e90 335i+ DerAmg
e90 335i+ DerAmg
Nowy nabytek. Auto z 2007 roku, utrzymane ładnie, zdrowy. Do Polski dotarło z USA. Pierwotnie była to dość goła wersja, jednak poprzedni właściciel doprowadził wszystko do porządku. Estetycznie i wyposażeniowo. Elektryczne taborety, kierownica z łopatkami, sprężyny... Może brakować PDC, ale osobiście w e46 niewiele z tego korzystałem. 6 biegowy automat sprawuje się świetnie. Po przesiadce z manuala wątpię bym wrócił...
Silnik to znane N54 306KM. Przynajmniej tyle miało jak z fabryki szło w świat. Plusika ma w okolice 400KM i 600Nm. Nie hamowane. W sumie chciałem, by auto wyglądało jak 318d i właśnie tak niepozornie się prezentuje. Miłym zaskoczeniem jest spalanie. Jak się delikatniej z gazem człowiek obchodzi, to auto w mieszanej jeździe potrafi się zachować. Plan na przyszłość to wiosną wymiana tarcz i klocków, później płyny. Co tam się w głowie urodzi czas pokaże.
Tablice pozwoliłem sobie zamazać, bo to nie moje jeszcze. Póki co oswajam się z autem i wyczekuję wiosny coby koła letnie założyć
Type Code VB73
E Series E90 ()
Series 3
Type LIM
Model 335I (USA)
Steering LL
Doors 4
Engine N54
Displacement 3.00
Power 225
Drive HECK
Transmission AUT
Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. Date 2007-02-12
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S205A Automatic transmission
S240A Leather steering wheel
S249A Multifunction f steering wheel
S2CZA BMW light alloy wheel, spider spoke 159
S319A Integrated universal remote control
S354A Green windscreen, green shade band
S403A Glass roof, electrical
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S441A Smoker package
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S497A Centre armrest, rear
S4ABA Fine wood trim burr walnut
S4NAA Interior mirror with digital compass
S502A Headlight cleaning system
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S544A Cruise control with brake function
S563A Light package
S5GAA Preparation alarm system
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S639A Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
S645A BMW US Radio
S677A HiFi System Professional DSP
S693A Preparation BMW satellite radio
S694A Provisions for BMW 6 CD changer
S6UHA Traffic Information
S818A Battery master switch
S823A Hot-climate version
S845A Acoustic belt warning
S850A Dummy-SALAPA
S853A Language version English
S876A Radio frequency 315 MHz
S8SPA Control unit COP
S925A Dummy-SALAPA
Silnik to znane N54 306KM. Przynajmniej tyle miało jak z fabryki szło w świat. Plusika ma w okolice 400KM i 600Nm. Nie hamowane. W sumie chciałem, by auto wyglądało jak 318d i właśnie tak niepozornie się prezentuje. Miłym zaskoczeniem jest spalanie. Jak się delikatniej z gazem człowiek obchodzi, to auto w mieszanej jeździe potrafi się zachować. Plan na przyszłość to wiosną wymiana tarcz i klocków, później płyny. Co tam się w głowie urodzi czas pokaże.
Tablice pozwoliłem sobie zamazać, bo to nie moje jeszcze. Póki co oswajam się z autem i wyczekuję wiosny coby koła letnie założyć
Type Code VB73
E Series E90 ()
Series 3
Type LIM
Model 335I (USA)
Steering LL
Doors 4
Engine N54
Displacement 3.00
Power 225
Drive HECK
Transmission AUT
Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. Date 2007-02-12
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S205A Automatic transmission
S240A Leather steering wheel
S249A Multifunction f steering wheel
S2CZA BMW light alloy wheel, spider spoke 159
S319A Integrated universal remote control
S354A Green windscreen, green shade band
S403A Glass roof, electrical
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S441A Smoker package
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S497A Centre armrest, rear
S4ABA Fine wood trim burr walnut
S4NAA Interior mirror with digital compass
S502A Headlight cleaning system
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S544A Cruise control with brake function
S563A Light package
S5GAA Preparation alarm system
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S639A Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
S645A BMW US Radio
S677A HiFi System Professional DSP
S693A Preparation BMW satellite radio
S694A Provisions for BMW 6 CD changer
S6UHA Traffic Information
S818A Battery master switch
S823A Hot-climate version
S845A Acoustic belt warning
S850A Dummy-SALAPA
S853A Language version English
S876A Radio frequency 315 MHz
S8SPA Control unit COP
S925A Dummy-SALAPA
Ostatnio zmieniony 2020-02-17, 22:48 przez DerAmg, łącznie zmieniany 1 raz.
Cobb deklarował 420KM i 650Nm. Z racji, że dp jest w piwnicy to te wartości bym zmniejszył. Jeździ całkiem sprawnie, nawet jakby było 380KM i 550Nm. Pewnie będzie taki dzień, że się ten dyliżans uda na hamownię.
Ostatnio zmieniony 2020-02-17, 22:50 przez DerAmg, łącznie zmieniany 1 raz.
DerAmg, na Tarnowskie Góry też nie ma daleko
https://facebook.com/events/s/spot-tarn ... 407/?ti=as
https://facebook.com/events/s/spot-tarn ... 407/?ti=as
fajnie widzieć, że autko cieszy
tutaj macie wszystko co działałem z 335i - https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166842
DerAmg, wpadaj kiedyś na 3 stawy
tutaj macie wszystko co działałem z 335i - https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166842
https://www.youtube.com/watch?v=Kaa7YN2 ... e=emb_logoKleszcz pisze:Ciekawe jak z tą mocą?
DerAmg, wpadaj kiedyś na 3 stawy