BMW E36 by Hemi
BMW E36 by Hemi
Witam.
Zaprezentuje wam mój nowy nabytek z Holandii czyli BMW E36 Sedan 1.6 w podtlenku LPG
To są zdjęcia zaraz po zakupie
VIN - VIN long WBACA71060FL95734
Type code CA71
Type 316I (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M43
Cubical capacity 1.60
Power 75
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Upholstery STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT)
Prod. date 1998-03-30
Order options
No. Description
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
246 STEERING COLUMN ADJUSTMENT MECHANICAL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
441 SMOKERS PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
687 RADIO PREPARATION
717 COMFORT EDITION
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
A wiec auto miało dołożone przedni zderzak z M-pakietu ,dywaniki oraz ochydne paski na bokach auta w barwach M oczywiscie stoi na 15 calowych ori felgach bmw Stylingach 27 i seryjnym pontonowym zawiasie .. wkrótce wszystko będzie zrobione jak sie należy czyli w planach dobra 18, kompletny m pakiet , gleba ,oraz zmina motoru na 6 cylindrów M50B25 lub coś większego
Na dzień dzisiejszy zostały ściągniętne paski w kolorze M , pranie tapicerki , polerka lakieru
Zaprezentuje wam mój nowy nabytek z Holandii czyli BMW E36 Sedan 1.6 w podtlenku LPG
To są zdjęcia zaraz po zakupie
VIN - VIN long WBACA71060FL95734
Type code CA71
Type 316I (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M43
Cubical capacity 1.60
Power 75
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Upholstery STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT)
Prod. date 1998-03-30
Order options
No. Description
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
246 STEERING COLUMN ADJUSTMENT MECHANICAL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
441 SMOKERS PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
687 RADIO PREPARATION
717 COMFORT EDITION
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
A wiec auto miało dołożone przedni zderzak z M-pakietu ,dywaniki oraz ochydne paski na bokach auta w barwach M oczywiscie stoi na 15 calowych ori felgach bmw Stylingach 27 i seryjnym pontonowym zawiasie .. wkrótce wszystko będzie zrobione jak sie należy czyli w planach dobra 18, kompletny m pakiet , gleba ,oraz zmina motoru na 6 cylindrów M50B25 lub coś większego
Na dzień dzisiejszy zostały ściągniętne paski w kolorze M , pranie tapicerki , polerka lakieru
Ostatnio zmieniony 2015-05-31, 13:52 przez HemiV8ca, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą.. sztuką jest to zrobić boczną...
Nie mam pojęcia co za tuningowiec wpadł na pomysł tych pasków na boku samochodu ale dobrze, że już ich nie ma !!! A co do autka to jak karoseria zdrowa to dobra felga troszkę niżej i będzie dobrze No i oczywiście bezawaryjnośći
Gdyby Bóg Kochał Przód Naped To....
To Chodzilibysmy na Rekach
Moje Bmw Kliknij Zobacz Oceń
/viewtopic.php?t=14028
To Chodzilibysmy na Rekach
Moje Bmw Kliknij Zobacz Oceń
/viewtopic.php?t=14028
- Łatysz
- Maniak forumowy
- Posty: 1169
- Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
- Lokalizacja: Rybnik/Popielów
- Kontakt:
ja bym wybrał to ciekawie to wygląda z felą na czarnym lub białym połysku to zależy co później chcesz zrobić bardzo fajna e36:)HemiV8ca pisze:zastanawiam się nad sky Blue mat
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
- Przemo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 462
- Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
- Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
- Kontakt:
Ogólnie... ok
chociaż dwu- rurka wygląda ciekawie
i zmień korek od wlewu oleju
będę tu zaglądał bo zapowiada się ciekawie
chociaż dwu- rurka wygląda ciekawie
i zmień korek od wlewu oleju
będę tu zaglądał bo zapowiada się ciekawie
Zapraszam do mojej Galerii
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
Ogólnie stawiam na M60B40 albo uturbione 3.0
Ja jednak zostaje przy e34 no i mam nadzieje wkrótce znajdę dobra zdrową bazę e30 na driftowóz a ogólnie e36 zostaje prezentem dla mojej mamy,która wiem że marzy o swoim samochodzie i myślę że należy się jej coś od świata,za to co dla mnie zrobiła,jak mi bardzo pomogła a wiem że sama sobie auta nie kupi.Zawsze chciała dla mnie jak najlepiej zapominając o swoich potrzebach i przyjemnościach ,naprawdę bardzo mi pomogła i tylko dzięki niej teraz z Wami pisze,i wiem już ,że to jak wygląda nasze życie zależy i wyłącznie od nas samych,tylko nie możemy się poddawać..
Napewno mój projekt będzie kontynuowany przez nią a ja oczywiśćie jej pomogę ,będziemy cały czas zdawać relacje co się w samochodzie modzi , no i myślę że na przyszłych zlotach nie zabraknie i mojej mamy
no i wybaczcie za mały offtop ..
Ja jednak zostaje przy e34 no i mam nadzieje wkrótce znajdę dobra zdrową bazę e30 na driftowóz a ogólnie e36 zostaje prezentem dla mojej mamy,która wiem że marzy o swoim samochodzie i myślę że należy się jej coś od świata,za to co dla mnie zrobiła,jak mi bardzo pomogła a wiem że sama sobie auta nie kupi.Zawsze chciała dla mnie jak najlepiej zapominając o swoich potrzebach i przyjemnościach ,naprawdę bardzo mi pomogła i tylko dzięki niej teraz z Wami pisze,i wiem już ,że to jak wygląda nasze życie zależy i wyłącznie od nas samych,tylko nie możemy się poddawać..
Napewno mój projekt będzie kontynuowany przez nią a ja oczywiśćie jej pomogę ,będziemy cały czas zdawać relacje co się w samochodzie modzi , no i myślę że na przyszłych zlotach nie zabraknie i mojej mamy
no i wybaczcie za mały offtop ..
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą.. sztuką jest to zrobić boczną...
Jak turbo to tylko na żeliwny bloku bez vanosa czyli seria m50.
Silnik z emki dobry pomysł szkoda tylko, że 90 procent tych silników nie trzyma serii i nadają się tylko do remontu, ale po remoncie rwą asfalt.
A jeśli chodzi o silnik z Supry to miałem na myśli ten bi turbo nie pamiętam nazwy kodowej bo jest dosyć pancerny i dobrze znosi po pewnych zabiegach a w szczególności wymianie panewek i wymiany bi na jedną turbine nawet) 800KM.
W e46 pod ten silnik trzeba wzmocnić podłogę i mocowanie wózka, plus wózek w wersji m3.
Cóż to tylko takie moje dywagacje.
Silnik z emki dobry pomysł szkoda tylko, że 90 procent tych silników nie trzyma serii i nadają się tylko do remontu, ale po remoncie rwą asfalt.
A jeśli chodzi o silnik z Supry to miałem na myśli ten bi turbo nie pamiętam nazwy kodowej bo jest dosyć pancerny i dobrze znosi po pewnych zabiegach a w szczególności wymianie panewek i wymiany bi na jedną turbine nawet) 800KM.
W e46 pod ten silnik trzeba wzmocnić podłogę i mocowanie wózka, plus wózek w wersji m3.
Cóż to tylko takie moje dywagacje.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Wiec koncz ''dywagacje'', bo rzadko sie takie bzdury czyta.samael16 pisze:Jak turbo to tylko na żeliwny bloku bez vanosa czyli seria m50.
Silnik z emki dobry pomysł szkoda tylko, że 90 procent tych silników nie trzyma serii i nadają się tylko do remontu, ale po remoncie rwą asfalt.
A jeśli chodzi o silnik z Supry to miałem na myśli ten bi turbo nie pamiętam nazwy kodowej bo jest dosyć pancerny i dobrze znosi po pewnych zabiegach a w szczególności wymianie panewek i wymiany bi na jedną turbine nawet) 800KM.
W e46 pod ten silnik trzeba wzmocnić podłogę i mocowanie wózka, plus wózek w wersji m3.
Cóż to tylko takie moje dywagacje.
M60 polecam, bardzo dobry silnik, prawie tak fajny jak M70/M73
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Piszac o uturbionym 3.0 chodziło mi właśnie o zwykłą 6 cylindrówke m50b20
. A jeżeli chodzi o motor w którym moim zdaniem jest największe pole manewru to m50b28 bo pozwala na dalsze modyfikacje w stylu extremalne turbo plus oczywiście stroker czy wałki o M'ki
. A jeżeli chodzi o motor w którym moim zdaniem jest największe pole manewru to m50b28 bo pozwala na dalsze modyfikacje w stylu extremalne turbo plus oczywiście stroker czy wałki o M'ki
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą.. sztuką jest to zrobić boczną...