[E60-E61] 530d ->3,5 biturbo AC Schnitzer by Aquarius
i ja będę czekał na ten przeszczep bo podejrzewam, że sam silnik to jakieś 50tyś +++ skrzynia też nie mało i reszta oprogramowanie i inne cenana pewno koło 100 wkizawita opłaca ci się. Moim zdaniem nie za bardzo nie lepiej M kę zakupić i nie babrać się w swapy.
Zeby kolego nie było gadane to co inny a co by było jak bym wstawił ten motor może tamten a ile to kosztuje i nabijanie posta leci a z autem i tak nic nowego się nie będzie działo.
Jeśli już zrobisz tego swapa to stawiam flachę.
Zeby kolego nie było gadane to co inny a co by było jak bym wstawił ten motor może tamten a ile to kosztuje i nabijanie posta leci a z autem i tak nic nowego się nie będzie działo.
Jeśli już zrobisz tego swapa to stawiam flachę.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
jak liczysz koszty to potroj je tak dla spokojnego sumienia, a wiem co pisze. Ale ciesze sie ze masz jaja ! jak niebawem ruszam z nowym silnikiem jeszce mocniejszym ... na jakie osiagi liczysz? iAquarius pisze:No to po małej przygodzie z samochodem, podjąłem decyzję o włożeniu silnika z X6 3,5 biturbo z wersji AC Schnitzer , temat jest dość ciężki do ogarnięcia ze względu na mase elektroniki ale niebawem wyjedzie na nasze drogi:) oczywiście oprócz silnika do wymiany idzie także skrzynia biegów ze względu na zbyt duży moment obrotowy no i poprzednia tego by nie wytrzymała
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
- Aquarius
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 112
- Rejestracja: 2010-02-08, 21:20
- Lokalizacja: Jankowice Rybnickie
Tak jak napisane zamiast 3.0d M57TU z E60 będzie 3,5d Biturbo M57D30T2Marcin pisze: Możesz to jeszcze raz napisać?
Bo nie nadążam
Dokładnie tak na razie stoi ale już w najbliższym tygodniu będzie się już robiłoŁatysz pisze:Na dzień dzisiejszy i stary silnik i jego AC Schnitzer oraz fura stoi u mnie
Będzie się działo, jutro postaram się wrzucić zdjęcia tylko muszę podjechać do Łatysza bo u niego wszystko stoi póki co, a flachę już możesz chłodzić;ppiotr8505 pisze:i ja będę czekał na ten przeszczep bo podejrzewam, że sam silnik to jakieś 50tyś +++ skrzynia też nie mało i reszta oprogramowanie i inne cenana pewno koło 100 wkizawita opłaca ci się. Moim zdaniem nie za bardzo nie lepiej M kę zakupić i nie babrać się w swapy.
Zeby kolego nie było gadane to co inny a co by było jak bym wstawił ten motor może tamten a ile to kosztuje i nabijanie posta leci a z autem i tak nic nowego się nie będzie działo.
Jeśli już zrobisz tego swapa to stawiam flachę.
Osiągi oryginalnego AC Schnitzera tak jak jest czyli 313KM/680Nm ale to na pewno nie koniec planowane jest wgranie programu z AC Schnitzera od wersji z X6 4.0d biturbo bo to praktycznie ten sam silnik i wtedy osiągi są na poziomie 360KM/690Nm ale efekt końcowy będzie oczywiście zmierzony na hamowni, żeby mieć potwierdzenie efektu:)k64 pisze:jak liczysz koszty to potroj je tak dla spokojnego sumienia, a wiem co pisze. Ale ciesze sie ze masz jaja ! jak niebawem ruszam z nowym silnikiem jeszce mocniejszym ... na jakie osiagi liczysz? i
- Aquarius
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 112
- Rejestracja: 2010-02-08, 21:20
- Lokalizacja: Jankowice Rybnickie
Miałem wcześniej wrzucić zdjęcia ale nie było okazji więc teraz wrzucam fotki:
- Sterownik AC Schnitzer 3,5XD biturbo
- Silnik AC Schnitzer 3,5XD biturbo
- Skrzynia biegów 6HP28
- Drążek zmiany biegów do nowej skrzyni
Wszystko jest już w fazie przygotowawczej do montażu, trzeba przerzucić sterowanie ABS na drugą stronę bo po lewej stronie się nie zmieści ze względu na inny filtr powietrza, wymiana miski olejowej bo ta z X6 jest do napędu 4x4 a tutaj będzie tylko tył, później ogarnięcie całej elektroniki od wymiany drążka poprzez programowanie CAS, DDE żeby wszystko się zgrało w nowym aucie. Planowany termin wyjazdu na drogi hmm...
- Sterownik AC Schnitzer 3,5XD biturbo
- Silnik AC Schnitzer 3,5XD biturbo
- Skrzynia biegów 6HP28
- Drążek zmiany biegów do nowej skrzyni
Wszystko jest już w fazie przygotowawczej do montażu, trzeba przerzucić sterowanie ABS na drugą stronę bo po lewej stronie się nie zmieści ze względu na inny filtr powietrza, wymiana miski olejowej bo ta z X6 jest do napędu 4x4 a tutaj będzie tylko tył, później ogarnięcie całej elektroniki od wymiany drążka poprzez programowanie CAS, DDE żeby wszystko się zgrało w nowym aucie. Planowany termin wyjazdu na drogi hmm...
czekam na Efekty bo widze że bd mega
Sprawdź moje e46 http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11433
http://www.youtube.com/watch?v=MQ4qMWnYwHM
jak ktoś chce filmik swojej beemki pisać
e30 < e46
http://www.youtube.com/watch?v=MQ4qMWnYwHM
jak ktoś chce filmik swojej beemki pisać
e30 < e46
- Aquarius
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 112
- Rejestracja: 2010-02-08, 21:20
- Lokalizacja: Jankowice Rybnickie
No to nastał ten dzień w którym auto po wyżej wspomnianych modyfikacjach wyjechało na nasze drogi:)
Pierwsze wrażenie z jazdy hmm jeszcze większa radość z jazdy:D
Program AC Schnitzer 4.0d biturbo został lekko zmodyfikowany i aktualnie jest 360KM/700Nm
DPF wyłączony programowo oraz fizycznie usunięty
Limiter prędkości ściągnięty
Pierwsze wrażenie z jazdy hmm jeszcze większa radość z jazdy:D
Program AC Schnitzer 4.0d biturbo został lekko zmodyfikowany i aktualnie jest 360KM/700Nm
DPF wyłączony programowo oraz fizycznie usunięty
Limiter prędkości ściągnięty