicerka skóra
wydech w całości
porządne wygłuszenie
zderzak przód m-pakiet
zderzak tył m-pakiet
znaczki BMW na masce i klapie
żarówki białe led wnętrze
Ważne do zrobienia !
»Spalanie oleju [dymi na niebiesko] ≡ naprawa okolice Styczeń/luty.
»Bujanie autem podczas jazdy [dziwnie ucieka po najechaniu na dziurę i podczas jazdy] ≡ naprawa jak najszybciej.
Wrzucam kolejne zdjęcia. Wybaczcie, w środku wrzucę w sobotę bo zanim wrócę z pracy to już ciemno, a i posprzątać trzeba
Planów jest naprawdę całkiem sporo i mam nadzieję, że się uda chociaż jakąś część zrealizować. Niestety jest to uboga wersja, ale spokojnie wzbogacimy ją.
Wcześniejsze auta były oddawane do mechaników, którzy ZAWSZE coś musieli spieprzyć. Sprzątam garaż z kanałem i sam będę dłubał mimo braku większej wiedzy-człowiek uczy się całe życie
Zapraszam i mam nadzieje na Wasze wsparcie/pomoc
Dane pojazdu
VIN: WBAUF11020PT47192
Silnik: N45
Kod typu: UF11
Pojemność skokowa: 1.60
Model: 116i (EUR)
Moc: 85kW 116KM
E-F-R seria: E87
Napęd: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Type body: SH
Kolor: 475 – black sapphire metalli
Układ kierowniczy: LL
Tapicerka: AFAT – STOFF MOIRE/ANTH
Drzwi: 5
Data produkcji: 2004-11-27
Wyposażenie
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S321A Exterior parts in vehicle color
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S450A Height adjustment, passenger seat
S468A Ski bag
S4AKA Interior trim finishers silver
S520A Fog lights
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S5DCA Rear-seat headrests, folding
S662A Radio BMW Business CD
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit COP
S915A Dummy-SALAPA
P7RPA Advantage package
Przyszłe modyfikacje
amortyzatory
antena shark
czarne nerki
czarna podsufitka
felgi na lato
filtr powietrza K&N
gałka zmiany biegów
kierownica multifunkcyjna
lampy depo v2
lampy tył led
lotka klapy m-pakiet
lusterko BMW X5
malowanie/wymiana zacisków
nakładki na pedały
nagłośnienie
nawigacja
podłokietnik
przyciemnienie szyb
przydymione kierunkowskazy
rozpórka
przewody hamulcowe w oplocie stalowym
stabilizator sportowy
sprężyny
swap
tapicerka skóra
wydech w całości
porządne wygłuszenie
zderzak przód m-pakiet
zderzak tył m-pakiet
znaczki BMW na masce i klapie
żarówki białe led wnętrze
Ważne do zrobienia !
»Spalanie oleju [dymi na niebiesko] ≡ naprawa okolice Styczeń/luty.
»Bujanie autem podczas jazdy [dziwnie ucieka po najechaniu na dziurę i podczas jazdy] ≡ naprawa jak najszybciej.
Wrzucam kolejne zdjęcia. Wybaczcie, w środku wrzucę w sobotę bo zanim wrócę z pracy to już ciemno, a i posprzątać trzeba
Ostatnio zmieniony 2018-11-16, 18:34 przez Bestii, łącznie zmieniany 7 razy.
Jesteś na tyle interesujący, na ile głębokie są Twoje zainteresowania.
Dokładniejsze fotki wrzucę w weekend tylko posprzątam i porobię
Po zakupie auta zostały wymienione filtry: kabinowy z węglem aktywnym, filtr powietrza, filtr oleju. Dodatkowo został wymieniony olej, ponieważ zaczynał kopcić na niebiesko. Po wymianie nie dymił może przez 200 km i znów zaczął, dlatego szykuje się na wymianę uszczelniaczy itp. w zależności co będzie trzeba. Planuje naprawę jakoś na styczeń/luty.
Na przeglądzie do wymiany był lewy przedni amortyzator (67%) - zostały wymienione dwa firma Kayaba. Nie wybierałem wyższej półki, gdyż zawieszenie i tak będzie obniżone więc nowe graty i tak wpadną.
Ostatnio auto zaczęło się dziwnie bujać, podczas jazdy na wprost jak zawieje, auto automatycznie buja lewo lub prawo, po najechaniu na dziurę dziwnie skacze.
Podniosłem Beatę i wymieniłem z przodu wahacze dolne oraz gumy stabilizatora. Z tyłu do wymiany będą górne wahacze, ale i tak uważam, że to nie to jest przyczyną dziwnego bujania.
Zauważyłem dziwne luzy na półośkach (na boki - chyba że tak ma być), dodatkowo z tyłu jedna półośka przy dyferze ma luz (małe zdj to gif). Na zdjęciu nr 1 - jak ruszamy kołem, rusza się również ten srebrny pierścień (niebieski kolor) razem z półośką a podejrzewam, że sama półośka powinna się kręcić.
Jak myślicie możliwe, że przez te luzy może autem bujać na boki?
Jutro jadę wymienić oponki na zimówki do znajomego mechanika to jeszcze dam mu się przejechać/podpytam czy możliwe, że winowajcą jest półośka.
Po zakupie auta zostały wymienione filtry: kabinowy z węglem aktywnym, filtr powietrza, filtr oleju. Dodatkowo został wymieniony olej, ponieważ zaczynał kopcić na niebiesko. Po wymianie nie dymił może przez 200 km i znów zaczął, dlatego szykuje się na wymianę uszczelniaczy itp. w zależności co będzie trzeba. Planuje naprawę jakoś na styczeń/luty.
Na przeglądzie do wymiany był lewy przedni amortyzator (67%) - zostały wymienione dwa firma Kayaba. Nie wybierałem wyższej półki, gdyż zawieszenie i tak będzie obniżone więc nowe graty i tak wpadną.
Ostatnio auto zaczęło się dziwnie bujać, podczas jazdy na wprost jak zawieje, auto automatycznie buja lewo lub prawo, po najechaniu na dziurę dziwnie skacze.
Podniosłem Beatę i wymieniłem z przodu wahacze dolne oraz gumy stabilizatora. Z tyłu do wymiany będą górne wahacze, ale i tak uważam, że to nie to jest przyczyną dziwnego bujania.
Zauważyłem dziwne luzy na półośkach (na boki - chyba że tak ma być), dodatkowo z tyłu jedna półośka przy dyferze ma luz (małe zdj to gif). Na zdjęciu nr 1 - jak ruszamy kołem, rusza się również ten srebrny pierścień (niebieski kolor) razem z półośką a podejrzewam, że sama półośka powinna się kręcić.
Jak myślicie możliwe, że przez te luzy może autem bujać na boki?
Jutro jadę wymienić oponki na zimówki do znajomego mechanika to jeszcze dam mu się przejechać/podpytam czy możliwe, że winowajcą jest półośka.
Jesteś na tyle interesujący, na ile głębokie są Twoje zainteresowania.
Hej, jeśli moge Ci doradzić, to nie montuj tych lamp Depo v2.
Wygladają rzeczywiście fajnie ale jesli chodzi o świecenie nocą a jeszcze jak jest deszcz...
Porażka...
Ja je kupiłam i teraz dokupiłam sobie zestaw HID. Niestety migają mi te światła.
Chce właśnie spróbować przekodować światła na Xenony, czytałam, że to może rozwiązać problem.
Tylko muszę najpierw kogoś znaleźć, kto mi z tym pomoże
Wygladają rzeczywiście fajnie ale jesli chodzi o świecenie nocą a jeszcze jak jest deszcz...
Porażka...
Ja je kupiłam i teraz dokupiłam sobie zestaw HID. Niestety migają mi te światła.
Chce właśnie spróbować przekodować światła na Xenony, czytałam, że to może rozwiązać problem.
Tylko muszę najpierw kogoś znaleźć, kto mi z tym pomoże
___________________
Anja
Anja
Cześć trochę mnie nie było, plany się pozmieniały. Powiększa się rodzinka i nie mam czasu, żeby wejść coś popisać czy porobić przy aucie. Ostatnio zawiozłem auto do mechanika właśnie z tym dymieniem, sprzęgło do wymiany i żeby zerknął czemu buja na boki. Dzisiaj auto do odebrania po 2 tyg. Natomiast zastanawiam się nad rachunkiem. Czy aby na pewno jest on uczciwy ? Nie mogę znaleźć np. Pierścieni tłokowych za 300zł, czy nie jest to naciągane? Niebawem opiszę dokładnie zmiany, na razie wszystko mam na głowie i muszę autko odłożyć na bok. Pozdrawiam
Jesteś na tyle interesujący, na ile głębokie są Twoje zainteresowania.
Siemanko, jest ktoś w stanie mi powiedzieć co to może być, dźwięk z video, zawsze na zimnym, jak ciepłe auto lub na słońcu to tego nie ma. Ostatnio coś zaczął też na zimnym falować dopiero po przejechaniu ok 1km jest ok
https://www.youtube.com/watch?v=AN73yrn ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=AN73yrn ... e=youtu.be
Jesteś na tyle interesujący, na ile głębokie są Twoje zainteresowania.