[E36] BMW E36 320i->328i Touring by Alexof
: 2014-09-16, 09:27
Po przykrej historii z E30 trzeba było garaż jakoś zapełnić. Przez moment szukałem E32, ale doszedłem do wniosku, że to jeszcze nie ten czas, później Cabrio aż wpadłem na pomysł E36 Touring Dakar Gelb ale znalezienie tego w PL praktycznie niemożliwe.
Dość pitolenia, konkrety:
VIN:
Art. Wartość
Numer podwozia WBACE51020EN66011
Kod typu CE51
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E36 (3)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M52
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297)
Tapicerka STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT)
Data prod. 1996-09-19
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą
S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S386A DACHRELING Reling dachowy
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
Po pokonaniu 670km w 2 strony jestem zadowolony. Jeździ, skręca, przyśpiesza. Dostałem 2 skrzynki listew, plastików i innych pierdułek + 2 instalacje gazowe + 55l butla z gazem. Malowana i swapowana ok. rok temu, lakier wymaga polerki, i prawy błotnik do malowania, gdyż przyklejony był sticker a po ściągnięciu odszedł lakier. Felgi podobno krzywe, chińskie, spawane, chodź do 130 bicia szczególnego nie czułem. Przednie opony mimo dobrego (wręcz bardzo dobrego) bieżnika są na śmietnik gdyż wyszły buły przy rantach.
Reszta na zdjęciach:
Bez "Carbonu" się nie odbyło:
Ale jest coś, co mnie bardzo raduje, szeroka listwa Motorsport International:
Wnętrze, do ogarnięcia, trzeba kupić panel climatronika gdyż ten co dostałem... Aż żal zdjęcie robić. Czarny dywan trzeba wyprać bo pełno syfu na nim szczególnie z tyłu. Manetka z OBC i intensywnego mycia. OBC trzeba podłączyć, na dniach mam dostać taśmę do poduszki z kiery. Podłokietnik z schowkiem - fajna sprawa.
Tak jak w VINie napisane, oryginalnie montrealblau metallic.
No i to co mnie najbardziej raduje, silnik. M52B28 z E38 (97r) z automatu. Jak był wyciągany miał podobno 111mil. Podpięcie pod kompa i wyskoczyło pare błędów: podgrzewanie sondy, krokowca, i co mnie boli Vanosa. Lecz doszliśmy do wniosku, że prawdopodobnie został źle złożony i przestawiony o jeden ząb. Zobaczymy.
Pozdro!
Dość pitolenia, konkrety:
VIN:
Art. Wartość
Numer podwozia WBACE51020EN66011
Kod typu CE51
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E36 (3)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M52
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297)
Tapicerka STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT)
Data prod. 1996-09-19
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą
S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S386A DACHRELING Reling dachowy
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
Po pokonaniu 670km w 2 strony jestem zadowolony. Jeździ, skręca, przyśpiesza. Dostałem 2 skrzynki listew, plastików i innych pierdułek + 2 instalacje gazowe + 55l butla z gazem. Malowana i swapowana ok. rok temu, lakier wymaga polerki, i prawy błotnik do malowania, gdyż przyklejony był sticker a po ściągnięciu odszedł lakier. Felgi podobno krzywe, chińskie, spawane, chodź do 130 bicia szczególnego nie czułem. Przednie opony mimo dobrego (wręcz bardzo dobrego) bieżnika są na śmietnik gdyż wyszły buły przy rantach.
Reszta na zdjęciach:
Bez "Carbonu" się nie odbyło:
Ale jest coś, co mnie bardzo raduje, szeroka listwa Motorsport International:
Wnętrze, do ogarnięcia, trzeba kupić panel climatronika gdyż ten co dostałem... Aż żal zdjęcie robić. Czarny dywan trzeba wyprać bo pełno syfu na nim szczególnie z tyłu. Manetka z OBC i intensywnego mycia. OBC trzeba podłączyć, na dniach mam dostać taśmę do poduszki z kiery. Podłokietnik z schowkiem - fajna sprawa.
Tak jak w VINie napisane, oryginalnie montrealblau metallic.
No i to co mnie najbardziej raduje, silnik. M52B28 z E38 (97r) z automatu. Jak był wyciągany miał podobno 111mil. Podpięcie pod kompa i wyskoczyło pare błędów: podgrzewanie sondy, krokowca, i co mnie boli Vanosa. Lecz doszliśmy do wniosku, że prawdopodobnie został źle złożony i przestawiony o jeden ząb. Zobaczymy.
Pozdro!