[E30] E30 320I Coupe by peter9997
[E30] E30 320I Coupe by peter9997
Witam wszystkich forumowiczów. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem tutaj nowy, więc proszę o wyrozumiałość za wszelkiego rodzaju niedociągnięcia;)
A teraz do rzeczy.
Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem jednego z najpiękniejszych( oczywiście wg mnie) modelu BMW, E30 w wersji coupe.
Kolor: diamantschwarz metalic
Silnik: m20b20 2.0 benzyna
Wyposażenie: El. Szyby i lusterka, klimatyzacja, El. Szyberdach z komputerem, wspomaganie kier., podgrzewana tylna szyba, halogeny, centralny zamek na pilota, radio CD/USB, tapicerka w krate (IS).
Koła: Felgi 15’ RH z oponami Barum bravius 195/50
Zawieszenie: bilstein + czerwone sprężyny
Z modyfikacji jakie zostały przeprowadzone szału nie ma, ponieważ zmieniłem tylko lusterka z tych pseudo m3 na oryginalne, ale w planach jest jeszcze:
Swap silnika na 2.5 bądź 2.8 (najprawdopodobniej z e36, ale bez vanosa), wtedy też będzie usuwana instalacja podtlenku (g)azotu)
Zmiana tapicerki we wnętrzu (poluje tutaj na sportsize, więc gdyby ktoś miał jakieś info będę wdzięczny) oraz wymiana podsufitki na czarną
Wymiana deski rozdzielczej(obecna posiada pęknięcie ,co tylko drażni oko)
Zmiana felg (obecne wzorem bardzo mi pasują, jednak są przynajmniej o cal za małe) i tutaj mam prośbę do was, ponieważ nie wiem czy 16’, czy może pakować się w 17’ oczywiście z rantem
Przyciemnić szyby ( dylemat: na czarno, czy na lustro??)
Może jakiś ksenon i dokładkę przedniego zderzaka IS..
Myślę, że to chyba wszystko na tą chwilę, oczywiście gdyby coś mi wpadło do głowy będę na bieżąco tutaj informował
Wstępna galeria( w miarę czasu postaram się zrobić z nią porządek):
A teraz do rzeczy.
Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem jednego z najpiękniejszych( oczywiście wg mnie) modelu BMW, E30 w wersji coupe.
Kolor: diamantschwarz metalic
Silnik: m20b20 2.0 benzyna
Wyposażenie: El. Szyby i lusterka, klimatyzacja, El. Szyberdach z komputerem, wspomaganie kier., podgrzewana tylna szyba, halogeny, centralny zamek na pilota, radio CD/USB, tapicerka w krate (IS).
Koła: Felgi 15’ RH z oponami Barum bravius 195/50
Zawieszenie: bilstein + czerwone sprężyny
Z modyfikacji jakie zostały przeprowadzone szału nie ma, ponieważ zmieniłem tylko lusterka z tych pseudo m3 na oryginalne, ale w planach jest jeszcze:
Swap silnika na 2.5 bądź 2.8 (najprawdopodobniej z e36, ale bez vanosa), wtedy też będzie usuwana instalacja podtlenku (g)azotu)
Zmiana tapicerki we wnętrzu (poluje tutaj na sportsize, więc gdyby ktoś miał jakieś info będę wdzięczny) oraz wymiana podsufitki na czarną
Wymiana deski rozdzielczej(obecna posiada pęknięcie ,co tylko drażni oko)
Zmiana felg (obecne wzorem bardzo mi pasują, jednak są przynajmniej o cal za małe) i tutaj mam prośbę do was, ponieważ nie wiem czy 16’, czy może pakować się w 17’ oczywiście z rantem
Przyciemnić szyby ( dylemat: na czarno, czy na lustro??)
Może jakiś ksenon i dokładkę przedniego zderzaka IS..
Myślę, że to chyba wszystko na tą chwilę, oczywiście gdyby coś mi wpadło do głowy będę na bieżąco tutaj informował
Wstępna galeria( w miarę czasu postaram się zrobić z nią porządek):
Optycznie z przodu tak .... ale szczelina między kołem a błotnikiem wali po oczach, miałem to samo na początku i teraz co jakiś czas nasypuje podjazd sobiepeter9997 pisze:a mam nadzieję, że dokładka zderzaka jeszcze optycznie obniży samochód z przodu( przed sesyjką byla org, ale chyba się komuś spodobała i w sobotę bunia była już bez;/)
Witam ponownie!
Dawno "nas" tu nie bylo, ale, ze wiosna dala o sobie juz znac, to i od "nas" cos leci...
W przerwie zimowej ruszylo conieco jesli chodzi o plany zwiazane z modami w e30stce... Tak wiec poki co :
- zamontowany xenon 5000k
- zmieniona kierownica na org
- zostaly przyciemnione klosze kierunkowskazow(rozwiazanie na probe i docelowo beda zakupione kierunki "czarne")
-przyciemnione halogeny(tutaj na poczatku prezentowalo sie dosc ciekawie,jednak w zimie klosze popekaly i w chwili obecnej szkla nadaja sie tylko i wylacznie do wymiany)
-na przod poleciala dokladka IS (narazie co prawda w podkladzie, ale w najblizszym czasie bedzie juz wsszystko jak ma byc)
- zestaw kol Keskin 16' (przod 7.5cali, oponki 195/45; tyl 9cali, oponki 215/40)
- po zimie zostaly wykonane niezbedne prace "konserwacyjno-estetyczne", jakies tam smarowania itd itd
- w najblizszym czasie poleca nowe sworznie i komplet hamulcow na tyl oraz przyciemnienie szyb
Potem do zrobienia juz tylko pozostana :
-caly czas trwaja poszukiwania foteli, poniewaz ten "wypoczynkowy" komplet, ktory jest obecnie jak dla mnie nadaje sie bardziej do salonu niz do samochodu z takim charakterem wszelkie info o jakichs ciekawych fotelikach na pv
-i sprawa najwazniejsza i jesli nie zapeszajac sytuacja sie nie zmieni bedzie swap na jednostke 2.5 badz 2.8 bez vanosa, tak zeby na koniec moc oscylowala w okolicach 200-210km
- montaz gwintowanego zawieszenia
p.s wybaczcie znowu za galerie,ale troche juz pozno, postaram sie poprawic jak najszybciej
A oto kilka fotek jak na ta chwilke wyglada betka :
Dawno "nas" tu nie bylo, ale, ze wiosna dala o sobie juz znac, to i od "nas" cos leci...
W przerwie zimowej ruszylo conieco jesli chodzi o plany zwiazane z modami w e30stce... Tak wiec poki co :
- zamontowany xenon 5000k
- zmieniona kierownica na org
- zostaly przyciemnione klosze kierunkowskazow(rozwiazanie na probe i docelowo beda zakupione kierunki "czarne")
-przyciemnione halogeny(tutaj na poczatku prezentowalo sie dosc ciekawie,jednak w zimie klosze popekaly i w chwili obecnej szkla nadaja sie tylko i wylacznie do wymiany)
-na przod poleciala dokladka IS (narazie co prawda w podkladzie, ale w najblizszym czasie bedzie juz wsszystko jak ma byc)
- zestaw kol Keskin 16' (przod 7.5cali, oponki 195/45; tyl 9cali, oponki 215/40)
- po zimie zostaly wykonane niezbedne prace "konserwacyjno-estetyczne", jakies tam smarowania itd itd
- w najblizszym czasie poleca nowe sworznie i komplet hamulcow na tyl oraz przyciemnienie szyb
Potem do zrobienia juz tylko pozostana :
-caly czas trwaja poszukiwania foteli, poniewaz ten "wypoczynkowy" komplet, ktory jest obecnie jak dla mnie nadaje sie bardziej do salonu niz do samochodu z takim charakterem wszelkie info o jakichs ciekawych fotelikach na pv
-i sprawa najwazniejsza i jesli nie zapeszajac sytuacja sie nie zmieni bedzie swap na jednostke 2.5 badz 2.8 bez vanosa, tak zeby na koniec moc oscylowala w okolicach 200-210km
- montaz gwintowanego zawieszenia
p.s wybaczcie znowu za galerie,ale troche juz pozno, postaram sie poprawic jak najszybciej
A oto kilka fotek jak na ta chwilke wyglada betka :
Panowie kazda sensowna krytyke przyjmuje na klate i oczywiscie motywuje do dzialania ...Co do felg to kwestia gustu,na zywo prezentuja sie o niebo lepiej, a nie chcialem zeby moja E30 byla kolejna na borbetach T czy A, czy tez Brock'ach, za duzo tego...Co do zawiasu, nie wiem czemu na zdjeciach wyszla tak "wysoko", ale jak juz pisalem wczesniej w planach mam montaz "gwinta", takze i ten "problem rozwiazemy ..