[E34] E34 Silver Diesel Project
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
[E34] E34 Silver Diesel Project
Przełamałem się wreszcie i postanowiłem pochwalić się moją bunią
Wyposażenie
Składanie Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAHA91060BL32416
Kod typu HA91
Typ 525TDS (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M51
Pojemność skokowa 2.50
Moc 105
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor STERLINGSILBER METALLIC (244)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0411)
Data prod. 1992-04-29
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S169A KATALYSATOR FUER DIESEL Katalizator Diesel
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S464A SKIBAG Worek na narty
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.
S687A RADIO PREPARATION Instalacja radiowa
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S708A M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II M Kierownica sportowa, skórzana
L804A SWITZERLAND VERSION Wersja krajowa Szwajcaria
A więc od początku. Autko kupiłem 3 lata temu za psią kasę od kuzyna który przerzucił się na e39 3.0.
Większe naprawy:
- wymiana głowicy i całego układu chłodzenia (po pół roku od kupna głowicę szlag trafił)
- wymiana pompy wtryskowej (parę miesięcy temu pompa się zbuntowała)
Aktualnie wprowadzone modyfikacje:
- Stylizacja na rok 1994+, czyli przedni grill i maska szeroka
- dokładka alpina zamontowana do przedniego zderzaka
- zegary indyglo (błękitne)
- halogeny, kierunkowskazy i tylne lampy zmienione na lampy typu clear
- całe wewnętrzne oświetlenie zmienione na biało-niebieskie
- aluminowe nakładki na pedały
- stroboskopy w halogenach (szczerze to nie wiem co mnie wtedy napadało jak to robiłem, ale ja już jest to zostawiłem bo jest to tak zgrabnie ukryte że nic nie widać, a halogeny działają normalnie)
- ringi CCFL - białe
- nakładki na progi M-Technik
- skóra czarna Sportsize
- alufelgi Borbet A 17" (8,5" przód / 10" tył)
- wskaźnik ciśnienia doładowania (boost bar)
Plany:
Na bliższą przyszłość:
- obudować i porządnie zamontować boost bar który aktualnie jest "prowizorycznie" przyczepiony
- zaprawki w miejscach gdzie ruda zadomowiła się przez zimę.
- doprowadzić progi do stanu używalności, bo w tej chwili są w rozsypce
- montaż nakładek progowych M5
- chip na ~170KM / ~360Nm
Na dalszą przyszłość:
- przyciemnienie szyb - lustra weneckie
- tylny zderzak M5
- przedni zderzak M5
- gleba - gwintowane zawieszenie
Nie jestem osobą która usilnie próbuje się trzymać oryginału i 100% serii dlatego wszystkie modyfikacje wprowadziłem bo mi się po prostu podoba i nie mam zamiaru z powrotem zmieniać
Fotki:
Aktualny stan (summer setup)
Front
WOŚP w Wodzisławiu (trochę mało ostre zdjęcie)
Wnętrze
Ujecie jeszcze przed przeróbką przodu
Porównanie
i mały gratisy
złapane na Master Truck w Opolu
a to 1/4 na Summer Cars Party
Wyposażenie
Składanie Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAHA91060BL32416
Kod typu HA91
Typ 525TDS (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M51
Pojemność skokowa 2.50
Moc 105
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor STERLINGSILBER METALLIC (244)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0411)
Data prod. 1992-04-29
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S169A KATALYSATOR FUER DIESEL Katalizator Diesel
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S464A SKIBAG Worek na narty
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.
S687A RADIO PREPARATION Instalacja radiowa
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S708A M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II M Kierownica sportowa, skórzana
L804A SWITZERLAND VERSION Wersja krajowa Szwajcaria
A więc od początku. Autko kupiłem 3 lata temu za psią kasę od kuzyna który przerzucił się na e39 3.0.
Większe naprawy:
- wymiana głowicy i całego układu chłodzenia (po pół roku od kupna głowicę szlag trafił)
- wymiana pompy wtryskowej (parę miesięcy temu pompa się zbuntowała)
Aktualnie wprowadzone modyfikacje:
- Stylizacja na rok 1994+, czyli przedni grill i maska szeroka
- dokładka alpina zamontowana do przedniego zderzaka
- zegary indyglo (błękitne)
- halogeny, kierunkowskazy i tylne lampy zmienione na lampy typu clear
- całe wewnętrzne oświetlenie zmienione na biało-niebieskie
- aluminowe nakładki na pedały
- stroboskopy w halogenach (szczerze to nie wiem co mnie wtedy napadało jak to robiłem, ale ja już jest to zostawiłem bo jest to tak zgrabnie ukryte że nic nie widać, a halogeny działają normalnie)
- ringi CCFL - białe
- nakładki na progi M-Technik
- skóra czarna Sportsize
- alufelgi Borbet A 17" (8,5" przód / 10" tył)
- wskaźnik ciśnienia doładowania (boost bar)
Plany:
Na bliższą przyszłość:
- obudować i porządnie zamontować boost bar który aktualnie jest "prowizorycznie" przyczepiony
- zaprawki w miejscach gdzie ruda zadomowiła się przez zimę.
- doprowadzić progi do stanu używalności, bo w tej chwili są w rozsypce
- montaż nakładek progowych M5
- chip na ~170KM / ~360Nm
Na dalszą przyszłość:
- przyciemnienie szyb - lustra weneckie
- tylny zderzak M5
- przedni zderzak M5
- gleba - gwintowane zawieszenie
Nie jestem osobą która usilnie próbuje się trzymać oryginału i 100% serii dlatego wszystkie modyfikacje wprowadziłem bo mi się po prostu podoba i nie mam zamiaru z powrotem zmieniać
Fotki:
Aktualny stan (summer setup)
Front
WOŚP w Wodzisławiu (trochę mało ostre zdjęcie)
Wnętrze
Ujecie jeszcze przed przeróbką przodu
Porównanie
i mały gratisy
złapane na Master Truck w Opolu
a to 1/4 na Summer Cars Party
Ostatnio zmieniony 2015-04-25, 17:56 przez LuQ, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeśli w planach masz wymianę przedniego zderzaka to mi ulżyło - nie podoba mi się ta dokładka
Before mi chyba bardziej odpowiadało (może wymiana grila na + ... ale nerkę bym pomalował na czarno?)... Ładny środek (fajnie, że w czarnej skórce) liczniki indiglo mi się ogólnie podobają - miałem kiedyś w Hondzie :
- ale w swoim BMW już tego nie zrobił
Before mi chyba bardziej odpowiadało (może wymiana grila na + ... ale nerkę bym pomalował na czarno?)... Ładny środek (fajnie, że w czarnej skórce) liczniki indiglo mi się ogólnie podobają - miałem kiedyś w Hondzie :
- ale w swoim BMW już tego nie zrobił
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Dokładkę alpine dodałem bo nie zbyt podobało mi sie to zakończenie zderzaka, nie dość że strasznie wysoko to jeszcze tak strasznie prosto więc najtańszym i najlepszym rozwiązaniem była właśnie dokładka, nie stać mnie narazie na zderzać z M5 więc póki co zostaje tak jak jest bo jest dobrze wg mnie Nerka na czarno jakoś mi przy tej jasnej karoserii nie pasuje poza tym mam wszystko w "clear" więc zostaje przy chrome line
Co do zegarów to jest to kwestia sporna bo znam tylu przeciwników co zwolenników tego pomysłu, wszystko mam zrobione pod kolor, począwszy od radia (biało-niebieskie) po całe wewnętrzne oświetlenie i podświetlenie wszystkich przycisków więc wszystko bardzo fajnie się komponuje, a brusztynowy kolor i jego pochodne (pomarańcz) jakoś mi nigdy nie podchodziły, preferuje jaśniejsze i żywsze kolory
Ale dzięki za opinie, każdy ma inny gust więc liczę się z tym że nie wszytko może się podobać
Co do zegarów to jest to kwestia sporna bo znam tylu przeciwników co zwolenników tego pomysłu, wszystko mam zrobione pod kolor, począwszy od radia (biało-niebieskie) po całe wewnętrzne oświetlenie i podświetlenie wszystkich przycisków więc wszystko bardzo fajnie się komponuje, a brusztynowy kolor i jego pochodne (pomarańcz) jakoś mi nigdy nie podchodziły, preferuje jaśniejsze i żywsze kolory
Ale dzięki za opinie, każdy ma inny gust więc liczę się z tym że nie wszytko może się podobać
Widzialem siedzialem i powiem ze fajna i wygodna furka ringi pasuja , co do zegarow to eee nie dla mnie , ale calosc fajnie sie komponuje z podswietleniem
wielki plus za bawarke
wielki plus za bawarke
Było: e36 coupe 94 manual 1.6
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
Było: e36 coupe 98 manual 1.6
Jest: e39 sdn 00 automat 3.0d
Jest e39 sdn 99 manual 3.0d : http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=21048
BMW - Bo Mercedesy Wymiękają
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-12-12, 23:37
- Lokalizacja: Orlowiec - EIRE
ladny egzemplarz i wnetrze malina,dokladke hmm...moja czeka na mozntaz ale im wiecej widze fotek z tymi dokladkami to bardziej przekonuje sie ,ze jednak ich nie zaloze chociaz mam pakiet dookola to przedniego zderzaka nie mam wiec chyba bede szukal pakietowego.Co do reszty mysle ze za duzo swiecidelek i te ringi w e34 jak dla mnie porazka,licznik tak jak kolega wyzej HONDA style Bursztyn Rules i to w kazdej postaci
chrome line to chyba ci jeszcze brakuje mysle ze jak ogarniesz i zgrasz wszystko razem bedzie git....
aha jakie masz opony w tym letnim set-up-ie ???
chrome line to chyba ci jeszcze brakuje mysle ze jak ogarniesz i zgrasz wszystko razem bedzie git....
aha jakie masz opony w tym letnim set-up-ie ???
"wszystkie pieniadze wydaje na BMW...
reszta to zmarnowane pieniadze..."
reszta to zmarnowane pieniadze..."
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-12-12, 23:37
- Lokalizacja: Orlowiec - EIRE
tak tez myslalem ze tylne sa duze,z malym naciagiem opona wyeksponowala by felge i naprawde by duzo lepiej sie prezentowala...LuQ pisze:Toyo Proxes T1R 235/45/17 - przód
Continental Conti Sport Contact 3 255/40/17 - tył
powodzenia w modach,jak ogarniesz zderzak i progi to podpacze czy wstawiac dokladke u siebie bo jak narazie nie moge sie zdecydowac
"wszystkie pieniadze wydaje na BMW...
reszta to zmarnowane pieniadze..."
reszta to zmarnowane pieniadze..."