E39 540i By Moloch
Co do wydechu, pozbyłem się wszystkiego poza katalizatorami i na koniec wstawiłem tłumik basowy. rura na prawą stronę została pociągnięta za dyfuzorem żeby nie ingerować w podłogę.
Felgi Mają chyba 9J i 10J o ile dobrze pamiętam
Filmiki poniżej
https://www.youtube.com/watch?v=5Msl1GKZPuI
https://www.youtube.com/watch?v=ez5NdBjgUZk
Felgi Mają chyba 9J i 10J o ile dobrze pamiętam
Filmiki poniżej
https://www.youtube.com/watch?v=5Msl1GKZPuI
https://www.youtube.com/watch?v=ez5NdBjgUZk
Końcówki sa w polerce tylko auto było po deszczu całe brudne. 4 Rury na pewno zostają i to się nie zmieni. a innej opcji na poprowadzenie tego wydechu nie ma. Tak czy siak, jeśli ktoś nie położy się pod auto to i tak tego nie widzi a tak mi się to widziało więc zostanie
Okej Lecąc dalej miał wpaść gwint ale tarcze i klocki wołały o wymianę Więc wpadły Mikody GT i ceramiczne TRW
Okej Lecąc dalej miał wpaść gwint ale tarcze i klocki wołały o wymianę Więc wpadły Mikody GT i ceramiczne TRW
Fajnie mruczy, fajnie będzie się komponować felga jak wpadnie gwint ale poziom zrobienia wydechu dla mnie klapa. To, że nie widać od góry to tak samo jak mówienie, że śmiało można walić szpachle na całą budę bo dopóki lakier nie odpadnie to nie widać. Ogólnie jak pójdzie na dół będzie ładnie.
Pozdro!
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT