Klasyczne e30 316i
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
Klasyczne e30 316i
Hello.
Jako że bez BMW nie da się żyć, tak też przyszła pora na nowy nabytek.
Jak wiecie przez 4lata poruszałem się projektem Compota, zbudowałem go od podstaw lecz i na niego przyszła pora. Następnie byłem w posiadaniu nietuzinkowej e39 540i którą musiałem sprzedać z przyczyn wyższych. Teraz przyszła pora na nową przygodę z BMW w moim życiu, padło na BMW e30 316i.
========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAAB21000EA22253
Type code: AB21
Model: 316I (EUR)
E-F-R series: E30
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M40
Displacement: 1.60
Power: 73 (99 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 224 - WEINROT
Upholstery code: 1989-12-05
Prod.date: EA22253 AB21 224 0275 3' E30
S428 Warning triangle and first aid kit
S510 Headlight vertical aim control
S652 Radio Bavaria C II
S680 Radio antenna, manual
L801 National version Germany/Austria
E30stka jest z końca produkcji 1989r (szeroka lampa), kupiłem jako dobrą bazę lecz dość zaniedbaną.
Jeżeli chodzi o blacharkę jestem bardzo zadowolony, na podłodze nie ma praktycznie grama rdzy, drobna korozja która się pojawiła na dole prawych drzwi oraz dole tylnej klapy została skutecznie usunięta. Blacharsko-Lakierniczo zostały mi nie wielkie poprawki/naprawy aby e30stka prezentowała się rewelacyjnie, oczywiście wszystko zostanie zrobione tak jak należy.
Mechanicznie jest sprawna w 100%tach, nic jej nie dolega. Wymieniłem znaczną część zawieszenia dzięki czemu prowadzi się teraz rewelacyjnie.
Pod maską siedzi słabe m40b16 połączone z automatyczną skrzynią biegów, słaba motorownia lecz zawdzięczam jej dobry stan nadwozia/podwozia. Każdy z nas wie jak obchodzone są BMW z większymi silnikami (oczywiście nie mówię o każdej z osobna).
Wnętrze jest utrzymane w bardzo fajnym stanie, nowe fotele oraz kanapa dają uroku i blasku. Wymieniłem również dywaniki welurowe (szyte na zamówienie pod e30stkę) aby efekt był zadowalający. Cała reszta wnętrza jest w dość fajnym stanie po za pęknięciami deski, brakiem osłony nad pedałami, oraz brakiem klamki schowka (klamka oraz osłona wpadnie w trybie natychmiastowym).
Zapraszam do komentowania
Jako że bez BMW nie da się żyć, tak też przyszła pora na nowy nabytek.
Jak wiecie przez 4lata poruszałem się projektem Compota, zbudowałem go od podstaw lecz i na niego przyszła pora. Następnie byłem w posiadaniu nietuzinkowej e39 540i którą musiałem sprzedać z przyczyn wyższych. Teraz przyszła pora na nową przygodę z BMW w moim życiu, padło na BMW e30 316i.
========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAAB21000EA22253
Type code: AB21
Model: 316I (EUR)
E-F-R series: E30
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M40
Displacement: 1.60
Power: 73 (99 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 224 - WEINROT
Upholstery code: 1989-12-05
Prod.date: EA22253 AB21 224 0275 3' E30
S428 Warning triangle and first aid kit
S510 Headlight vertical aim control
S652 Radio Bavaria C II
S680 Radio antenna, manual
L801 National version Germany/Austria
E30stka jest z końca produkcji 1989r (szeroka lampa), kupiłem jako dobrą bazę lecz dość zaniedbaną.
Jeżeli chodzi o blacharkę jestem bardzo zadowolony, na podłodze nie ma praktycznie grama rdzy, drobna korozja która się pojawiła na dole prawych drzwi oraz dole tylnej klapy została skutecznie usunięta. Blacharsko-Lakierniczo zostały mi nie wielkie poprawki/naprawy aby e30stka prezentowała się rewelacyjnie, oczywiście wszystko zostanie zrobione tak jak należy.
Mechanicznie jest sprawna w 100%tach, nic jej nie dolega. Wymieniłem znaczną część zawieszenia dzięki czemu prowadzi się teraz rewelacyjnie.
Pod maską siedzi słabe m40b16 połączone z automatyczną skrzynią biegów, słaba motorownia lecz zawdzięczam jej dobry stan nadwozia/podwozia. Każdy z nas wie jak obchodzone są BMW z większymi silnikami (oczywiście nie mówię o każdej z osobna).
Wnętrze jest utrzymane w bardzo fajnym stanie, nowe fotele oraz kanapa dają uroku i blasku. Wymieniłem również dywaniki welurowe (szyte na zamówienie pod e30stkę) aby efekt był zadowalający. Cała reszta wnętrza jest w dość fajnym stanie po za pęknięciami deski, brakiem osłony nad pedałami, oraz brakiem klamki schowka (klamka oraz osłona wpadnie w trybie natychmiastowym).
Zapraszam do komentowania
^^
Uwielbiam tą biede w E30 Widać, że w mega dobrym stanie. Gratuluję zakupu - choć przesiadka z 540i na 316iA musi być straszna ^^
Pozdro!
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
Hello.
Udało mi się dzisiaj pozbyć przykrego problemu jaki spotkał moją e30stkę!!
Mianowicie miałem dość duży przeciek wody do środka. Woda przeciekała do środka przez nagrzewnice, winowajcą był zapchany odpływ, oraz od strony pasażera ktoś źle wsadził gumową uszczelkę kabli wychodzących z grodzi i również ciekło.
Problem został usunięty, a e30stka dostanie w zamian nowy dywanik
Dodaje zdjęcie poglądowe dywanu który wpadnie do Bawarki.
Mianowicie będzie to używany dywan w perfekcyjnym stanie, wyprany, zafarbowany odpowiednimi kosmetykami pod kolor jaki mi odpowiada (zdjęcie poglądowe).
Dodam że zamawiam to u osoby która się tym zajmuje dłuższy okres czasu.
Zostaną również odświeżone prowadnice foteli
Ku mojemu zdziwieniu na podłodze pod dywanem nie było grama rdzy!!
Nawet po wyciągnięciu akumulatora ukazała się zdrowa półeczka
Udało mi się dzisiaj pozbyć przykrego problemu jaki spotkał moją e30stkę!!
Mianowicie miałem dość duży przeciek wody do środka. Woda przeciekała do środka przez nagrzewnice, winowajcą był zapchany odpływ, oraz od strony pasażera ktoś źle wsadził gumową uszczelkę kabli wychodzących z grodzi i również ciekło.
Problem został usunięty, a e30stka dostanie w zamian nowy dywanik
Dodaje zdjęcie poglądowe dywanu który wpadnie do Bawarki.
Mianowicie będzie to używany dywan w perfekcyjnym stanie, wyprany, zafarbowany odpowiednimi kosmetykami pod kolor jaki mi odpowiada (zdjęcie poglądowe).
Dodam że zamawiam to u osoby która się tym zajmuje dłuższy okres czasu.
Zostaną również odświeżone prowadnice foteli
Ku mojemu zdziwieniu na podłodze pod dywanem nie było grama rdzy!!
Nawet po wyciągnięciu akumulatora ukazała się zdrowa półeczka
^^