[E36] 325i TURBOCHARGER / BLACK MAT SUSZARA 393KM 504nM
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
dawno mnie nie bylo ....
po koleji ...
dolot zrobiony, ic wisi, nowy garaż
ciasno i bez podnośnika problem
więc turbo burbo bedzie na gorze, nowy kolektor sie robi
Tym akcentem koncze post:
OGNIAAAAAAAAAA całą noc
[/color]
pozdro
k64 :
tymczasem mam flansze juz do kolektora ktore odpowiadaja powiekszonym w glowicy otworom wydechowym i powoli myslimy jak to zrobic, moze nie bedzie tak zle, bedzie to najprostrzy kolektor skrzynkowy? tak to sie zwie?
pozdro
:ph34r:
doszly wtryski...
wysokoomowe LUCAS 460cc prosto z jednej z dwóch jezdzacych m3 Turbo w PL , (dzieki krismax) . Powinny wystarczyc do 400 ^_^
D :ph34r:
doszly wtryski...
wysokoomowe LUCAS 460cc prosto z jednej z dwóch jezdzacych m3 Turbo w PL , (dzieki krismax) . Powinny wystarczyc do 400 ^_^
pozostalo
ecumaster,
dokonczenie spawania kolektora,
nieszczesne turbo burbo,
zegar boost,
do wiosny damy rade
do wiosny daleko ale cos sie tam robi czasem :
map sensor w obudowie po filmie KODAK
i prosto do schowka gdzie bedzie det II
blink blink
CDN
CDN
Myslelismy ze budowa kolektora pojdzie raz dwa ale nie bdzie tak latwo, wzorem stal sie dla nas kolektor ARTIXA (dzieki) , mial byc najpierw prosty skrzynkowy (ale niby nie jest idealny) tymbardziej ze turbina to twin scrool wiec co tam B)
flansze byly 3x2(cylindry), najpierw plaszczyzna, i zlapac (elektrodowa dala rady)
pozniej dobranie rury oraz spasowanie kolanek i przyciecie do "kielbasy" z grila
noo kierunek obrany
CDN
a ja dalej dzialalem z kolektorem i u kolegi z TIgiem wyszlo juz cos takiego
teraz pore polaczyc to z BUrbo :wink2:
doszly tez zegary boost i egt SM PEAK
http://yfrog.us/0na018z
:śmiech: :eee:
niech moc bedzie z wami :ph34r: :śmiech:
tak , turbine juz mam a gt32 sprzedana , ale nie bede zapeszac i sie chwalic jak nie bedzie chodzic - mam MEGA pecha co do turbin :śmiech:
aktualnie wyglada tak :
wiec moze ktos zgadnie co to jest :greek2:
jak by ktos sie pytal dlaczego nie schowana to napisze ze nie szlo , a obrocic dolotu tzn muszli zimnej tez nie idzie w tym modelu a i tak mi pasowalo, zostanie tak - bez zmiany orginalnych przewodow smarowania i chlodzenia jak orginal ..., kąty łagodne są i myśle że to też zaowocuje , ladnie mi pojdzie wydech zrobic, miejsca jest duzo teraz i tak zostanie :dry:
dolot zrobiony, stozek widac jaki widac :śmiech:
... ogolnie sprawa wyglada tak ze czekamy na wiosne i strojenie dlatego nie spiesze sie aż tak bardzo :wink2:
dobra , ide zakladac zderzak :piwo:
pozdro :cool2:
splyw
ze zderzakiem
Felgi juz sa , wiosna idzie
dziekuje.
FIltr nie jest hks, to zwykly grzybek gabkowy, tylko taki sie tam zmiescil pok co (inne obcieraly o chlodnice i tu i tam,) za 60zl kupilem.
[ Dodano: 2010-03-06, 22:12 ]
zalegle i dzisiejsze.
- 2 x flansze turbiny (projekt) , osobno bedzie ujscie spalin z WG osobno z samych lopatek turbiny.
- 2x flansze laczenia wydechu *projekt)
- zalegle fotki kolektora (prace finalne),
- blenda heh
- zderzak zamocowany ...
STROJENIE za ok 3tyg.
po koleji ...
dolot zrobiony, ic wisi, nowy garaż
ciasno i bez podnośnika problem
więc turbo burbo bedzie na gorze, nowy kolektor sie robi
Tym akcentem koncze post:
OGNIAAAAAAAAAA całą noc
[/color]
pozdro
k64 :
tymczasem mam flansze juz do kolektora ktore odpowiadaja powiekszonym w glowicy otworom wydechowym i powoli myslimy jak to zrobic, moze nie bedzie tak zle, bedzie to najprostrzy kolektor skrzynkowy? tak to sie zwie?
pozdro
:ph34r:
doszly wtryski...
wysokoomowe LUCAS 460cc prosto z jednej z dwóch jezdzacych m3 Turbo w PL , (dzieki krismax) . Powinny wystarczyc do 400 ^_^
D :ph34r:
doszly wtryski...
wysokoomowe LUCAS 460cc prosto z jednej z dwóch jezdzacych m3 Turbo w PL , (dzieki krismax) . Powinny wystarczyc do 400 ^_^
pozostalo
ecumaster,
dokonczenie spawania kolektora,
nieszczesne turbo burbo,
zegar boost,
do wiosny damy rade
do wiosny daleko ale cos sie tam robi czasem :
map sensor w obudowie po filmie KODAK
i prosto do schowka gdzie bedzie det II
blink blink
CDN
CDN
Myslelismy ze budowa kolektora pojdzie raz dwa ale nie bdzie tak latwo, wzorem stal sie dla nas kolektor ARTIXA (dzieki) , mial byc najpierw prosty skrzynkowy (ale niby nie jest idealny) tymbardziej ze turbina to twin scrool wiec co tam B)
flansze byly 3x2(cylindry), najpierw plaszczyzna, i zlapac (elektrodowa dala rady)
pozniej dobranie rury oraz spasowanie kolanek i przyciecie do "kielbasy" z grila
noo kierunek obrany
CDN
a ja dalej dzialalem z kolektorem i u kolegi z TIgiem wyszlo juz cos takiego
teraz pore polaczyc to z BUrbo :wink2:
doszly tez zegary boost i egt SM PEAK
http://yfrog.us/0na018z
:śmiech: :eee:
niech moc bedzie z wami :ph34r: :śmiech:
tak , turbine juz mam a gt32 sprzedana , ale nie bede zapeszac i sie chwalic jak nie bedzie chodzic - mam MEGA pecha co do turbin :śmiech:
aktualnie wyglada tak :
wiec moze ktos zgadnie co to jest :greek2:
jak by ktos sie pytal dlaczego nie schowana to napisze ze nie szlo , a obrocic dolotu tzn muszli zimnej tez nie idzie w tym modelu a i tak mi pasowalo, zostanie tak - bez zmiany orginalnych przewodow smarowania i chlodzenia jak orginal ..., kąty łagodne są i myśle że to też zaowocuje , ladnie mi pojdzie wydech zrobic, miejsca jest duzo teraz i tak zostanie :dry:
dolot zrobiony, stozek widac jaki widac :śmiech:
... ogolnie sprawa wyglada tak ze czekamy na wiosne i strojenie dlatego nie spiesze sie aż tak bardzo :wink2:
dobra , ide zakladac zderzak :piwo:
pozdro :cool2:
splyw
ze zderzakiem
Felgi juz sa , wiosna idzie
dziekuje.
FIltr nie jest hks, to zwykly grzybek gabkowy, tylko taki sie tam zmiescil pok co (inne obcieraly o chlodnice i tu i tam,) za 60zl kupilem.
[ Dodano: 2010-03-06, 22:12 ]
zalegle i dzisiejsze.
- 2 x flansze turbiny (projekt) , osobno bedzie ujscie spalin z WG osobno z samych lopatek turbiny.
- 2x flansze laczenia wydechu *projekt)
- zalegle fotki kolektora (prace finalne),
- blenda heh
- zderzak zamocowany ...
STROJENIE za ok 3tyg.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
ciezka praca zostanie nagrodzona
Powodzenia i dobrniecia do celu
tu sie zgodze z zawiasem, jest to projekt wiadomo jaki i nie chodzi tu o wygladzawias pisze: a tu chodzi o chec do wyssania z auta jak najwiekszej mocy wlasna ciezka praca
Powodzenia i dobrniecia do celu
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
dzieki wszystki za mile slowa, ogolnie to kocham bmw jak chyba kazdy z was, sni mi sie nocami itd , mam nadzieje ze wkoncu bmw bedzie dobrze bronic swojej pozycji na spotkaniach tego typu heh i zaden opel ani inni ford nie bedzie strugac gwiazdora
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
wiem sa za ciezkie ale licze ze bedzie na tyle dobra trakcja heh bo bedzie potrzebnaPietrek ///M3evo pisze:Hmmmm oby te ople i skody zostały w tyle(wiesz o kim pisze ) licze na to ze BMW bedzie w czołówce
Taka mala moja rada, mialem te same felgi kiedys, one sie wogóle nie nadaja do agresywnej jazdy.
Pozdrawiam
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance