i jak narazie termin potwierdzony przez SWAP GARAGE za tydzien odstawiam do nich auto w przyszlym tygodniu dzwigam gwinta do gory zmieniam kola,zakladam twardy dach i bede czekal na niedziele
Sebć30, jasne ze masz u mnie przejazdzke nawet nie ma co mowic
mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze nie mam zamiaru oszczedzac na tym swapie i chce zeby wszystko bylo jak najlepiej bez zadnych polsrodkow przy okazji wpadnie tez klimatronik
Dzieki.
To teraz juz będzie miazga totalna.!!! Jak dla mnie autko nr 1!!!
W przyszłym sezonie znowu się pisze na sesyjke jakąś o ile się zgodzisz.
pozdro.!
jak mam byc szczery to myslalem nad bardziej zgermanizowaniem tego auta mialem na mysli poszerzyc tylne jak i przednie blotniki potem pomalowac cale auto na nowo troche bardziej wyciagnac przednie kola a na tyl dac szersze ranty zeby wyszlo tak 10,5 cala ale raczej nie bede robil juz z niego wiekszego inwalidy chociaz kto wie
W tym wypadku nadkola bym zostawił, pamiętasz rozmowę podczas sesji jak mówiłeś, że nie chcesz ruszać nadkoli, bo felgi wchodzą idealnie bez poszerzania, przy dużym rancie? Ja tak bym zostawił
PS.
Trafił się wydech Eissmann'a pod 3.0?
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
no i pszyszla pora na przyszykowanie auta na swapa dzis krecilem gwint do gory zalozylem zimowe opony i HT jutro z rana wyjazd do SWAP GARAGE
wersja cantry