Klasyczne e30 316i
: 2016-05-03, 09:21
Hello.
Jako że bez BMW nie da się żyć, tak też przyszła pora na nowy nabytek.
Jak wiecie przez 4lata poruszałem się projektem Compota, zbudowałem go od podstaw lecz i na niego przyszła pora. Następnie byłem w posiadaniu nietuzinkowej e39 540i którą musiałem sprzedać z przyczyn wyższych. Teraz przyszła pora na nową przygodę z BMW w moim życiu, padło na BMW e30 316i.
========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAAB21000EA22253
Type code: AB21
Model: 316I (EUR)
E-F-R series: E30
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M40
Displacement: 1.60
Power: 73 (99 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 224 - WEINROT
Upholstery code: 1989-12-05
Prod.date: EA22253 AB21 224 0275 3' E30
S428 Warning triangle and first aid kit
S510 Headlight vertical aim control
S652 Radio Bavaria C II
S680 Radio antenna, manual
L801 National version Germany/Austria
E30stka jest z końca produkcji 1989r (szeroka lampa), kupiłem jako dobrą bazę lecz dość zaniedbaną.
Jeżeli chodzi o blacharkę jestem bardzo zadowolony, na podłodze nie ma praktycznie grama rdzy, drobna korozja która się pojawiła na dole prawych drzwi oraz dole tylnej klapy została skutecznie usunięta. Blacharsko-Lakierniczo zostały mi nie wielkie poprawki/naprawy aby e30stka prezentowała się rewelacyjnie, oczywiście wszystko zostanie zrobione tak jak należy.
Mechanicznie jest sprawna w 100%tach, nic jej nie dolega. Wymieniłem znaczną część zawieszenia dzięki czemu prowadzi się teraz rewelacyjnie.
Pod maską siedzi słabe m40b16 połączone z automatyczną skrzynią biegów, słaba motorownia lecz zawdzięczam jej dobry stan nadwozia/podwozia. Każdy z nas wie jak obchodzone są BMW z większymi silnikami (oczywiście nie mówię o każdej z osobna).
Wnętrze jest utrzymane w bardzo fajnym stanie, nowe fotele oraz kanapa dają uroku i blasku. Wymieniłem również dywaniki welurowe (szyte na zamówienie pod e30stkę) aby efekt był zadowalający. Cała reszta wnętrza jest w dość fajnym stanie po za pęknięciami deski, brakiem osłony nad pedałami, oraz brakiem klamki schowka (klamka oraz osłona wpadnie w trybie natychmiastowym).
Zapraszam do komentowania
Jako że bez BMW nie da się żyć, tak też przyszła pora na nowy nabytek.
Jak wiecie przez 4lata poruszałem się projektem Compota, zbudowałem go od podstaw lecz i na niego przyszła pora. Następnie byłem w posiadaniu nietuzinkowej e39 540i którą musiałem sprzedać z przyczyn wyższych. Teraz przyszła pora na nową przygodę z BMW w moim życiu, padło na BMW e30 316i.
========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAAB21000EA22253
Type code: AB21
Model: 316I (EUR)
E-F-R series: E30
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M40
Displacement: 1.60
Power: 73 (99 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 224 - WEINROT
Upholstery code: 1989-12-05
Prod.date: EA22253 AB21 224 0275 3' E30
S428 Warning triangle and first aid kit
S510 Headlight vertical aim control
S652 Radio Bavaria C II
S680 Radio antenna, manual
L801 National version Germany/Austria
E30stka jest z końca produkcji 1989r (szeroka lampa), kupiłem jako dobrą bazę lecz dość zaniedbaną.
Jeżeli chodzi o blacharkę jestem bardzo zadowolony, na podłodze nie ma praktycznie grama rdzy, drobna korozja która się pojawiła na dole prawych drzwi oraz dole tylnej klapy została skutecznie usunięta. Blacharsko-Lakierniczo zostały mi nie wielkie poprawki/naprawy aby e30stka prezentowała się rewelacyjnie, oczywiście wszystko zostanie zrobione tak jak należy.
Mechanicznie jest sprawna w 100%tach, nic jej nie dolega. Wymieniłem znaczną część zawieszenia dzięki czemu prowadzi się teraz rewelacyjnie.
Pod maską siedzi słabe m40b16 połączone z automatyczną skrzynią biegów, słaba motorownia lecz zawdzięczam jej dobry stan nadwozia/podwozia. Każdy z nas wie jak obchodzone są BMW z większymi silnikami (oczywiście nie mówię o każdej z osobna).
Wnętrze jest utrzymane w bardzo fajnym stanie, nowe fotele oraz kanapa dają uroku i blasku. Wymieniłem również dywaniki welurowe (szyte na zamówienie pod e30stkę) aby efekt był zadowalający. Cała reszta wnętrza jest w dość fajnym stanie po za pęknięciami deski, brakiem osłony nad pedałami, oraz brakiem klamki schowka (klamka oraz osłona wpadnie w trybie natychmiastowym).
Zapraszam do komentowania