[E36] BMW///M3 Kisola

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Pietrek ///M3evo

Post autor: Pietrek ///M3evo »

Ja bym na twoim miejscu nic nie robił, sam wiesz jak to M zawieszenie jest dobre, Jak obnizysz to wszystko pourywasz miska rura itp U nas nie są na to drgi a w mce Juz na seryjnym zawieszeniu jest podwozie niskie ja nawet ocieram dołem na kazdej muldzie co sa przy supermarketach.
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

nie no M zawieszenie jest zarąbiste ja tez bym nic nie zmienial ale tak myslalem ustawic 325 zeby chociaz w polowie tak sie trzymala jak M3
BaracuSS

Post autor: BaracuSS »

Kisol nic nie zmieniaj, ludzie i tak dali by wszystko żeby sobie taką przynajmniej pojezdzić a takie propozycje nie mają sensu. Po co udoskonalać coś co już jest doskonałe. To tak jakby Mona Lisie domalować większy biust :mrgreen: :mrgreen:
Ficek

Post autor: Ficek »

kisol pisze:nie no M zawieszenie jest zarąbiste ja tez bym nic nie zmienial ale tak myslalem ustawic 325 zeby chociaz w polowie tak sie trzymala jak M3
Kisol to mówisz ze B8 sie kryje przy M ?
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

B6 sa odowiednikiem M technika :D Tylko nie wiem czy w M3 sa Bilsteiny czy Sachsy
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Ficek

Post autor: Ficek »

ja miałem b6 i niewiem czy to była taka rewelacja :)
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

same amorki i sprezyny to nie wszystko jeszcze a szczegolnie nastawy zawieszki wszystkie niezbedne kąty a wlasnie tu jest ta najwieksza roznica miedzy seria a M drają przeciez zawias jest miekszy niz w 325 (bilstein B8) a trzyma sie duzo lepiej
Pietrek ///M3evo

Post autor: Pietrek ///M3evo »

Ja juz kiedys pisałem ze w M jest tylko karoseria ta sama co w zwykłej e36 :wink:
Tomasz

Post autor: Tomasz »

Kisol ładnie pozamiatałeś bemą Barakuss'a heee :mrgreen:
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

Tomasz pisze:Kisol ładnie pozamiatałeś bemą Barakuss'a heee :mrgreen:
dzieki ale to tak delikatnie bylo a pozatym bez szperunku ciezko troche :grin:

Co do roznic Pietrek to jednak chyba karoseria jest ta sama choc i do tego mam watpliwosci czy nie ma jakis wzmocnien .Dzis troche pozwiedzalem M-ke od spodu i na pierwsze oko to zabardzo sie nie rozni ale jednak jak sie przyjrzysz to wszystko jest inne
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

ja mysle ze jest identyczna karoseria. Reszta to juz ///M
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

w sunie to i tak buda z e36 jest wmiare dobra i sztywna ale zastanawia mnie to gdzie jest te dodatkowe 200 kilo wagi czyzby w wyposazeniu
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Różnicy w masie jest ponad 100 kilo i obstawiam ze za sprawą silniczka i skrzyni :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

np 325 wazy 1330kg a M3 1515kg a silnik jest podobny i skrzynia tez tylko ze 325 jest "gola"a M ma prawie wszystko czyli klima ok 40kg,full elektric (siedzenia,szyby tyl) no i mechanika grobsze sprezyny i stabilizatory ,wieksze tarcze hamulcowe wiec tak m ysle ze sie nazbiera :grin:
Pietrek ///M3evo

Post autor: Pietrek ///M3evo »

A moja nie ma wszystkiego i wazy tylko 1430kg nawet wczoraj wazyłem :wink: i dlatego jeszcze nie przegrałem z zadna M e46 i e36 :wink:
ODPOWIEDZ