Witam wszystkich
Autko już raczej większości znane gdyż odkupione od PRIMO.
Link do archiwalnego wątku.
VIN long WBćL91010PA26114
Type code EL91
Type 330D (EUR)
Line 3
Body type TOUR
Steering LL
Door Count 5
Engine M57
Cubical capacity 3.00
Power 135
Transmision heck
Gearbox MECH
Colour STAHLGRAU METALLIC (400)
Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Prod. date 2001-11-16
Wyposażenie:
S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Układ stabilizacji jazdy DSC
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL sportowa skórzana kierownica
S386A ROOF RAIL relingi dachowe (w touringu)
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING klima automatyczna
S661A RADIO BMW BUSINESS
S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik zasilania
S854A LANGUAGE VERSION FRENCH Francuska wersja językowa
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Katalog z serwisami w europie (adresy, telefony).
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe
S249A -MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy
S881A FRENCH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi po francuzku
S692A CD CHANGER I-BUS PREPARATION Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus
Wyposażenie seryjne:
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
S550A ON-BOARD COMPUTER komputer pokładowy
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S520A FOGLIGHTS halogeny
S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik z przodu
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC elektryczne szyby (wszystkie)
S290A LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 44 Alufelgi
Jak w końcu zrobię jaką porządną, swoją galerię to dorzucę fotki, a jak na razie wrzucam zdjęcie z korowodu PRIMA i Karolki.
[E46] 330d Touring by ReGie
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2009-04-06, 19:11
- Lokalizacja: chorzow
Wyedytuje pierwszy post jak już będe coś miał.
A po za tym nie wiem kiedy będe miał okazje zrobić jakąś porządną sesję.
Po za tym autko było całkiem ładnie wypieszczone przez PRIMO także jak na razie żadnych większym zmian nie było.
Jak na razie do turasa trafiły nowe wahacze Meyle HD, bo sworznie w lemkach juz powoli dawały o sobie znać. Przy okazji wymieniłem też tuleje.
Po za tym jak na razie same kosmetyczne zmiany:
-Wymieniłem standardową zmieniarkę na emulator Nvoxa.
-Obudziłem tylną wycieraczke, bo była troche zapieczona.
-Wziałem się za schowki w słupku bo już powierzchnie były mocno porysowane.
Niestety zdjęcia "przed" szlag tafił w momencie jak karta pamieci postanowiła przejść na emeryture.
No ale zdjęcia "po" są najważniejsze...
Nastepne w kolejce czekają boczne przednie szyby bo coś mają problemy z zamykaniem...
A po za tym nie wiem kiedy będe miał okazje zrobić jakąś porządną sesję.
Po za tym autko było całkiem ładnie wypieszczone przez PRIMO także jak na razie żadnych większym zmian nie było.
Jak na razie do turasa trafiły nowe wahacze Meyle HD, bo sworznie w lemkach juz powoli dawały o sobie znać. Przy okazji wymieniłem też tuleje.
Po za tym jak na razie same kosmetyczne zmiany:
-Wymieniłem standardową zmieniarkę na emulator Nvoxa.
-Obudziłem tylną wycieraczke, bo była troche zapieczona.
-Wziałem się za schowki w słupku bo już powierzchnie były mocno porysowane.
Niestety zdjęcia "przed" szlag tafił w momencie jak karta pamieci postanowiła przejść na emeryture.
No ale zdjęcia "po" są najważniejsze...
Nastepne w kolejce czekają boczne przednie szyby bo coś mają problemy z zamykaniem...
Witam
Długo cisza a tyle się działo....
Zaczeło się od trybu awaryjnego pewnego cudownego dnia jak kończyłem na prawie pustym baku... Pomyśląłem że może jakiś syf pociągneło to razem z pełnym bakiem dostał płynu do czyszczenia układu paliwowego i na jakis czas przeszło...
Niestety po jakimś czasie problem powrócił także zczło się szukanie dziury w całym. Na pierwszy ogień poszedł filtr paliwa. Przy oględzinach okazało się że IC wygląda tak:
Ja tam sobie nie przypominam żeby gdzieś tak przygrzmocił, no ale co tam...
Niby nie wyglądał na nieszczelny, no ale taki brudny i pognieciony.... no nie może tak byc, także w krótce dotarły do mnie FMIC:
Po zamontowaniu:
Oczywiście problem nie rozwiązany także zaczeły się wycieczki do pana Krystiana... w sumie wymienione zostały: pompy paliwa (bo sie jakies opiłki znalazły w przewodach) regulator ciśnienia i jeden z wtrysków...
Jak na razie problem nie występuje, no i skoro silnik doprowadzony do porządku to trzeba się zastanowić nad jakimś chipem...
Długo cisza a tyle się działo....
Zaczeło się od trybu awaryjnego pewnego cudownego dnia jak kończyłem na prawie pustym baku... Pomyśląłem że może jakiś syf pociągneło to razem z pełnym bakiem dostał płynu do czyszczenia układu paliwowego i na jakis czas przeszło...
Niestety po jakimś czasie problem powrócił także zczło się szukanie dziury w całym. Na pierwszy ogień poszedł filtr paliwa. Przy oględzinach okazało się że IC wygląda tak:
Ja tam sobie nie przypominam żeby gdzieś tak przygrzmocił, no ale co tam...
Niby nie wyglądał na nieszczelny, no ale taki brudny i pognieciony.... no nie może tak byc, także w krótce dotarły do mnie FMIC:
Po zamontowaniu:
Oczywiście problem nie rozwiązany także zaczeły się wycieczki do pana Krystiana... w sumie wymienione zostały: pompy paliwa (bo sie jakies opiłki znalazły w przewodach) regulator ciśnienia i jeden z wtrysków...
Jak na razie problem nie występuje, no i skoro silnik doprowadzony do porządku to trzeba się zastanowić nad jakimś chipem...