nicola1994 pisze: Byliśmy nią na hamowni i tyle mi pokazało zanim zmieniliśmy z narzeczonym kolektor.
Serio?
nicola1994 pisze:Kolektor jest z silnika 1.8.
Ale przeciez 1.6 i 1.8 maja takie same a ten z is troche sie rozni ale tyle samo powietrza daje chyba, ze chodzi Ci o barany a w 1.6 tyle mocy to nie da.
nicola1994 pisze:Jest cały sportowy tłumik.
Chyba nie wiesz co piszesz? Piszesz o koncowym tlumiku a tlumik przyrostu nie da a nawet zle dobrany odejmie moc,a przyrost daje caly uklad wydechowy od silnika po koncowy tlumik.
nicola1994 pisze:W silniku też jest zmieniony filtr powietrza na sportowy
TO samo! W 1.6 ile to moze dac? Gora 1 km? Stozek bierze cieplo i silnik traci moc jesli masz stozek.
Hamownia nie byla zestrojona albo cos sciemniasz jak masz mozliwosc to wklej wykres. Przeciez to nie 16 zaworowy silnik jak is ktory fabrycznie ma 140.
Ja rozumiem w zdlawionych (m52, m52tu, m54 i inne) np. 3.0, 2.8 i 2.5 (170) przyrost mocy w granicach 20 - 30 km jest osiagalny po zmianie kolektora dolotowego ktory ma szersze kanaly lub nieco lepsze wyniki po zmianie kolektora wylotowego na barany razem z dolotowym, ale w 1.6? Blagam Cie...
Moich slow nie podwazysz bo piszesz teraz z specjalista z Sporta, robilem auta i znam sie na tym. Wklejasz wykres albo przepraszasz za wprowadzenie w blad bo osiagniecie mocy o dodatowe 28 km w 1.6 to kupa czasu, kasy i strojenia, a w 1.6 kolektor, tlumik, filtr nic nie daje.
A co do tylnych lamp i kierunkowskazow diagnosta przez ciebie straci prace i pojdzie siedziec za przepuszczenie przez przeglad takiego auta, bo to jest niezgodne z prawem, sa za mocno przyciemnione, a ty stracisz dowod jak trafisz na upierdliwego psa.