[E36] e36coupe by nicola1994
-
- Małopiszący
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-03-22, 16:34
- Lokalizacja: Rudnik
[E36] e36coupe by nicola1994
więcej zdjęć z czasem
e36 coupe
1.6 benzyna zwiększona moc do ok. 130KM
zawieszenie sportowe
rozmiar opon 215/17/45
rozmiar felg 17”
W planie zmiana całego zawieszenia na gwintowane. Wymiana siedzeń lub dam zrobić na wymiar pokrowce. Chcę też wymienić podsufitkę. Będę zmieniać tłumik. Na dziś to tyle
Nikol
srodek zmęczony widac , nawet bardzo , w te 130koni nie wierze ( wybacz , w benzynie ciezko osiagnac 28km) a watpie ze ktos robil caly przelot w 1.6 choc nawet na tym by tego nie osiagnal
szkoda ze fotki slabej jakosci , ogolnie auto chyba do gerneralnego dopieszcze3nia , powodzenia w modach i oby sluzyla.
szkoda ze fotki slabej jakosci , ogolnie auto chyba do gerneralnego dopieszcze3nia , powodzenia w modach i oby sluzyla.
Witam. Niechcę się czepieać ani wywyższać,ale jestem kierowcą zawodowym ( TIR ) , nie mieszkam w polsce , też mam BMW E-36 .Na tych zdjęciach uderzają mnie w oczy dwie rzeczy: Tylne lampy zostały celowo przyciemnione sprayem. To zabieg niedozwolony Kodeksem Ruchu Drogowego , więc Tuning tego typu to zwykła wieś.Nie będę przepraszał za to co tu napisałem bo z doświadczenia zawodowego wiem dobrze , że jeśli ten samochód jechałby przede mną , a słońce akurat oświetlałoby tył tego auta I ten kierowca nacisnąłby hamulec,zwyczajnie tych świateł niebędzie widać , co grozi nie tylko kolizją ale nawet śmiercią. Jak można tak bezmyślnie bawić się w tuning kosztem własnego bezpieczeństwa ??? - Niewiem ??? Druga sprawa lusterko wsteczne w aucie I długie wiszące coś !!! Tu kolejne moje spostrzeżenie- jeśli dojdzie do krytycznego momentu I kierowca będzie zmuszony wyprowadzić wóz z niekontrolowanego poślizgu na ruchliwej drodze np . zimą , ten wiszący chabaź na lusterku może urwać ale szanse na wyjście z tego poślizgu cało. Ja sam tuninguję swój wóz,ale ludzie róbcie to z głową,bo mało że powodujecie zagrożenie samym sobie,to jeszcze wciągacie w to bogu ducha winnych innych użytkowników dróg.Zacząłbym raczej od zawieszenia I silnika oraz Opon-widać te ostatnie są łyse !!! A wieśniacki Tuning temu autu uroku nie dodał.W mojej ocenie niestety ten stan samochodu to jak w piosence Lady Pank-wart jest mniej niż zero.
Zibi 01
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
Zibi ogarnij się moje koła 19x10j też nie są zgodne z prawem bo wystają poza obrys, i co twierdzisz że to też wieś ?? Śmigaj lepiej w trasę zamiast pisać tu głupoty.
Po 2 Nicola może ma zamiar usunąć "usterki" znalezione przez Ciebie...
Pokaż nam swoja furę zobaczymy czy to taki drogowy ideał ...
Po 2 Nicola może ma zamiar usunąć "usterki" znalezione przez Ciebie...
Pokaż nam swoja furę zobaczymy czy to taki drogowy ideał ...
^^
Się czepiacie Zibiego ale ma rację, co innego fabrycznie przyciemnione szkło a co innego spray, przez którego nic nie widać.
Zawias od kiedy przelotowe tłumiki dodają konie w benzynie wolnossącej?
Przykro mi nicola ale ktoś Ci wcisnął kit chociaż samochód jako tako źle nie wygląda a tak mały silnik nie zrujnuje twojego budżetu zapewne.
28 koni w silniku 1,6 nie ma takiej opcji. Uzyskanie takiego przyrostu mocy w silniku M54B30 3,0 R6 to kwestia nowego układu wydechowego, wycięcie katów, zmiany oprogramowania na wersję bez sond za katami i strojenie a i nawet wtedy mówimy tutaj o mocy nie +28KM a jedynie +20, koszt całej operacji to kilka tysięcy wiec nie wierzę w to aby ten silnik miał 130KM.
Zawias od kiedy przelotowe tłumiki dodają konie w benzynie wolnossącej?
Przykro mi nicola ale ktoś Ci wcisnął kit chociaż samochód jako tako źle nie wygląda a tak mały silnik nie zrujnuje twojego budżetu zapewne.
28 koni w silniku 1,6 nie ma takiej opcji. Uzyskanie takiego przyrostu mocy w silniku M54B30 3,0 R6 to kwestia nowego układu wydechowego, wycięcie katów, zmiany oprogramowania na wersję bez sond za katami i strojenie a i nawet wtedy mówimy tutaj o mocy nie +28KM a jedynie +20, koszt całej operacji to kilka tysięcy wiec nie wierzę w to aby ten silnik miał 130KM.
-
- Małopiszący
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-03-22, 16:34
- Lokalizacja: Rudnik
Sory chłopaki ale nikt mi kitów nie wciskał. Byliśmy nią na hamowni i tyle mi pokazało zanim zmieniliśmy z narzeczonym kolektor. Kolektor jest z silnika 1.8. Jest cały sportowy tłumik. Lampy nie są przyciemnione sprayem tylko delikatnie folią. Jeżdżę już moją Betą kilka lat ni nie miałam z tego tytułu problemów. W silniku też jest zmieniony filtr powietrza na sportowy. Jak ktoś nie wierzy w przyrost mocy w mojej becie to jego problem Na razie to tyle jest zmienione. Ale już niedługo prawdopodobnie będzie zmieniony silnik na mocniejszy Środek mojej fury będzie też niedługo zmieniany. Mi sie moje auto podoba, ale innym może sie nie podobac. Nikomu mojego gustu nie będe narzucać
Nikol
-
- Małopiszący
- Posty: 65
- Rejestracja: 2014-02-01, 22:52
- Lokalizacja: SK
Serio?nicola1994 pisze: Byliśmy nią na hamowni i tyle mi pokazało zanim zmieniliśmy z narzeczonym kolektor.
Ale przeciez 1.6 i 1.8 maja takie same a ten z is troche sie rozni ale tyle samo powietrza daje chyba, ze chodzi Ci o barany a w 1.6 tyle mocy to nie da.nicola1994 pisze:Kolektor jest z silnika 1.8.
Chyba nie wiesz co piszesz? Piszesz o koncowym tlumiku a tlumik przyrostu nie da a nawet zle dobrany odejmie moc,a przyrost daje caly uklad wydechowy od silnika po koncowy tlumik.nicola1994 pisze:Jest cały sportowy tłumik.
TO samo! W 1.6 ile to moze dac? Gora 1 km? Stozek bierze cieplo i silnik traci moc jesli masz stozek.nicola1994 pisze:W silniku też jest zmieniony filtr powietrza na sportowy
Hamownia nie byla zestrojona albo cos sciemniasz jak masz mozliwosc to wklej wykres. Przeciez to nie 16 zaworowy silnik jak is ktory fabrycznie ma 140.
Ja rozumiem w zdlawionych (m52, m52tu, m54 i inne) np. 3.0, 2.8 i 2.5 (170) przyrost mocy w granicach 20 - 30 km jest osiagalny po zmianie kolektora dolotowego ktory ma szersze kanaly lub nieco lepsze wyniki po zmianie kolektora wylotowego na barany razem z dolotowym, ale w 1.6? Blagam Cie...
Moich slow nie podwazysz bo piszesz teraz z specjalista z Sporta, robilem auta i znam sie na tym. Wklejasz wykres albo przepraszasz za wprowadzenie w blad bo osiagniecie mocy o dodatowe 28 km w 1.6 to kupa czasu, kasy i strojenia, a w 1.6 kolektor, tlumik, filtr nic nie daje.
A co do tylnych lamp i kierunkowskazow diagnosta przez ciebie straci prace i pojdzie siedziec za przepuszczenie przez przeglad takiego auta, bo to jest niezgodne z prawem, sa za mocno przyciemnione, a ty stracisz dowod jak trafisz na upierdliwego psa.
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
Wujek Lollipop z tekstem: "Wklejasz wykres albo przepraszasz za wprowadzenie w blad"
To troszkę Cię chyba poniosło... Nie podoba Ci się co dziewczyna pisze to nie zaglądaj do tego tematu chłopie...
Po 2.
Ciekawe czy innym też dupe trujesz o diagnoście
Proponuje Ci zacząć pracę w Policji.
Po 3. Przez stożek traci się moc? Ciekawe. Dobrze zamontowany stożek, czyli oddzielony od komory silnika nie powoduje żadnych strat... A zakładać z góry że jest źle zamontowany jest bezsensu.
To troszkę Cię chyba poniosło... Nie podoba Ci się co dziewczyna pisze to nie zaglądaj do tego tematu chłopie...
Po 2.
Ciekawe czy innym też dupe trujesz o diagnoście
Proponuje Ci zacząć pracę w Policji.
Po 3. Przez stożek traci się moc? Ciekawe. Dobrze zamontowany stożek, czyli oddzielony od komory silnika nie powoduje żadnych strat... A zakładać z góry że jest źle zamontowany jest bezsensu.
^^
Stożek, przelotowy tłumik i inne "sportowe" bajery bez strojenia zawsze kończą się utratą koni a nie ich zwiększeniem.
Zakłada się zawsze źle założony stożek z prostej przyczyny gotowe zestawy to przeważnie 1,5 tysiąca a mało, który miłośnik samochodu wie o konieczności zastosowania izolacji, a w tym wypadku raczej trzeba wziąć pod uwagę.
Co do hamowni to każdy wie, że polecieli w przysłowiowy męski narząd rozrodczy i wolałbym znać namiary na tą firemkę.
Tja ale Wujek ma rację.
Co do wymiany kolektora bez celowy zabieg, najtaniej wyjdzie Ci wymiana silnika na inny jeśli to ma być dobrze.
Najważniejsze przyjemnej i bezawaryjnej jazdy
Zakłada się zawsze źle założony stożek z prostej przyczyny gotowe zestawy to przeważnie 1,5 tysiąca a mało, który miłośnik samochodu wie o konieczności zastosowania izolacji, a w tym wypadku raczej trzeba wziąć pod uwagę.
Co do hamowni to każdy wie, że polecieli w przysłowiowy męski narząd rozrodczy i wolałbym znać namiary na tą firemkę.
Tja ale Wujek ma rację.
Co do wymiany kolektora bez celowy zabieg, najtaniej wyjdzie Ci wymiana silnika na inny jeśli to ma być dobrze.
Najważniejsze przyjemnej i bezawaryjnej jazdy
-
- Małopiszący
- Posty: 65
- Rejestracja: 2014-02-01, 22:52
- Lokalizacja: SK
Od tego jest forum ByQ zeby komentowac a ten tekst jest sluszny bo po co ma wprowadzac w blad?marcin94 pisze:Wujek Lollipop z tekstem: "Wklejasz wykres albo przepraszasz za wprowadzenie w blad"
To troszkę Cię chyba poniosło... Nie podoba Ci się co dziewczyna pisze to nie zaglądaj do tego tematu chłopie...
U mnie w Katowicach zwolnili diagnostow i niektorzy poszli siedziec za falszowanie informacji i przepuszczanie przez przeglad niesprawnych aut, a mnie nie chcieli przepuscic z DRL bo lampa nie ma homologacji i z folia na tylnych lampach - powod slabo widac swiatla stop, kierunki i pozycje, a wystarczy ze sie wygada tekstem "Bo diagnosta przepuscil i problemu nie widzi a ja tak juz dlugo jezdze" to juz po nim.marcin94 pisze:Po 2.
Ciekawe czy innym też dupe trujesz o diagnoście
Proponuje Ci zacząć pracę w Policji.
A zebys wiedzial gdzie pracuje i co skonczylem.
A co powiesz na to ze widzac takie auto z 1.6, z przodu nie widac doplywu zimnego powietrza do stozka i pewnie jest zamontowany w miejsce zamiast obudowy filtra powietrza a tam spore cieplo do tego ile stozek moze dac w 1.6 wiec? A mi sie wydaje i widze ze na bank nie jest doprowadzony doplyw zimnego powietrza, wkladka K&N w 1.6 tez nic nie da.Po 3. Przez stożek traci się moc? Ciekawe. Dobrze zamontowany stożek, czyli oddzielony od komory silnika nie powoduje żadnych strat... A zakładać z góry że jest źle zamontowany jest bezsensu.