[E46] Individualny sedan by marcin020799
Re: [E46] sedan by marcin020799
Rozpórka ładnie się wpasowała ,tym bardziej jak mówisz że mało co przewozisz coś w bagażniku.dobry ruch,
Felgi błotnik fajny spasik ,no ii detale karateczka i kapsle amorków super
Ciezko dorwać środek i do tego składana kanapa ,też miałem z tym problem ,do turasa jest tego mnóstwo ,a sedan to na palcach policzysz
Czekamy na kolejne mody
Felgi błotnik fajny spasik ,no ii detale karateczka i kapsle amorków super
Ciezko dorwać środek i do tego składana kanapa ,też miałem z tym problem ,do turasa jest tego mnóstwo ,a sedan to na palcach policzysz
Czekamy na kolejne mody
Re: [E46] sedan by marcin020799
Hej Marcin? Jak się e 46 ma? Szukam inspiracji do modzenia
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] sedan by marcin020799
No więc miał być update z wnętrza, jest update z wnętrza.
Szukałem, szukałem i znalazłem wszystko dokładnie pod moją wizję
Sportsitze Individual, skóra Montana Naturbraun z boczkami bi-color
Czarna podsufitka
Listwy Piano Black
Ostatnie spojrzenie na to co było:
Wszystko out
I nowa odsłona prezentuje się tak:
Także wreszcie napis na listwach progowych zobowiązuje
Do zmiany pozostaje gałka zmiany biegów na krótką M pakiet i kierownica, również na M pakiet. Ewentualnie sama lera, ale cóż. Albo grubo albo wcale
Szukałem, szukałem i znalazłem wszystko dokładnie pod moją wizję
Sportsitze Individual, skóra Montana Naturbraun z boczkami bi-color
Czarna podsufitka
Listwy Piano Black
Ostatnie spojrzenie na to co było:
Wszystko out
I nowa odsłona prezentuje się tak:
Także wreszcie napis na listwach progowych zobowiązuje
Do zmiany pozostaje gałka zmiany biegów na krótką M pakiet i kierownica, również na M pakiet. Ewentualnie sama lera, ale cóż. Albo grubo albo wcale
Re: [E46] sedan by marcin020799
Różnica przeogromna ,
Kolor skóry to cię mega zazdroszczę rewelacja ,
U siebie bym właśnie widział coś takiego lub toffi
Czekam na kolejne mody
Kolor skóry to cię mega zazdroszczę rewelacja ,
U siebie bym właśnie widział coś takiego lub toffi
Czekam na kolejne mody
Re: [E46] sedan by marcin020799
Masakra! Też chcę! Piękne skóry.. Też szukam czegoś zdrowego do turasa. Powiedz jeśli możesz w jakim przedziale cenowym można dostać takie wnętrze? Wg mnie to mod na największy plus!
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] sedan by marcin020799
Miło mi
whucrew, z całością się zamknąłem w 2k. Nie ukrywam, że największym problemem było po prostu znaleźć takie wnętrze, dokładnie w tym kolorze, ze składaną kanapą
Przez ten czas jak szukałem dla siebie wnętrza, godne uwagi komplety sportsitze + kanapa + boczki miały rozrzut cenowy mniej więcej między 900-2000zł, w zależności czy bardziej nietypowe, individual, grzane, w elektryce, wentylowane itd
whucrew, z całością się zamknąłem w 2k. Nie ukrywam, że największym problemem było po prostu znaleźć takie wnętrze, dokładnie w tym kolorze, ze składaną kanapą
Przez ten czas jak szukałem dla siebie wnętrza, godne uwagi komplety sportsitze + kanapa + boczki miały rozrzut cenowy mniej więcej między 900-2000zł, w zależności czy bardziej nietypowe, individual, grzane, w elektryce, wentylowane itd
Re: [E46] sedan by marcin020799
Wnętrze piękne.. Będę polował na coś takiego też!
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] sedan by marcin020799
Jak mówiłem tak zrobiłem
W skrócie:
- Kierownica pochodząca z BMW M3 E46 z listwą w lakierze piano black
- Nowa krótka gałka zmiany biegów ///M
- Nowe skórzane mieszki na lewarek zmiany biegów i hamulca ręcznego. (chodziła mi po głowie alcantara, lecz nie bardzo by miała do czego pasować)
Przed włożeniem wszystkiego do auta, elementy w połysku tradycyjnie zabezpieczone powłoką ceramiczną (tak samo jak i wszystkie listwy piano black - jeszcze większy połysk, mniej się palcują, w teorii mniej się rysują), a skóra na kierownicy odnowiona zestawem Colourlock
Małe porównanie
I już wszystko w samochodzie:
Także mogę już spokojnie mówić, że mam swoje wymarzone wnętrze
W skrócie:
- Kierownica pochodząca z BMW M3 E46 z listwą w lakierze piano black
- Nowa krótka gałka zmiany biegów ///M
- Nowe skórzane mieszki na lewarek zmiany biegów i hamulca ręcznego. (chodziła mi po głowie alcantara, lecz nie bardzo by miała do czego pasować)
Przed włożeniem wszystkiego do auta, elementy w połysku tradycyjnie zabezpieczone powłoką ceramiczną (tak samo jak i wszystkie listwy piano black - jeszcze większy połysk, mniej się palcują, w teorii mniej się rysują), a skóra na kierownicy odnowiona zestawem Colourlock
Małe porównanie
I już wszystko w samochodzie:
Także mogę już spokojnie mówić, że mam swoje wymarzone wnętrze
Re: [E46] sedan by marcin020799
Od jakiegoś czasu mam e46 i gdy patrzę na Twoje to normalnie jestem zazdrosny he he
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] sedan by marcin020799
whucrew, trzeba jakoś nadrobić braki pod maską, to się nadrabia wyglądem
Aktualnie, jak praktycznie co roku w sezonie, zmian nie za wiele. Mam się zabrać za podłączanie grzania foteli, ale nie potrafię się za to wziąć. Na plastiki zewnętrzne została nałożona powłoka ceramiczna Cquartz Dlux. Krótko mówiąc, robi robotę. Niektóre elementy wyglądają wręcz jak świeżo odebrane z ASO.
Zmieniłem jednak rozpórkę, z aluminiowego regulowanego TA Technixa, na stalową jednoczęściową STAFFA, bo w końcu pojawiły się na stanie. Cóż mogę powiedzieć, czuć różnicę w zwartości przodu, zwłaszcza w jeździe po nierównej drodze z koleinami. Jest ona też po prostu lepiej dopasowana. Weszła co do milimetra, wygląda jakby to był fabryczny element, no i nie dotyka nawet wygłuszenia.
Podzielę się wreszcie jakimiś zdjęciami całości, bo obiecuję i nic z tego nie ma
Po prawie pół roku używania wypadało też ponownie wyczyścić i zaimpregnować skórki
Z następnych "większych" planów:
W przyszłym roku czekają mnie przypuszczalnie motoryzacyjne wakacje życia, więc trzeba trochę poprawić hamulce. Zadecydowałem, że trafią tarcze Mikoda GT z klockami Brembo + przewody w oplocie
Dołożę jeszcze parę gratów - z zewnątrz shadowline, zaczęły mi również niedawno chodzić po głowie krzyże w lampy, a w środku jeszcze trochę elektryki. Głównie elektryczną roletę i Harman/Kardon. Wszystko sprowadza się do przyzwoitego stanu, niepociętej wiązki i przyziemnej ceny.
Mam również plan na następną felgę, bo mnie złapała za serce BBS RS 744/745 8" przód, 9" tył. Daję sobie na to naprawdę dużo czasu, jak będzie okazja i wolne finanse. Plan jest taki, żeby rotor zrobić w Sterling Grey z palety M5, jak obecne Stylingi 68, a rant w poler na idealne lustro.
Na koniec zostawiłem małą ciekawostkę, która może kogoś zainteresuje. Udało mi się zdobyć prospekty E46 na rok 1999 oraz 2000, wraz z cennikiem. Sam osobiście lubię takie rzeczy. Możliwość "skonfigurowania" sobie E46 według cennika, policzenia ceny i zobaczenia w garażu dokładnie tak skonfigurowanego egzemplarza jest dość ciekawym doznaniem
Aktualnie, jak praktycznie co roku w sezonie, zmian nie za wiele. Mam się zabrać za podłączanie grzania foteli, ale nie potrafię się za to wziąć. Na plastiki zewnętrzne została nałożona powłoka ceramiczna Cquartz Dlux. Krótko mówiąc, robi robotę. Niektóre elementy wyglądają wręcz jak świeżo odebrane z ASO.
Zmieniłem jednak rozpórkę, z aluminiowego regulowanego TA Technixa, na stalową jednoczęściową STAFFA, bo w końcu pojawiły się na stanie. Cóż mogę powiedzieć, czuć różnicę w zwartości przodu, zwłaszcza w jeździe po nierównej drodze z koleinami. Jest ona też po prostu lepiej dopasowana. Weszła co do milimetra, wygląda jakby to był fabryczny element, no i nie dotyka nawet wygłuszenia.
Podzielę się wreszcie jakimiś zdjęciami całości, bo obiecuję i nic z tego nie ma
Po prawie pół roku używania wypadało też ponownie wyczyścić i zaimpregnować skórki
Z następnych "większych" planów:
W przyszłym roku czekają mnie przypuszczalnie motoryzacyjne wakacje życia, więc trzeba trochę poprawić hamulce. Zadecydowałem, że trafią tarcze Mikoda GT z klockami Brembo + przewody w oplocie
Dołożę jeszcze parę gratów - z zewnątrz shadowline, zaczęły mi również niedawno chodzić po głowie krzyże w lampy, a w środku jeszcze trochę elektryki. Głównie elektryczną roletę i Harman/Kardon. Wszystko sprowadza się do przyzwoitego stanu, niepociętej wiązki i przyziemnej ceny.
Mam również plan na następną felgę, bo mnie złapała za serce BBS RS 744/745 8" przód, 9" tył. Daję sobie na to naprawdę dużo czasu, jak będzie okazja i wolne finanse. Plan jest taki, żeby rotor zrobić w Sterling Grey z palety M5, jak obecne Stylingi 68, a rant w poler na idealne lustro.
Na koniec zostawiłem małą ciekawostkę, która może kogoś zainteresuje. Udało mi się zdobyć prospekty E46 na rok 1999 oraz 2000, wraz z cennikiem. Sam osobiście lubię takie rzeczy. Możliwość "skonfigurowania" sobie E46 według cennika, policzenia ceny i zobaczenia w garażu dokładnie tak skonfigurowanego egzemplarza jest dość ciekawym doznaniem
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] sedan by marcin020799
No i kolejny cel zrealizowany. Dołożona opcja S674 Top Hi-Fi System Harman/Kardon.
Przybliżając temat nieco mniej wtajemniczonym - najwyższa opcja audio w E46, zestaw odseparowany z 10 głośnikami napędzanymi 320W wzmacniaczem umieszczonym w bagażniku oraz dwoma subwooferami pod tylną półką z własnym małym wzmacniaczem 80W.
Roboty było bardzo dużo, bo wiązka główna idąca przez cały samochód wymagała zmiany, wiązki wszystkich drzwi, wiązka pod tylną półką itd. Pół samochodu do rozebrania.
Sama już różnica w grubości wiązki H/K i seryjnej sugeruje, że lekka różnica powinna być
Wszystko zrobione jak fabryka przykazała. Na fabrycznych niepociętych wiązkach, pozłączane do fabrycznych kostek, wszystko na fabryczne punkty montażowe. Również pokusiłem się o zmianę radia na Business CD VDO z samego końca produkcji (08.2005) z obsługą CD, AUX, MP3, które trzymałem z zamiarem właśnie pod H/K.
No i najważniejsze, czyli wrażenia z odsłuchu. Jest dużo szersza scena, dźwięk jest bardzo czysty, odpowiednio nasycony. Wzmacniacz napędza każdy z głośników osobnym zestawem przewodów, odpowiednio obrobionym już pasmem, więc każdy zakres jest na swoim miejscu i ani bas nie zalewa całej reszty, ani treble po podbiciu nie kłują w uszy. Krótko mówiąc, jestem bardzo zadowolony. Zapasu mocy jest więcej niż wystarczająco. Moim zdaniem pełna moc 400W w aucie tej wielkości jest po prostu nie do wykorzystania. Ciężko się opisuje dźwięk słowami, ale znalazłem to, czego w E46 szukałem
Przybliżając temat nieco mniej wtajemniczonym - najwyższa opcja audio w E46, zestaw odseparowany z 10 głośnikami napędzanymi 320W wzmacniaczem umieszczonym w bagażniku oraz dwoma subwooferami pod tylną półką z własnym małym wzmacniaczem 80W.
Roboty było bardzo dużo, bo wiązka główna idąca przez cały samochód wymagała zmiany, wiązki wszystkich drzwi, wiązka pod tylną półką itd. Pół samochodu do rozebrania.
Sama już różnica w grubości wiązki H/K i seryjnej sugeruje, że lekka różnica powinna być
Wszystko zrobione jak fabryka przykazała. Na fabrycznych niepociętych wiązkach, pozłączane do fabrycznych kostek, wszystko na fabryczne punkty montażowe. Również pokusiłem się o zmianę radia na Business CD VDO z samego końca produkcji (08.2005) z obsługą CD, AUX, MP3, które trzymałem z zamiarem właśnie pod H/K.
No i najważniejsze, czyli wrażenia z odsłuchu. Jest dużo szersza scena, dźwięk jest bardzo czysty, odpowiednio nasycony. Wzmacniacz napędza każdy z głośników osobnym zestawem przewodów, odpowiednio obrobionym już pasmem, więc każdy zakres jest na swoim miejscu i ani bas nie zalewa całej reszty, ani treble po podbiciu nie kłują w uszy. Krótko mówiąc, jestem bardzo zadowolony. Zapasu mocy jest więcej niż wystarczająco. Moim zdaniem pełna moc 400W w aucie tej wielkości jest po prostu nie do wykorzystania. Ciężko się opisuje dźwięk słowami, ale znalazłem to, czego w E46 szukałem
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Świetna i konkretna robota. Sam wymieniałem wiązkę kiedyś i wiem ile pracy to kosztuje.. Auto ekstra.. Widzę że zaczynają kusić mody not OEM co osobiście chwale.. Zwłasza te Bbs-y:)
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Przez ostatni miesiąc, jak to w wakacje, bardziej robiłem grube kilometry niż chuchałem na auto, ale mimo wszystko znalazł się czas na dołożenie kolejnego bajeru
Do wyposażenia dołączyła elektryczna roleta tylnej szyby (S415A)
Bajer, którym przez pierwszy miesiąc będzie się chwalić, potem się zapomni i przypomni dopiero latem
Dołączył również AUX, z gniazdem wyprowadzonym w schowku na okulary.
We wnętrzu pozostało mi parę detali - zdobyć osobny przycisk H/K (wtedy będą już zajęte wszystkie miejsca na przyciski, a tego w E46 przedliftowym jeszcze nie widziałem ), dorwać trzecie światło stopu z czarną obudową, bo wciąż mam z jasną. Nie rzuca się jakoś specjalnie w oczy, ale jak porządnie to porządnie, pomalować tylną półkę, by przywrócić jej fabryczną czerń, zdobyć boczek tapicerki bagażnika pod zmieniarkę, no i podłączyć wreszcie grzanie foteli, za które miałem się zabierać przy okazji dokładania rolety, ale jak zwykle coś staje na przeszkodzie i zniechęca - tym razem całkowity brak pinu 42 w skrzynce bezpieczników
Od strony mechanicznej, trochę trzeba było powalczyć z powracającą kontrolką check engine, która była od mega pierdoły - przelutowanie na nowo konektorów wtyczki temperatury płynu na wylocie z chłodnicy załatwiło sprawę na dobre.
Podejrzewam, że póki co w temacie wnętrza to by było na tyle. Przed przyszłymi wakacjami, które szykują się dla auta na konkretnie, muszę zająć się hamulcami (wentylowane nacinane tarcze, przewody w oplocie, klocki Brembo), bo większa siła hamowania zdecydowanie się przyda, zbliża się powoli interwał wymiany świec i pewnie jeszcze coś po drodze się znajdzie. Trzeba znać priorytety
Do wyposażenia dołączyła elektryczna roleta tylnej szyby (S415A)
Bajer, którym przez pierwszy miesiąc będzie się chwalić, potem się zapomni i przypomni dopiero latem
Dołączył również AUX, z gniazdem wyprowadzonym w schowku na okulary.
We wnętrzu pozostało mi parę detali - zdobyć osobny przycisk H/K (wtedy będą już zajęte wszystkie miejsca na przyciski, a tego w E46 przedliftowym jeszcze nie widziałem ), dorwać trzecie światło stopu z czarną obudową, bo wciąż mam z jasną. Nie rzuca się jakoś specjalnie w oczy, ale jak porządnie to porządnie, pomalować tylną półkę, by przywrócić jej fabryczną czerń, zdobyć boczek tapicerki bagażnika pod zmieniarkę, no i podłączyć wreszcie grzanie foteli, za które miałem się zabierać przy okazji dokładania rolety, ale jak zwykle coś staje na przeszkodzie i zniechęca - tym razem całkowity brak pinu 42 w skrzynce bezpieczników
Od strony mechanicznej, trochę trzeba było powalczyć z powracającą kontrolką check engine, która była od mega pierdoły - przelutowanie na nowo konektorów wtyczki temperatury płynu na wylocie z chłodnicy załatwiło sprawę na dobre.
Podejrzewam, że póki co w temacie wnętrza to by było na tyle. Przed przyszłymi wakacjami, które szykują się dla auta na konkretnie, muszę zająć się hamulcami (wentylowane nacinane tarcze, przewody w oplocie, klocki Brembo), bo większa siła hamowania zdecydowanie się przyda, zbliża się powoli interwał wymiany świec i pewnie jeszcze coś po drodze się znajdzie. Trzeba znać priorytety
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Świetnie się patrzy na ten temat! Fajnie dociazasz swoje e46.. Jest inspiracją do pracy nad własnym e46! Czekam na kolejne aktualizacje!
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Kawał dobrej roboty, jak nie lubię sedanów tak ten.. jeździłbym