[E93] 325i cabrio by Vonski
: 2013-02-03, 21:58
Witam wszystkich, ponieważ udało mi się znaleźć wolną chwilę chciałem zaprezentować swój "nowy" nabytek. Może niektórzy pamiętają moją poprzednią miłość ( e36 - 328i cabrio ) ze zlotów, która byłem zmuszony sprzedać na początku zeszłego roku.
Smutek po stracie ukochanej nie trwał długo. W szopie w jednej z dzielnic Warszawy znalazłem swoją nową miłość Autko sprzedał handlarz, który wspaniałomyślnie ogołocił ją ze wszystkiego co mu było potrzebne. Oto zdjęcie w dniu zakupu:
VIN long WBABA11090EB43171
Type code BA11
Type 320I (EUR)
Dev. series E30 (C)
Line 3
Body type CABRIO
Steering LL
Door count 2
Engine M20
Cubical capacity 2.00
Power 95
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0304)
Prod. date 1989-04-25
Order options
No. Description
219 SPORT LEATHER STEERING WHEEL
288 LT/ALY WHEELS
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
370 STOFFVERDECK SCHWARZ
380 HARDTOP PREPARATION
428 WARNING TRIANGLE
651 BMW Bavaria C Reverse
675 BMW SOUND SYSTEM
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
690 CASSETTE HOLDER
704 M SPORT SUSPENSION
Na początek, niewielkim nakładem finansowym uporządkowałem sprawy najpilniejsze dotyczące zawieszenia i silnika. Nowe amorki do przodu, oczywiście olej oraz nowa guma od filtra powietrza. Trochę regulacji i autko śmiga codziennie wożąc mnie do roboty.
Niedługo potem, jeszcze przed końcem jesieni nabyłem koła od Łukasza z Gliwic. RH zw1 7,5x17" przód i 9x17" tył oraz oponki
Długo na nich nie pojeździłem. Spadł śnieg, sypnęli solą i ranty mam do polerowania
Teraz o planach mojego piątego samochodu właściwej marki
Kupując to auto miałem w pierwszej kolejności poddać ją malowaniu, jednak z biegiem czasu polubiłem tą matową folię. Blacha w doskonałym stanie jak na swoje lata. Na pierwszy ogień pójdzie wymiana dachu ponieważ handlarz który ją sprzedawał wsadził granatową dziurawą szmatę a zabrał dach który auto miało bo był w dobrej kondycji.
Następnie tapicerka. Wkrótce pokarzę zdjęcia. Autko obszyte jest czymś w rodzaju słabej imitacji alcantary, która wypłowiała od słońca. Dodatkowo tapicer który to robił nie miał zbyt wielkiego doświadczenia. Jednak jak tylko fundusze pozwolą to nastąpi przeszczep serduszka, które tak na marginesie jest w super kondycji. Jednak na 25 urodziny moja miłość dostanie coś w granicach dwustu koników. Wkrótce, jak tylko warunki finansowe pozwolą, pokażę zmiany jakie uda mi się wprowadzić aby przywrócić to BMW do dawnej świetności.
Chętnie wysłucham waszych opinii i propozycji dotyczących rozwoju tego projektu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Smutek po stracie ukochanej nie trwał długo. W szopie w jednej z dzielnic Warszawy znalazłem swoją nową miłość Autko sprzedał handlarz, który wspaniałomyślnie ogołocił ją ze wszystkiego co mu było potrzebne. Oto zdjęcie w dniu zakupu:
VIN long WBABA11090EB43171
Type code BA11
Type 320I (EUR)
Dev. series E30 (C)
Line 3
Body type CABRIO
Steering LL
Door count 2
Engine M20
Cubical capacity 2.00
Power 95
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0304)
Prod. date 1989-04-25
Order options
No. Description
219 SPORT LEATHER STEERING WHEEL
288 LT/ALY WHEELS
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
370 STOFFVERDECK SCHWARZ
380 HARDTOP PREPARATION
428 WARNING TRIANGLE
651 BMW Bavaria C Reverse
675 BMW SOUND SYSTEM
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
690 CASSETTE HOLDER
704 M SPORT SUSPENSION
Na początek, niewielkim nakładem finansowym uporządkowałem sprawy najpilniejsze dotyczące zawieszenia i silnika. Nowe amorki do przodu, oczywiście olej oraz nowa guma od filtra powietrza. Trochę regulacji i autko śmiga codziennie wożąc mnie do roboty.
Niedługo potem, jeszcze przed końcem jesieni nabyłem koła od Łukasza z Gliwic. RH zw1 7,5x17" przód i 9x17" tył oraz oponki
Długo na nich nie pojeździłem. Spadł śnieg, sypnęli solą i ranty mam do polerowania
Teraz o planach mojego piątego samochodu właściwej marki
Kupując to auto miałem w pierwszej kolejności poddać ją malowaniu, jednak z biegiem czasu polubiłem tą matową folię. Blacha w doskonałym stanie jak na swoje lata. Na pierwszy ogień pójdzie wymiana dachu ponieważ handlarz który ją sprzedawał wsadził granatową dziurawą szmatę a zabrał dach który auto miało bo był w dobrej kondycji.
Następnie tapicerka. Wkrótce pokarzę zdjęcia. Autko obszyte jest czymś w rodzaju słabej imitacji alcantary, która wypłowiała od słońca. Dodatkowo tapicer który to robił nie miał zbyt wielkiego doświadczenia. Jednak jak tylko fundusze pozwolą to nastąpi przeszczep serduszka, które tak na marginesie jest w super kondycji. Jednak na 25 urodziny moja miłość dostanie coś w granicach dwustu koników. Wkrótce, jak tylko warunki finansowe pozwolą, pokażę zmiany jakie uda mi się wprowadzić aby przywrócić to BMW do dawnej świetności.
Chętnie wysłucham waszych opinii i propozycji dotyczących rozwoju tego projektu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.