Łatysz pisze:Przed chwilą jeździliśmy Furką idzie Ogień Łukaszu a teraz zabierzemy się za porządne pucowanie samochodu bo jest mu to potrzebne !
hehe oj potrzebne, potrzebne ale najpierw trzeba trochę czasu na to znaleźć:)
A co do filmiku to będzie jak tylko wymienię klocki i czujnik zużycia z tylnej osi bo świeci a nie chciał bym nagrywać filmiku z czerwoną kontrolką między zegarami:)
nie poodobają mi się te linie. Moc i moment w cyferkach fajny ale moment dostępny przed 2 tys obrotów i spada w dół. Coś tam masz nie tak mi sie wydaje. Ale pewnie lata zacnie
Aurel pisze:nie poodobają mi się te linie. Moc i moment w cyferkach fajny ale moment dostępny przed 2 tys obrotów i spada w dół. Coś tam masz nie tak mi sie wydaje. Ale pewnie lata zacnie
jest ok bo moc rosnie....gorzej jak moc spada z momentem...wtedy by bylo nie tak..zreszta nie spada az tak bardzo...to wina turbo i zwykle silnik z turbo tak ma...
Aurel pisze:nie poodobają mi się te linie. Moc i moment w cyferkach fajny ale moment dostępny przed 2 tys obrotów i spada w dół. Coś tam masz nie tak mi sie wydaje. Ale pewnie lata zacnie
Maksymalny moment przy 1750 rpm a i tak do 4000 rpm jest przez cały czas powyżej 600Nm.
I diesle tak mają moment gigantyczny dostępny od niskich obrotów powoli spadający w dół a moc jak w każdym samochodzie maksymalna gdzieś na końcu zakresu obrotów. Wszystko jest tak jak należy:) no można troche jeszcze popracować nad mapami żeby linie momentu lekko wyprostować ale raczej szału nie będzie tutaj masz linka do oryginalnego programu z AC Schnitzera 4,0d widać że jest bardzo podobnie.
no ja już póżniej oglądałem wykresy dizli i byłem zbyt mocno przyzwyczajony wykresikami z benzyny gdzie kreseczki ostro pną sie do góry więc należy się respekcik