[E36] 325i TURBOCHARGER / BLACK MAT SUSZARA 393KM 504nM
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
[E36] 325i TURBOCHARGER / BLACK MAT SUSZARA 393KM 504nM
pora na mnie ...
moze zaczne od poczatku ...
BMW poczatkowo 1,8 m40 i cale 113 koni (sprowadzony z niemiec w 2004r.)
i Tak wygladalo ...
wersja standardowa:
abs, szyberdach, poduszka, centralny.
------------------------------------------------------------
zmiany w silniku:
nizej opisane
-----------------------------------------------------------
zawiesznie:
-sportowe regulowane (gwintowane)
-sprezyny APEX`a
FELGA: -BROCK B1- 17` , 10szerokosci tyl, przod: 8,5, tyl et 20.
polerka + dekielki dorabiane z nierdzewki...
[img]http://.r-t-k.pl/fela.JPG[/img]
oponki: -tyl: 235 x 40
-przod: 215 x 40
------------------------------------------------------------------------------------
zew.:
- lakier: RM ( M1210K) + pomarancz (M6011M) RM (malowanie po malym lądowaniu w polu)
-klamki + listwy pod kolor...
-Lusterka M3
-przedni zderzak: m3 e36 + dokladka mtechnik,
-gril + nerki po liftingu (po 97r.)
-blenda na tylnia szybe
-progi - nakladki na styl m3
-wyciagniete nadkola sklepane ranty...
-zmienione przednie lampy (clear zespolone z kierunkowskazem - soczewki + ringi)
-zmienione tylnie lampy (clear na styl m3)
-brewki na przednie lampy.
-w srodku i pod maska malowane wszystko KREMOW
a potem MECHANIKA
...
dobra dam jakieś fotki
silnik 2.0 m50 wyciągnięty i na części i takie tam ...
no i m50 2,5 wciepujemy + dodatki
no i fotki z malowania (szpiegowskie)
SWAP (najwazniejsze) i kilka zmian - dawno mnie tu nie było ale może nie wszyscy wiedza no to wstawiam:
- oczywiscie nie skończone ...
test zegarów
SILNICZEK mMm
i można zauważyć że z tyłu już jest seryjny wydech...
--------------------------------
EDIT 8 lutego: NOWE FOTKI i zmiany na stronie nr. 2 /pokrywa glowicy itd /-> pozdro
EDIT 19 lutego: NOWE FOTKI i zmiany na stronie nr. 3 / regulator itd / pozdro
moze zaczne od poczatku ...
BMW poczatkowo 1,8 m40 i cale 113 koni (sprowadzony z niemiec w 2004r.)
i Tak wygladalo ...
wersja standardowa:
abs, szyberdach, poduszka, centralny.
------------------------------------------------------------
zmiany w silniku:
nizej opisane
-----------------------------------------------------------
zawiesznie:
-sportowe regulowane (gwintowane)
-sprezyny APEX`a
FELGA: -BROCK B1- 17` , 10szerokosci tyl, przod: 8,5, tyl et 20.
polerka + dekielki dorabiane z nierdzewki...
[img]http://.r-t-k.pl/fela.JPG[/img]
oponki: -tyl: 235 x 40
-przod: 215 x 40
------------------------------------------------------------------------------------
zew.:
- lakier: RM ( M1210K) + pomarancz (M6011M) RM (malowanie po malym lądowaniu w polu)
-klamki + listwy pod kolor...
-Lusterka M3
-przedni zderzak: m3 e36 + dokladka mtechnik,
-gril + nerki po liftingu (po 97r.)
-blenda na tylnia szybe
-progi - nakladki na styl m3
-wyciagniete nadkola sklepane ranty...
-zmienione przednie lampy (clear zespolone z kierunkowskazem - soczewki + ringi)
-zmienione tylnie lampy (clear na styl m3)
-brewki na przednie lampy.
-w srodku i pod maska malowane wszystko KREMOW
a potem MECHANIKA
...
dobra dam jakieś fotki
silnik 2.0 m50 wyciągnięty i na części i takie tam ...
no i m50 2,5 wciepujemy + dodatki
no i fotki z malowania (szpiegowskie)
SWAP (najwazniejsze) i kilka zmian - dawno mnie tu nie było ale może nie wszyscy wiedza no to wstawiam:
- oczywiscie nie skończone ...
test zegarów
SILNICZEK mMm
i można zauważyć że z tyłu już jest seryjny wydech...
--------------------------------
EDIT 8 lutego: NOWE FOTKI i zmiany na stronie nr. 2 /pokrywa glowicy itd /-> pozdro
EDIT 19 lutego: NOWE FOTKI i zmiany na stronie nr. 3 / regulator itd / pozdro
Ostatnio zmieniony 2011-06-06, 21:05 przez k64, łącznie zmieniany 13 razy.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
1. to 2gi swap i ostatni mam nadzieje.
2. bebny raczej zostaja
3.pomarancz hmm mial byc powaznym odwaznym malowaniem ale nie wyszlo acz kolwiek areografem teraz calosc bedzie laczona i moze cos wyjdzie z tego. - malowanie innym kolorem bo org niebieskiego ciezko bylo .... nie wychodzil taki jak mial a cieniowac jakos nie w sosie nam bylo wiec od razu cos innego - ryzyk fizyk
4.licznikow nie zmieniam (jak narazie )
5. xxx
2. bebny raczej zostaja
3.pomarancz hmm mial byc powaznym odwaznym malowaniem ale nie wyszlo acz kolwiek areografem teraz calosc bedzie laczona i moze cos wyjdzie z tego. - malowanie innym kolorem bo org niebieskiego ciezko bylo .... nie wychodzil taki jak mial a cieniowac jakos nie w sosie nam bylo wiec od razu cos innego - ryzyk fizyk
4.licznikow nie zmieniam (jak narazie )
5. xxx
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
Widuje Cie bardzo czesto na walach - ostatnio na ustawce z golfem VR6 w kazdym razie podziwiam Cie za wklad pracy no i nie mozna ukryc funduszy...., malowanie bardzo odwazne ale inne niz wszystkie , zmien tylko zegary i usun JDM'owski obrotomomierz i bedzie very good
Wiekszosc zmian jak najbardziej na plus - a co najwazniejsze - M50
Wiekszosc zmian jak najbardziej na plus - a co najwazniejsze - M50