[E36] 325 turbo by przemek . 410KM 1 bar - k64.pl
: 2013-10-29, 18:38
Chciałbym przedstawic projekt BMW TURBO e36 coupe Przemka w jego imieniu, ktory sam sobie poskładał mocne wozidło
Pare miesiecy temu Przemek zadzwonil i zapytal czy da rade ogarnac sam uturbienie bmw - odpowiedz byla wiadomo jaka
jakies tam pojecie o mechanice podstawowe mial no wiec zakupil to co należało . pare razy zadzwonil , popytał,
poskladal w swoich skromnych prograch i warunkch jakie widać i auto wygenerowalo na hamowni u lamika 410KM na 1 barku.
CElem była moc a nie wyglad nr 1, poprostu takie wozidło do zabawy, a wszystko kosztuje ile kosztuje niestety ,
a jak kogos nie stac na nowe porshe to sobie zrobi sam mocny samochod ; )
Przemek przyklada sie teraz zeby to tez jakos wygladalo ale to juz z czasem wyjdzie.
Do czerwca jezdzil seryjna m50 . Lipiec sierpien zakup gratow i poskladanie wszystkiego a na koncu bezproblemowe strojenie .
taki tam pierwszy home made tani turbo projekt Przemka, a ostatnio na forum same full zakute bogate jednostki to troche do odmiany.
1 bar = 410KM , full boost 3800 , wykres wklei Lamik (gdzies tam na dysku go posiada)
na początku otrzymał Przemek coś takiego
a potem już poleciało
MOTOROWNIA itd:
-blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka, zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK
Turbina:
Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 550+ antisurge - 1600zl (dostepne na sklepie)
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 63 4 bolt
przód (ssanie 61/83)
tyl (wirnik spalin): 62/68,4 mm
wydech wylot: 73mm
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off 50mm turbosmart replika - dostepny na sklepie
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOPmaunt
- zawór WG 38mm replika tiala ( performance.k 6 4.pl ) + scrimmer pipe pod auto .
- przelot : 2,5cala , koncowy RM MOTORS Z 2 PRZETŁOCZENIAMI,
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
Układ wtryskowy:
- wtryski 430
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator
- replika pompy bosh 044 .
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant by Lamik
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT NO NAME
WSZYSTKIE TULEJE POPIREUTANOWE CZERWONE.
DYSTANSE 50 MM PRZOD TYL 20MM
WACHACZE E46 PRZOD
CAMBER PLATE
WYWALONE ZE SRODKA WSZYSTKO CO ZBEDNE
HEBEL HYDRAULICZNY WILWOOD POMPA 0.7
a reszta to zwykle m50b25 no co tu pisac
i strojenie u Łukasza .
http://youtu.be/pGr4YvJsJkU
Pare miesiecy temu Przemek zadzwonil i zapytal czy da rade ogarnac sam uturbienie bmw - odpowiedz byla wiadomo jaka
jakies tam pojecie o mechanice podstawowe mial no wiec zakupil to co należało . pare razy zadzwonil , popytał,
poskladal w swoich skromnych prograch i warunkch jakie widać i auto wygenerowalo na hamowni u lamika 410KM na 1 barku.
CElem była moc a nie wyglad nr 1, poprostu takie wozidło do zabawy, a wszystko kosztuje ile kosztuje niestety ,
a jak kogos nie stac na nowe porshe to sobie zrobi sam mocny samochod ; )
Przemek przyklada sie teraz zeby to tez jakos wygladalo ale to juz z czasem wyjdzie.
Do czerwca jezdzil seryjna m50 . Lipiec sierpien zakup gratow i poskladanie wszystkiego a na koncu bezproblemowe strojenie .
taki tam pierwszy home made tani turbo projekt Przemka, a ostatnio na forum same full zakute bogate jednostki to troche do odmiany.
1 bar = 410KM , full boost 3800 , wykres wklei Lamik (gdzies tam na dysku go posiada)
na początku otrzymał Przemek coś takiego
a potem już poleciało
MOTOROWNIA itd:
-blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka, zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK
Turbina:
Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 550+ antisurge - 1600zl (dostepne na sklepie)
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 63 4 bolt
przód (ssanie 61/83)
tyl (wirnik spalin): 62/68,4 mm
wydech wylot: 73mm
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off 50mm turbosmart replika - dostepny na sklepie
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOPmaunt
- zawór WG 38mm replika tiala ( performance.k 6 4.pl ) + scrimmer pipe pod auto .
- przelot : 2,5cala , koncowy RM MOTORS Z 2 PRZETŁOCZENIAMI,
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
Układ wtryskowy:
- wtryski 430
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator
- replika pompy bosh 044 .
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant by Lamik
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT NO NAME
WSZYSTKIE TULEJE POPIREUTANOWE CZERWONE.
DYSTANSE 50 MM PRZOD TYL 20MM
WACHACZE E46 PRZOD
CAMBER PLATE
WYWALONE ZE SRODKA WSZYSTKO CO ZBEDNE
HEBEL HYDRAULICZNY WILWOOD POMPA 0.7
a reszta to zwykle m50b25 no co tu pisac
i strojenie u Łukasza .
http://youtu.be/pGr4YvJsJkU