[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku
Witam,
W Lipcu 2012 zacząłem kolejną przygodę z kolejnym BMW... już czwarte więc padło na e46 wcześniej były e34 325i, e36coupe 316i i e36cabrio 320i
Z zakupu auta wstępnie jestem MEGA zadowolony ponieważ auto jest zdrowe, nie bite oraz stan techniczny bardzo dobry.. więc baza do modów jest nawet na długie lata
Wyposażenie:
Silnik: M43TU 118KM
Skrzynia: Manualna
Dyfer: HECK
Kolor: TITANSILBER METALLIC (354)
Data produkcji: 2000-03-31
- ASC
- PDC
- BC manetka
- 6x AIRBAG
- Zderzaki standard
- Wnętrze sport size manualne fotele podgrzewane
- Srebne listwy deski rozdzielczej
- Kierownica sportowa
- Audio Harman/Kardon
- Zawieszenie Przystosowanie Sportowe
Fotka Vinu:
Jeszcze w Lipcu 2012 wymienione zostały oleje i filtry...
- Olej do silnika to 5w50 Mobil 1 a filtry MANN
- Zakupiłem interfejs i nauczyłem się ogarniać programowanie BMW w NCS Expert
- Oddałem do regeneracji amortyzatory Sachs Adventage (przysposobienie sportowe BMW)
- Wymieniłem tylne światła na LED DEPO lecz w zimę popękały.. od mrozów... musiałem wrócić do ori ale jeszcze planuje innej firmy zamiennik do przedlifta.
Potem były drobne naprawy:
- jakieś przetarte kabelki manetki BC itp...
- wymiana oringów na wszystkich złączach układu chłodzenia nawet za silnikiem bo były drobne wycieki...
- wymiana wahaczów, drążków kierowniczych, poduszek pod skrzynią...
Następnie zakup Felg M5 ET15 8,5" które pomalowałem lakierem z palety BMW Silvergrau metalik, wybrałem ten kolor bo bardzo ładnie się mieni w słońcu wydając się dużo jaśniejszy a w cieniu wydaje się prawie grafitowy..
A tutaj przymiarka jeszcze przed pomalowaniem:
Fotki z innych modów:
Zakupiłem już gwint TuningART oraz krótkie drążki stabi.
W sierpniu zakup nowych opon 215/35R18, geometria i wyjazd...
Mam nadzieje ze będzie szeroko a tutaj wrzucam fotke BMW na innych felgach ale z tymi samymi parametrami (opona 215/35 felga 18"8,5J ET15) chodź z tyłu dorzucił lekki dystans:
W Lipcu 2012 zacząłem kolejną przygodę z kolejnym BMW... już czwarte więc padło na e46 wcześniej były e34 325i, e36coupe 316i i e36cabrio 320i
Z zakupu auta wstępnie jestem MEGA zadowolony ponieważ auto jest zdrowe, nie bite oraz stan techniczny bardzo dobry.. więc baza do modów jest nawet na długie lata
Wyposażenie:
Silnik: M43TU 118KM
Skrzynia: Manualna
Dyfer: HECK
Kolor: TITANSILBER METALLIC (354)
Data produkcji: 2000-03-31
- ASC
- PDC
- BC manetka
- 6x AIRBAG
- Zderzaki standard
- Wnętrze sport size manualne fotele podgrzewane
- Srebne listwy deski rozdzielczej
- Kierownica sportowa
- Audio Harman/Kardon
- Zawieszenie Przystosowanie Sportowe
Fotka Vinu:
Jeszcze w Lipcu 2012 wymienione zostały oleje i filtry...
- Olej do silnika to 5w50 Mobil 1 a filtry MANN
- Zakupiłem interfejs i nauczyłem się ogarniać programowanie BMW w NCS Expert
- Oddałem do regeneracji amortyzatory Sachs Adventage (przysposobienie sportowe BMW)
- Wymieniłem tylne światła na LED DEPO lecz w zimę popękały.. od mrozów... musiałem wrócić do ori ale jeszcze planuje innej firmy zamiennik do przedlifta.
Potem były drobne naprawy:
- jakieś przetarte kabelki manetki BC itp...
- wymiana oringów na wszystkich złączach układu chłodzenia nawet za silnikiem bo były drobne wycieki...
- wymiana wahaczów, drążków kierowniczych, poduszek pod skrzynią...
Następnie zakup Felg M5 ET15 8,5" które pomalowałem lakierem z palety BMW Silvergrau metalik, wybrałem ten kolor bo bardzo ładnie się mieni w słońcu wydając się dużo jaśniejszy a w cieniu wydaje się prawie grafitowy..
A tutaj przymiarka jeszcze przed pomalowaniem:
Fotki z innych modów:
Zakupiłem już gwint TuningART oraz krótkie drążki stabi.
W sierpniu zakup nowych opon 215/35R18, geometria i wyjazd...
Mam nadzieje ze będzie szeroko a tutaj wrzucam fotke BMW na innych felgach ale z tymi samymi parametrami (opona 215/35 felga 18"8,5J ET15) chodź z tyłu dorzucił lekki dystans:
Ostatnio zmieniony 2015-05-30, 09:01 przez wilku, łącznie zmieniany 1 raz.
masz fajne pomysły , ale jak widze te gwinty po 1000zł to mi sie smiac chce...
Bedziesz rolowac nadkola ? czy Twój samochód bedzie 2 osobowy ?Chyba że zrobisz porzadny negatyw przód i tył opona 215/35 + minimalny naciag jak dla mnie jestes hardcorem Felgi 1 raz widze w e46 i podoba mi sie bardzo
Wrzuć jakieś zdjęcia środka.... Ciekawie to wyglada wiec bede obserwował
Bedziesz rolowac nadkola ? czy Twój samochód bedzie 2 osobowy ?Chyba że zrobisz porzadny negatyw przód i tył opona 215/35 + minimalny naciag jak dla mnie jestes hardcorem Felgi 1 raz widze w e46 i podoba mi sie bardzo
Wrzuć jakieś zdjęcia środka.... Ciekawie to wyglada wiec bede obserwował
NO SPEED NO FUN
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Wybrałem ten gwint bo miałem już w e36 na feldze również wystającej po za rant i powiem szczerze ze jest to dobre rozwiązanie do silników jak to powiada mój kolega "nie R6" auto jest lżejsze i nawet radzą sobie te sprężyny z "tańszego stopu" z tym obciążeniem lecz wiadome nie ma co przesadzać ;P
Na razie chce zrobić auto wizualnie bo już na serii nie mogłem wytrzymać w przyszłości jak coś będzie nie tak to wymieni się gwint na coś lepszego bo dla mnie nadkola są święte i nietykalne żadne rolowanie, szpachlowanie i naciąganie...
Zdjęcia środka (jeszcze robione przez poprzedniego właściciela teraz jest czysto i mieszek rozdarty wymieniony):
Co do środka to mam w planie kiere multifunkcję z M, radio ori CD albo DYNAVIN, gałkę M i jeśli wrzucę M-pakiet to progi Mpakiet w drzwi
Tak dla ciekawostki moje poprzednie auta bo nie miałem na tym forum wcześniej tematów:
Moje pierwsze e34 525i:
Kolejne e36 316i:
Cabrio e36 320i:
Na razie chce zrobić auto wizualnie bo już na serii nie mogłem wytrzymać w przyszłości jak coś będzie nie tak to wymieni się gwint na coś lepszego bo dla mnie nadkola są święte i nietykalne żadne rolowanie, szpachlowanie i naciąganie...
Zdjęcia środka (jeszcze robione przez poprzedniego właściciela teraz jest czysto i mieszek rozdarty wymieniony):
Co do środka to mam w planie kiere multifunkcję z M, radio ori CD albo DYNAVIN, gałkę M i jeśli wrzucę M-pakiet to progi Mpakiet w drzwi
Tak dla ciekawostki moje poprzednie auta bo nie miałem na tym forum wcześniej tematów:
Moje pierwsze e34 525i:
Kolejne e36 316i:
Cabrio e36 320i:
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Dziś wymieniłem:
- nowe poduszki skrzyni biegów lemfa
- podporę wału lemfa
- poduszki tylnych amorów meyla hd
Zamówiłem również oponki Falken 215/35 R18
Na dniach montaż kół, geometria i pochwalę się jak to wyjdzie
Ogólnie to fura jeszcze nie zrobiona a przeszła akceptacje na German Fest 2013 Osieck tak że do zobaczenia wszystkim tam będącym
- nowe poduszki skrzyni biegów lemfa
- podporę wału lemfa
- poduszki tylnych amorów meyla hd
Zamówiłem również oponki Falken 215/35 R18
Na dniach montaż kół, geometria i pochwalę się jak to wyjdzie
Ogólnie to fura jeszcze nie zrobiona a przeszła akceptacje na German Fest 2013 Osieck tak że do zobaczenia wszystkim tam będącym
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Ponad pół roku temu wymieniłem olej na Mobil1 5w50 oraz zamontowałem filtr oleju MAXGEAR (bo tylko taki był na stanie, wiem ze to dziadostwo i miał być na chwilę) a w tym miesiącu pojawił się problem klekotu po odpaleniu silnika który po chwili przechodził.. (olej mam na bank jeszcze dobry bo dużo nie jeżdżę) więc dziś zakupiłem nowy filtr firmy którą zawsze preferowałem czyli MANN... filtr do mojego silnika jest bardzo mały więc z dokupionej dolewki oleju (mobil1 5w50) tylko z 150ml dolałem zalewając filtr.
Obecnie auto odpala bez żadnych klekotów
Obecnie auto odpala bez żadnych klekotów
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Obecne plany:
1. Wnętrze full mpak + radio seria cd lub dynavin
2. Z zewnątrz się jeszcze zastanawiam bo jest kilka opcji m.in.:
- Zderzaki i progi Mpak
- Zderzak przód i klapa tył CSL a reszta Mpak
- Zderzak przód Aero a reszta seria
3. Rozpórki przód i tył
4. Dystans 5mm lub 10mm na tył
Co raz częściej chodzi mi po głowie swap na m54b30
Kilka fotek z obecnego stanu rzeczy
1. Wnętrze full mpak + radio seria cd lub dynavin
2. Z zewnątrz się jeszcze zastanawiam bo jest kilka opcji m.in.:
- Zderzaki i progi Mpak
- Zderzak przód i klapa tył CSL a reszta Mpak
- Zderzak przód Aero a reszta seria
3. Rozpórki przód i tył
4. Dystans 5mm lub 10mm na tył
Co raz częściej chodzi mi po głowie swap na m54b30
Kilka fotek z obecnego stanu rzeczy
- michal87sc
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
- Lokalizacja: Będzin
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
no właśnie się zastanawiałem nad czarnym grillem i dodatkowymi zmiankami ciekawie też na tym zdjęciu to wygląda tak że dzięki za VT Kaper
e36 coupe niestety nigdy nie sprzedałem a było tak idealne że zapewne bym jeździł do dziś nim bo nigdy nie bita buda aż niestety sam jej nie skasowałem.. planowałem do niej wsadzić m54b30 dlatego rejestracja była z końcówką 330 i felgę pewnie bym zmienił bo obecnie dla mnie felga ze wzorem m6 to wioska w e36
e36 coupe niestety nigdy nie sprzedałem a było tak idealne że zapewne bym jeździł do dziś nim bo nigdy nie bita buda aż niestety sam jej nie skasowałem.. planowałem do niej wsadzić m54b30 dlatego rejestracja była z końcówką 330 i felgę pewnie bym zmienił bo obecnie dla mnie felga ze wzorem m6 to wioska w e36